NU snap ik het!!!

Ik vroeg me al af hoe sommige mensen aan zoveel berichten komen.

Maar ik merk nu dat ze hier steeds rondhangen :lol:

Gezellig!!

haha :lol:

kijk maar eens in het speelhoekje :smiley:

Ik moet hier ook maar wat vaker komen, dan krik ik mijn berichtenteller ook weer een beetje op, hihi.

Ik kom hier bijna nooit!!!

En toch heb ik erg veel berichtjes :oops:

Dus komt niet altijd door het speelhoekje als mensen zoveel berichten hebben!!! :oops:

hihi

@Juf_Essie wrote:

Ik moet hier ook maar wat vaker komen, dan krik ik mijn berichtenteller ook weer een beetje op, hihi.

nou, dan lijk jij de ideale persoon om een vraag van mij te beantwoorden die ik al heel lang heb:

wat is er in hemelsnaam leuk aan een hoog berichtenaantal? ik snap dat dus echt niet, en snap ook niet dat daar hier op kok zo veel aandacht op wordt gevestigd (door zowel je berichtenaantal te tonen, als met bloemetjes en een titel mensen in te delen adhv dat aantal, van mij hadden ze alledrie achterwegen kunnen blijven)…

leg deze domme doos eens uit? :mrgreen:

ook snap ik niet wat er leuk is aan 50 pagina’s opnoemen wat er in de supermarkt te koop is, maar dat heeft dus te maken met de lol van dat hoge berichtenaantal?)

Tja, eigenlijk slaat het helemaal nergens op.

Maar ik zit hier al een jaar of 4 en in het begin stond mijn teller heel hoog.

Totdat ik ineens niet meer met die naam in kon loggen.

Ik heb toen een nieuwe gekregen, maar toen waren wel al mijn berichten weg.

De laatste tijd ben ik veel meer een lezer dan dat ik reageer zeg maar.

Dus lijkt het net of ik hier niet veel kom, terwijl ik toch best wel KOK-verslaafd ben, hihi.

Maar zoals ik al zei, het slaat dus eigenlijk nergens op :lol:

Ik weet het ook niet Fiep!!!

Ik klets gewoon omdat ik een kletskous ben :oops: en niet om mijn berichtenaantal naar boven te krijgen!!!

Ik vind de namen wel grappig tiepmiep,kletskous enzo. ik vind dat dus wel geinig!!!

In het spelletjeshoek kom ik maar heel af en toe als ik me echt zit te vervelen,als ik voor de rest kok al heb doorgespit heb :oops:

:lol: Essie heeft het Speelhoekje ontdekt! :dance:

speelhoekje is :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Zwerven altijd gezellige mensen rond.

Ja inderdaad :mrgreen:

Ja ikke ook :dance: