Zijn er nog mama’s die een uitgehongerde baby hebben met nutramigen?
Mijn zoontje van 10 weken drinkt 6 flesjes van 180 en heeft nog steeds honger :roll:
Pfiew, lastig. Je zit eigenlijk al over de max van 1 liter heen. Er is ook speciale voeding voor hongerige babies, maar of je die ook in een anti-koemelk-allergie variant hebt? Nutramigen forte, zou dat dan moeten heten :think: . Je kunt het eens navragen.
De enige andere optie is denk ik toch rijstebloem. Maar juist als je een allergisch kindje hebt, zou je eigenlijk liever zo lang mogelijk wachten met bijvoeding. Ook lastig dus…
Weet je zeker dat hij honger heeft? Of zou hij krampjes kunnen hebben? Of toch nog last van de allergie? Of vermoeidheid? Ik roep maar wat hoor, misschien weet je wel zeker dat het honger is. Ik zou het eens overleggen op het CB of met je HA.
Nutramigen is inderdaad heel licht verteerbaar. Mijn kindjes hadden ook al snel weer honger, dus gaf ik hen 6x 210. Dat mocht ook van de kinderarts. Ze mochten hebben waar ze om vroegen. En zij sliepen ook nog eens van 's avonds 7 tot 's morgens 7, dus de flessen zaten dicht op elkaar. Ik hebnweleens gehoord dat je de Nutramigen gewoon op verzoek mag geven. Je moet natuurlijk wel zeker weten dat het echt honger is!
Succes!
hey meis heb dit ook gehad mijn zoontje is nu op de neocate . mij werd nutrix geadviseerd en nutriton voor het zuur en spugen hoe oud is je kleine nu ?
maar nutramigen is heel licht idd of je doet een gewoon meer voeden of het dikker maken ??? dat was mijn advies van de kinderarts .