nu op sbs 6 bij hart van nederland , komt zo op , een 13 jarige papa , ik ben benuwd dat kan ik me eigelijk niet voorstellen , maar :shock: is het wel vind ik
die jongen uit engelang? als hij dat is… dan lijkt hij nog piepjong, hij lijkt wel tien…
ik ga effe kijken
komt zo erop
hij ziet er echt uit als een klein jongetje , hoor, wat ik net zag leek hij wel 8-9 jaar , maar pfffffffffff niet te geloven , :shock:
hij is 13 jaar en zij is 15 jaar , 1x sex hebben en het was raak , en dat terwijl sommige mensen jaren er over moeten doen om eindelijk zo;n wonder mee te mogen maken , endan komen een paar tieners en hoe moeten jhun nou een toekomst voor zo;n klein kindje kunnen bieden ik vind het een beetje triest
Sneu hoor, jong ouders Ok, maar 13 :shock: en inderdaad lijkt hij 8 :shock:
Vaak komt het toch neer op de ouders van die kinderen.
gr mel
Ik geloof er niks van, vanaf de eerste seconde al niet.
En dan vragen ze hem of hij al weet hoe die het financieel gaat doen/redden/regelen.
Vraagt dat ventje: Wat betekent financieel ?
:shifty:
Ik weet niet of dit allemaal weer iets verzonnen is.
Ik geloof wel dat het echt kan gebeuren.
Ik vind het soms moeilijk te bevatten inderdaad, zij doen het 1x en gelijk raak. Anderen (die er wel een mooie leeftijd en goede omstandigheden voor hebben) moeten jaren wachten of krijgen dit geluk nooit.
Hoewel dit, als het waar is, natuurlijk al erg genoeg is, wordt het, áls het dus waar is, nog erger omdat de ouders van die kinderen een manager in de arm genomen hebben. Schandalig! Als het nou allemaal echt zo is, dan houdt je ze toch zoveel mogelijk uit de media? Maar nee, de verkoop van het verhaal levert dan weer leuk geld op hè… :naughty:
Mijn tante is op haar 14e bevallen en mijn oom was op dat moment 15…
Ze is bevallen zonder dat iemand wist dat ze zwanger was, ze heeft dit voor iederen verborgen, geloof wel dat mij oom het wist…
Hij was niet bij de bevalling want hij was werken of naar school en zij kreeg buikpijn en smiddags had ze een kind…
Op haar 16e zijn ze getrouwd en mijn neef is nu 34 jaar en ze zijn nog steeds samen, ze hebben geen kinderen meer gekregen…
Het kan dus wel goed gaan…
Maar verschrikkelijk is het wel dat het gebeurd…
gr patricia
Ik geloof ook wel verhalen dat het wel goed gaat zoals bovenstaand verhaal van babylover, maar ik geloof gewoon DIT verhaal niet. Dit jongetje kán geen 13 zijn als je het mij vraagt…en dan dus al helemaal niet de vader zijn.
Ik mag hopen dat de ouders het kindje wel op gaan voeden?!
heb geen beelden gezien van sbs 6… Dus kan daar niet over mee praten… Heb wel een paar artikelen gelezen in te telegraaf…
gr patricia
Hoe heette dat programma?? Ik wil het graag zien (ben ook wel benieuwd naar dat verhaal, had er nog niets over gehoord) maar kan niets vinden op de site van SBS6…
Nee ik ook niet, zou het graag terug zien…