Wie weet wie die mannenband is die het liedje in het filmpje zong??
daar ben ik ook benieuwd na
Goh ik heb het wel aanstaan hier voor Nathalie maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dat liedje gemist heb, schijnbaar sluit ik me voor het geluid af :mrgreen:
weet je dat ik ook dacht om dit topic te starten, was ikook wel benieuwd na namelijk
ik weet dat ze een naam hebben en ook cd’s en aangezien Lucas weer helemaal aan meedoen was wil ik ze graag aanschaffen :mrgreen:
dikkerdiedikkerdiedap
cowboy billie boem??
http://www.cowboybillieboem.nl/
gokje hoor, ik heb al zo lang geen teletubbies gezien, maar toen Myrna nog klein was waren zij er weleens in te zien met grappige liedjes…
dat zijn ze volgens mij niet
Denk het wel Zou goed kunnen
:-*
ze lijken er niet op en volgens mij bestaat de band uit 3 personen :think:
Ik heb het niet gezien maar Dirk Scheele werkt ook mee aan Teletubbies net als Cowboy Billy Boem.
Misschien Dirk?
Petri
volgens mij was het deze keer inderdaad weer dirk scheele… die wisselen elkaar af… Laatst was het Cowboy Billie Boem in de efteling… was ook errug leuk
mmmmh even zoeken, ik zag liedje idd niet o[ de site van billie…
teletubbies is al jaren oud en lang geleden opgenomen, ondertussen is de samenstelling van de band anders geworden in de jaren…
hoe heette het liedje dan?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Dirkscheele.nl :mrgreen:
Neem je kids op schoot en daar is het liedje weer!
Super dank je wel voor jullie reacties!!!
dirk scheele is het ook niet heb daar een verzameling van
en dirk scheele is donker en die man die ik bedoel blond :mrgreen:
Wel van het liedje van vandaag
Check zijn site maar
sorry ik zoek die blonde lange met bril
ik dacht dat het vandaag herhaling was van gisteren :oops: sorry
jah vandaag was een herhaling van gisteren… en als je een blonde zoekt met bril is het toch cowboy billie denk ik…
hahahahaha
grappig dit…ben benieuwd wanneer mijn cowboy bille boem tijdperk aan breekt :mrgreen:
@mayo28 wrote:
hahahahaha
grappig dit…ben benieuwd wanneer mijn cowboy bille boem tijdperk aan breekt :mrgreen:
Dat komt snel genoeg
En misschien dat je dan wel eens wenst na 100 keer hetzelfde liedje dat het nooit aangebroken was :mrgreen: