Nu wil ik dat het wel lukt

Cursus is exact weer dezelfde die ik al gevolgd heb. Zie niet echt de meerwaarde van exact dezelfde cursus.



Want echt iets fout is er volgens mij niet gegaan. Ik had echt een super KH, maar 30cc op 24 uur is gewoon enorm weinig, het was namelijk niet per voeding. Dan had ik zeker niet geklaagd. Mijn record op een dag (en dat was geloof ik eind week 2) had ik mijn record, van 55 cc op 24 uur.



Ik zie het nu echt wel beter gaan, want ik wil nu heel graag. En iedereen wil mijn steunen, dus ook dat is goed!

maar dat is echt niet weinig, echt niet! Het maagje van een pasgeboren baby is zo groot als een knikker… daar hoeft helemaal niet zo veel in, sterker dat past niet. Bovendien wil wat je kolft niet zeggen dat dat is wat je hebt. Ik krijg nog altijd maar druppels gekolft, ik heb het nooit gekund, maar ik heb echt zat melk hoor. Krijg het er alleen niet uit met de kolf… maar de baby’s zeker wel.



en wb die kv…natuurlijk, baby’s overleven ermee. Maar het is wel zo ongeveer de slechtste optie die er is. Kwam laatst ergens een lijsjte tegen met de beste voeding voor baby’s…kv stond op nr 10 ofzo. Ik zal es kijken of ik t kan vinden. Wat betreft die darmen, Lees hier maar:

http://eurolac.net/index.php?p=22