Nu op tv Oprah

ik ben echt helemaal :shock: ik krijg helemaal de kriebels van die vieze gore !@#$%^&*( van een kerel. Echt als ik haar was geweest had ik echt een mes gepakt hoor. Ik zit me hier toch kwaad te zijn op die vent :twisted:

Wow, de tv staat uit. Wat gebeurt er?

Wacht, zet de tv wel even aan…

Ik ben ook wel benieuwd wat er bezig is…

Zit op mijn werk. Over wie hebben we het?

wow WAT is er aan de hand … Ik heb het net gemist denk ik er is nu nieuws op de tv :?

Er is dus een vrouw te gast die jarenlang door haar man mishandeld is en die liet dat dan door hun oudste zoon van 13 filmen. De kinderen moesten hun moeder ook slaan en uitschelden. Het gaat om een filmpje wat ze laten zien dat 51 minuten duurt waarin hij haar dus aan een stuk door uitscheldt en een kwartier lang in elkaar mept. Ze laten het zien omdat de vrouw hoopt dat andere vrouwen die in dezelfde situatie zitten hierdoor actie durven te ondernemen…

:shock: :shock:

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: I`M SHOCKING… :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

zet de tv nu maar ff aan :shock:

:shock: crisis…

Had alleen het eerste berichtje hier gelezen, dus dacht nog ‘goh interessant’… dus even op 4 gezet. Wow… kwam dus meteen in die video terecht… leuk, zit ik dat te kijken met mijn dochter van net anderhalf :roll: heb gewoon m’n hand voor d’r gezicht gehouden :silenced:

Snap ergens ook niet dat ze dit overdag uitzenden. Tuurlijk, het is meer dan verschrikkelijk dat dit gebeurt, en ik ben er ook wel van overtuigd dat mensen die in een vergelijkbare situatie zitten hier iets aan hebben, maar: mijn dochter niet :naughty: Zend het dan 's avonds laat uit ofzo… :?

had het ook gezien

is nu afgezet want marco kijkt nu tv net uit school

Ik vind het goed dat het uitgezonden wordt.

Als je er niet tegen kunt, of kinderen kijken mee, dan zet je het af.

Oprah heeft wel vaker shocking onderwerpen.



Hopelijk helpt het eindelijk eens een keer en houdt het eens een keer op. Wat zijn er toch zieke mensen in de wereld.

Doe eens normaal!!! :wall: :wall:

@Nicje wrote:

Ik vind het goed dat het uitgezonden wordt.

Als je er niet tegen kunt, of kinderen kijken mee, dan zet je het af.

Oprah heeft wel vaker shocking onderwerpen.



Hopelijk helpt het eindelijk eens een keer en houdt het eens een keer op. Wat zijn er toch zieke mensen in de wereld.

Doe eens normaal!!! :wall: :wall:




Daar ben ik mee eens. je kan het altijd afzetten. je kind hoefd er echt niet na te kijken.



En idd mensen moeten weten dat er zulke monsters leven hier op de wereld. Maar of ze ervan leren. :think:

Jeetje wat vreselijk. Jammer mocht de tv niet aanzetten op mijn werk :wink: Tja inderdaad, ik zou zeggen doe je tv uit. Ik kan ook pas na 20.30 journaal kijken, dus meestal pas tegen 22.00 of 22.30 als ik dan al niet slaap, want anders zit de oudste er nog bij en die hoeft al die ellende niet te zien. Tja het is niet anders. gelukkig bestaat er nu.nl

@karin wrote:



Daar ben ik mee eens. je kan het altijd afzetten. je kind hoefd er echt niet na te kijken.




:roll: ja duh, maar: ik zet 'm op RTL en wordt DIRECT geconfronteerd met beelden die mijn dochter NIET hoeft te zien!!
Tuurlijk heb je de mogelijkheid de tv op een andere zender te zetten, maar dan heeft mijn kind het dus al gezien... (en já dat heeft wel degelijk invloed op 'r... hoe jong ze ook is...)

@Nicje wrote:

Ik vind het goed dat het uitgezonden wordt.







:thumbup: ben ik het ook zeker mee eens, maar niet overdag :naughty:

Ben het wel met je eens dat het schrikken is ja, als je zo midden in zo’n filmpje binnenvalt… :?

Ben het ook met je eens hoor, dat een kindje zoiets niet moet zien, ook die hele kleintjes niet.

Ik heb dit al een keer gezien is echt heftig ja :?

ik zie dit topic nu pas



is heel vervelend maar een kind heeft dat niet echt in de gaten als het met het voorbij zappen in beeld komt.

misschien moet je eens aan de mensen denken die in de situatie zitten ik geloof niet dat die savonds alle vrijheid krijgen van hun man om dit te gaan zitten kijken denken jullie ook niet

en denk eens aan de kinderen die in deze situatie zitten.

lijkt me wat anders als die paar seconden dat je er voorbij zapt.



groetjes

:think: nou sorry hoor, maar kinderen hebben dat dus wél in de gaten!!!

Even ander voorbeeldje: lang geleden zat ik met vrienden Scary Movie te kijken, hun dochtertje van een maand of 15 toen zat lief in een hoekje van de kamer te spelen. In 1 scene werd zo’n meisje vermoord, wij zien dat het fake is, maar de dochter van mijn vrienden begon dus echt te gillen dat dat niet kon, ze was gewoon bang :?



En voorbeeldje van mijn eigen dochter:

We hebben een dvd van de Teletubbies. Tubbies eten vaak toast, en op een gegeven moment slaat die machine op hol, waardoor er tig Tubbietoastjes door de kamer vliegen. Mijn dochter vond dat dus eng… gelukkig kan ik hierbij uitleggen dat het niet eng is, en vertellen dat het apparaat kapot is. Nu snapt ze dat…

Maar wat moet ik in godsnaam vertellen als ze ziet hoe een vrouw in elkaar gemept wordt, en de daarbij behorende angst hoort???



Deze opmerking:

misschien moet je eens aan de mensen denken die in de situatie zitten

is de boel een beetje uit de context trekken vind ik. Tuurlijk is het erg, ik zeg toch ook niet dat dat niet zo is???
Maar: hoe dan ook vind ik niet dat een kind dit kan/mag/hoeft te zien!!!

Maar goed, als jij je kinderen hier wel aan bloot wilt stellen moet je dat vooral doen :?