Nub theorie, wie kan het zien?

Met 11,4 weken heb ik een echo gehad.

Volgens de nub theorie zou er door middel van de stand van de nub te zien moeten zijn of het een jongen of een meisje is.

Zijn er meiden die het aan de hand van de nub kunnen zien?



Lastig, maar ik zou toch zeggen een jongen, omdat de “nub” iets meer omhoog wijst…

Ik vind m ook moeilijk te zien, maar ik neig juist meer naar een meisje.



Hahaha, nu weet je nog niks :wink:

euh, ik zie de hele nub niet eigenlijk?

Even vergeleken met voorbeelden van internet:



Een jongen:







een meisje:







Jouw foto:









Dus ik zou zeggen dat het een jongetje is :mrgreen:

Zonder de voorbeelden van Matsjo had ik ook jongen gezegd

Ik zeg ook jongen al voor de uitleg van matsjo.

Volgens mij is er geen nub te zien…

Ik zou me er ook niet aan vast pinnen…

De ruggengraat is erg moeilijk of eigenlijk niet te zien en dan kun je geen NUB herkennen.

O ik zou er ook zeker niet vanuit gaan! Het is meestal ook pas echt duidelijk rond de 14 weken.



Maar ik neig met deze foto gewoon naar een jongen. De nub zie ik volgens mij wel maar de ruggengraat is idd niet te zien.

Je moet het ‘knobbeltje’ vergelijken met de ruggengraat. Steekt het omhoog dan is het een jongen en loopt het evenredig/parallel met de ruggengraat dan is het een meisje. Je hebt dus (volgens mij) duidelijk een echofoto van de ruggengraat én het knobbeltje nodig om de theorie toe te kunnen passen.



Maar goed, ik ben echt geen NUB expert, dus allicht dat iemand het toch wel goed kan zien :mrgreen:

Bedankt allemaal voor kijken!

Ik wacht het gewoon nog een paar weken af.

In november hopen we het te weten te komen :smiley:

En het is een meisje :inlove: :inlove:

Ik zal vanavond of morgen wel even een foto plaatsen van het geslacht.

Hihi had ik tochgelijk!

Gefeliciteerd!

:inlove:

Oh wat leuk Tam, nog een meisje erbij, gefeliciteerd :inlove: Maar vooral blij dat alles goed is :inlove: :thumbup: :-*

Hallo wie kan het zien
Jongen of meisje ?