Nuby rietjesbeker

Vanavond wilde ik ze schoonmaken en de beker eigenlijk helemaal strippen.

Alleen heb ik hem gesloopt :oops:



Ik dacht dat ik dat onderdeel ( zie foto ) eraf kon halen om die beker echt eens goed schoon te maken :think: .



Ik dacht toch echt eigenlijk dat het moest kunnen, maar het is dus afgebroken nu.



Hebben jullie dit ook gehad ?

Nee dat laat ik altijd gewoon zitten. Hier is het deksel los, rietje in 3 delen en dan in de vaatwasser. Aan dat onderdeel kom ik nooit om af te wassen.

Nee, dat heb ik ook nog nooit gedaan :mrgreen:



Eigenlijk vind ik het sowieso een beetje ondingen :shifty: , ik krijg ze nooit weer goed in elkaar, laat ik altijd mijn man doen, anders lekt ie :oops:



Eén keer in de zoveel tijd gooi ik de beker en onderdelen in een een pan kokend heet water, het zal vast niet de bedoeling zijn, maar het werkt wel goed.

Ja het vervelende je mag ze niet uitkoken.

Maar heb zelf geen vaatwasser, maar ik zal deze week eens alles bij mijn moeder in de vaatwasser gooien.



Muiz gooi je dan ook echt alles in de vaatwasser ? :think:



Als ik het rietjes enz schoonmaak (eruit haal ) ik krijg het eigenlijk altijd goed terug zonder gedoe Ceinwyn

Ja ik gooi alles erin. De beker in 2 delen van boven. Het rietje in 3 delen in het bestekmandje. :wink: En in elkaar zetten gaat hier prima, geen enkel probleem.

Dat groene deel zit hier nog vast. Het silliconen rietje gaat inderdaad moeilijker door de bovenste opening.

Een tijd terug kwam daar wel een stukje vanaf. Dus ik controleer die beker elke keer helemaal.



Hij gaat hier trouwens ook mee in de vaatwasser.



Misschien kun je contact opnemen met de fabriek, alleen denk ik dat 1 nieuw onderdeeltje duurder of even duur is als een hele nieuwe beker.

Het is mij eindelijk gelukt om de handvaten er weer op te klikken!! 2 minuten flesje met handvaten in heet water. Daarna erin klikken: vanuit de binnenkant van het flesje de boden ‘naar buiten duwen’ en de handvaten ‘naar binnen duwen’. Hoop dat het duidelijk is. Succes!!!