Nuna Pepp of andere grote buggy

Heeft iemand toevallig ervaring met deze buggy? Zie staan dat deze buggy tot 18kg kan en ben op zoek naar een buggy die boven die 15kg kan en ook echt even iets groter is dan een buggy tot dat gewicht.

Nou zat ik te twijfelen over een mclaren buggy maar ik vind die eigenlijk nog behoorlijk aan de prijs aangezien ikhem niet vaak zal gebruiken. En toen kwam ik op mijn zoektocht dus de Nuna Pepp tegen. Een stuk fijner geprijsd, maar ja, hoe bevalt ie?

Of misschien nog andere tips?

De buggy hoeft niet perse breed te zijn maar ze is wel lang dus heb dat wel nodig.

En ja, ik weet dat een kind van bijna 4 echt wel goed kan lopen maar heb zo mijn redenen om haar nog af en toe in een buggy te hebben.

En een tweedehands McLaren?

M’n zoontje wil opeens in de buggy (McLaren) zitten en hij past nog in zijn oude buggy die ik eigenlijk voor zijn zusje wil gebruiken. Voordeel is dat hij niet wegloopt. Zijn zusje zit dan in een doek op m’n rug.

Bedankt voor je antwoord.

Ik had al op mp gekeken, maar de xt wordt niet vaak aangeboden. Of zijn er meerdere modellen gan McLaren die groter zijn?

Wij hebben nu in bruikleen een speciale mc laren buggy major. Snoesje ik ga hem zsm opsturen :wink:

Ideaal voor grotere kinderen. Wij hebben hem tot begin dit jaar gebruikt voor ons zoontje bij dagjes uit of lange wandelingen. Hij is nu bijna 8. Via de WMO hebben we nu een kinderrolstoel voor transport (hij kan ook zelf lopen maar is snel vermoeid om medische redenen)

Mocht je een medische reden hebben dat hij nog in de buggy gaat regelmatig dan kun je informatie opvragen bij het wmo loket van je gemeente. Mogelijk kom je in aanmerking voor de mc laren buggy.

Succes!

Peg perego Pliko P3, is ook ruim!

ff gekeken daarbij staat vanaf geboorte tot 15kg, en achter op t meerijdding 20kg, denk dus dat ie best wat meer kan hebben dr vanuitgaand dat er dan geen kind extra achterop staat.

Ryan heeft tot 4jr nog in de Buzz gezeten. Woog toen zeker al 20kg!

Ik heb een XT ter overname als je wil.

Ik heb het 2de hands gekocht op marktplaats maar uiteindelijk is hij te groot voor onze auto. Dus ik heb nu een quest.

Het is een grijze, inclusief regenkap. Is verder nog prima alleen het schuim rondom de handvaten is er af en daar heeft vorige eigenaar tape omheen gedaan.

Ik begreep van MacLaren klantenservice dat je de buggy eventueel dan via een dealer (dus prenetal of zo) zou kunnen laten opknappen, weet niet of daar dan kosten bij kwamen.

Ik vond het een grote buggy, stuk groter als de quest, hogere rugleuning en zonnekap zit ook behoorlijk hoog + kun je deze helemaal over het kindje heen trekken.

Mocht je interesse hebben dan stuur me PB.