Hallo,
Ik ben hier dus nieuw. Ik ben 24 jaar en heb reeds twee kinderen. Een zoontje, Qasim, van 2jaar en 10maanden en een dochtertje, Nouara, van 1jaar en 5maanden.
Mijn man en ik hebben nu besloten om voor een derde te gaan.
Ik ben dus op 21mei gestopt met de pil en heb op 24mei mijn ms gekregen.
Die zijn gestopt op30mei. Op vrijdag 12juni had ik heel licht bruinverlies. En op zaterdag 13juni had ik heel lichtroze bloedverlies. Ik had mijn NOD op 21juni, die zijn dus uitgebleven. Ik voelde me suf, af en toe misselijk, duizelig, zin om een ganse dag te eten, steken in mijn borsten en zwaarder, krampen in mijn buik (precies of ik ongesteld worden), emotioneel en zeer prikkelbaar (had ik bij mijn vorige zwangerschappen ook).
Dan heb ik maar op 24juni (3dagen overtijd) een testje gedaan, die was negatief. Ik was er kapot van, want ik ging ervan uit dat ik zwanger was.
Ik bleef die symptomen hebben, en toen las ik dat het van het ontpillen kan komen. Ik geloofde er niet meer in, maar bleef/blijf nog steeds hopen dat het raak is. We zijn nu al 18 dagen verder en nog steeds geen ongi, ik durf eigenlijk niet zo goed. Door die negatieve test was ik zo van slag, ik wil niet nog eens negatief testen. Aan de andere kant, dit is nog maar mijn eerste ronde.
Komend weekend ga ik nog eens testen, want dan ben ik al 3weken overtijd. Ik weet echt niet wat ik ervan moet denken.
Dat was mijn verhaal. Ik hoop mij hier thuis te voelen en op mijn gemak, dat ik hier terecht kan bij jullie die mij begrijpen. Want een man, hoe hard hij je wil steunen en er voor je zijn, hij voelt niet wat wij voelen.
Ik wens iedereen nog veel succes. En aan de zwangeren en kersverse mama’s onder ons: Een dikke proficiat.
Hey, welkom hier.
Nog een Belgje. :mrgreen:
Wat sneu dat je test negatief aangaf. :hug: Sindsdien niet meer getest?
Ik wil je in ieder geval veel succes toewensen.
Groetjes Ilse
Dank je ilse. Neen, ik heb sindsdien nog niet getest. Ik durf niet zo goed.
Welkom!!!
Hopelijk heb je straks wel een positieve test!!!
welkom.
Ik heb dit ook gehad, toen ik stopte met de pil duurde het de eerste keer wel 8 weken voor ik ongi werd… toen weer eens 6 weken enz enz… uiteindelijk naar de HA geweest en dat scheen normaal te zijn (ik was overigens niet bezig om zwanger te worden hoor, vroeg het me toen zo af) toen we besloten om gewoon maar te kijken hoe of wat, bleek ik eerste ronde al zwanger
@Zonnetje01
Nou dat hoop ik ook
maar echt veel vertrouwen heb ik er niet in.
Seg, proficiat met je zwangerschap. Hoe voelt het om eindelijk weer een baby’tje in je buik te hebben?
@oessie
Daar ben ik ook echt bang voor. Ik ben een erg ongeduldig persoon en ik weet niet of ik dit aankan. Hoelang heb jij de pil geslikt trouwens.
@oessie
Bedoel je acht weken overtijd of bedoel je een cyclus te hebben gehad van acht weken. Want dan zit ik nu al bijna aan zeven weken.
en heel veel suc6
welkom en veel plezier hier
ik ben al vanaf mijn 12e aan de pil, dus toen al 10 jaar…
toen ik stopte met de pil, werd ik eerst ongi, en de keer daarop pas na 8 weken, die keer daarop weer 6 weken enz enz… Mijn HA zei dat ontpillen wel een half jaar kon duren.
welkom hier !!
veel forum plzier!
welkom en veel forumplezier