Ha meiden,
Eind januari de 20 weken-echo, maar ben nu stiekem al heeeel benieuwd of mijn kids een broertje of een zusje krijgen. Zijn jullie bekend met de NUB-theorie? En zo ja, kan iemand dan wijs uit mijn echo? Zie zelf al niet eens een NUB, laat staan wel of geen hoek waarin hij staat
O ja, de zwangerschap kwam hier op 12 weken en 5 dagen…
Plaats ze eens een topic, staat ie verkeerd :lol:
Maar ik heb er nog nooit van gehoord. Ben wel benieuwd of ik een neefje of nichtje krijg! :inlove:
Ja jeetje zus! En ik vond het nog wel zo stoer, zo met zo’n poll!
Nou, ik ga wel even kijken of ik het bericht kan verplaatsen :think:
gewoon even een modje pm’en, die kunnen dat vast voor je fiksen :thumbup: .
En ken de theorie.
Heeft er niet hier eens een heel topic over gelopen? :think:
Kan me namelijk herinneren heel wat echo’s bekeken te hebben toen. Heeft te maken met de hoek waarin de ‘nub’ dan staat.
Als absolute leek zeg ik een meisje.
Ja het schijnt dat ‘het bobbeltje’ (NUB in het Engels) rond deze tijd er bij een jongen en meisje hetzelfde uitziet, maar dat het bij een meisje parallel loopt aan de ruggengraat en bij een jongen in een hoek van ongeveer 30 graden omhoog, ten opzichte van de ruggengraat. Bij voorbeeldecho’s op google zie ik het verschil wel, maar bij mijn eigen echo zie ik de NUB uberhaubt al niet… Maar dacht: Wie weet is er iemand die zegt: A ja joh, duidelijk een …!
Op een ander zwangerforum waar ik ook zit hebben ze een heel topic erover. En daar zit ook een “nub expers” tussen…
Maar al het de nub is wat ik zie, zeg ik een meid!
En ook ik zeg een meisje!!! Ben benieuwd of we het goed hebben haha!
moest ff google gebruiken, maar naar aanleiding van de uitleg zeg ik een meisje
Meisje als ik de nub zo zie en 'm dat ook is. Staat evenwijdig aan de ruggegraat.
Aan de hand van jullie antwoorden staat de poll nu op 6 keer een meid tegenover 1 keer een jongen. Welk zwangerschapsforum bedoel jij, Chantal? Zet ik de foto daar ook op als dat kan
Heb de poll even ingevult die had ik vergeten.
Stuur je even een pbtje over het forum met de link…
Dank je, Chantal!!
@chantal!! wrote:
Op een ander zwangerforum waar ik ook zit hebben ze een heel topic erover. En daar zit ook een “nub expers” tussen…ik denk dat wij op hetzelfde forum zitten ik denk trouwens ook dat dit een meisje is
@Amy82 wrote:
@chantal!! wrote:Op een ander zwangerforum waar ik ook zit hebben ze een heel topic erover. En daar zit ook een “nub expers” tussen…ik denk dat wij op hetzelfde forum zitten ik denk trouwens ook dat dit een meisje is
denk het wel dan haha (ZP ;))
@chantal!! wrote:
Op een ander zwangerforum waar ik ook zit hebben ze een heel topic erover. En daar zit ook een “nub expers” tussen…
Ik ook! Heb toen bij babybrabbel heel wat echo’s bekeken. Niet dat ik een expert ben hoor 8)
@chantal!! wrote:
@Amy82 wrote:@chantal!! wrote:Op een ander zwangerforum waar ik ook zit hebben ze een heel topic erover. En daar zit ook een “nub expers” tussen…ik denk dat wij op hetzelfde forum zitten ik denk trouwens ook dat dit een meisje is
denk het wel dan haha (ZP ;))
yep, ZP
Tomaartje heeft zich geregistreerd, alleen is er geen nub te zien op de foto aldus de expert daar…
Snap er echt niks van maar wel leuk die voorspellingen daar! Heb mijn zus gesmst of ze nog een andere foto heeft.
Die tut moet gewoon eens mee gaan schrijven met de junimama’s hier. :roll:
Heb ook nog deze echo. En begrijp zelf al wel dat dat ding wat zo omhoog wijst een been is
@Tomaartje wrote:
Heb ook nog deze echo. En begrijp zelf al wel dat dat ding wat zo omhoog wijst een been is
:lol: