nutrilon 10 tot 12 maanden

heb nu voor billy dus nutrilon 10 tot 12 maanden,maar vind het zo’n dikke smurrie :think:



aan het einde van de fles komt er haast niets meer uit omdat ie dikker is



als ik er pap van maak is het ook een plakkerig goedje



is dat normaal?



hij vind het ook niet echt lekker

Helaas wel… Het wordt steeds dikker, waarom weet ik niet. Wij gaven de stap 3 ook met een L speen.

Kun je er dan niet iets meer water bij doen?

geen idee,maar ik herken het helemaal niet van onze oudste

heb maar weer nutrilon 2 gekocht,hij vind dit echt niet lekker



hij heeft maanden dikke zooi gedronken ivm spugen (johannesbroodpitmeel) en dat was ie echt beu



nu spuugt ie niet meer en dronk ie alleen melk (nutrilon 2) en dt vond ie heerlijk



en nu dus weer dit :wall:

Ik zou gewoon op nummer 2 blijven. Ik zie het nut van nummer 3,4,5 helemaal niet in

ga ik ook doen

dacht dat ze vanaf een jaar ook aan de gewone melk mogen toch?

@kaya wrote:

Ik zou gewoon op nummer 2 blijven. Ik zie het nut van nummer 3,4,5 helemaal niet in




jawel joh, dat geeft langvoedsters zoals ik heel veel ‘ammunitie’ … want zelfs de kv fabrikanten zeggen dat ze het zolang nodig hebben die ondersteuning :angel:

@mamaMarije wrote:

@kaya wrote:
Ik zou gewoon op nummer 2 blijven. Ik zie het nut van nummer 3,4,5 helemaal niet in




jawel joh, dat geeft langvoedsters zoals ik heel veel ‘ammunitie’ … want zelfs de kv fabrikanten zeggen dat ze het zolang nodig hebben die ondersteuning :angel:




owww ja helemaal vergeten :wink: :mrgreen:

@judith wrote:

ga ik ook doen

dacht dat ze vanaf een jaar ook aan de gewone melk mogen toch?




ja hoor vanaf 1 jaar mogen ze gewone melk

Ik heb ook gewoon tot een jaar nummer 2 gegeven…vind dat zo raar, nr 1 tot 6 maanden en nr 2 tot 10 maanden en dan heb je de volgende die van 10 tot 12 maanden is…wat is dat nou, maar 2 maanden :think:



Hier krijgt kleine vent vanaf een jaar maar alleen s`ochtends omdat ie dat nog zo lekker vind…voor de rest gewoon melk.