NUB-theorie: jongen/meisje?

Foto2

NUB-theorie: wat denken jullie? Een jongen of meisje?

Ik denk een jongen! Maar vind het heel lastig.

1 like

Ik denk toch een meisje :scream:

1 like

Misschien een jongen. Het is een beetje hetzelfde als die van mij. Ik denk ook een jongen maar weet het niet zeker

thumbnail_IMG_4349 !

Hoi, Wat denken jullie?

Mooie echo, Ik denk een jongen!

Bij de eerste foto van het topic

Bij Loubna denk ik een meisje

Dankjewek! dat zei onze verloskundige ook. Ze gokte op een meisje. De echo was gemaakt toen ik 11 weken en 4 dagen zwanger. Volgende week een pretecho gepland dan ben ik 13+ weken even kijken of het klopt :slight_smile:

13+weken? Dat is vroeg voor een pretecho maar zeker wel mogelijk. Ga je naar België?

Nee, Ik ga naar www.babyvision.nl in Delft op eigen risico dus als ze het niet kunnen bepalen dan heb ik pech :slight_smile: (Kost 30 euro). Vanaf week 15 dan mag ik terugkomen totdat ze het kunnen bepalen, maar dan moet ik weer betalen. In week 11+ is het lastig te bepalen maar mijn verloskundige gokte op een meisje :slight_smile: even lijken of ze gelijk heeft.
groetjes
Loubna

Geef je groot gelijk! Als ze het wel kunnen zien mooi mee genomen, zodat dan 2 weken wachten en heeft het €30 extra gekost, boeie😉

Het is jullie eerste kindje?

Yes, onze eerste :wink:

Wauw wat leuk, ik ben nieuw op het forum en ben zelf nu bijna 13 weken zwanger. Heb met 16 weken geslachtsbepaling, maar nu ontdek ik dit over de nub. Ik heb geen idee hoe het werkt, maar willen jullie meekijken ? IMG-20191204-WA0000