nu op de radio...

Wham met Last christmas :o !!! Nu al!! Zit bij te lezen en met een oor q-music te luisteren (wil het geluid raden :mrgreen: ) maar ben toch wel verbaasd, het ik oktober!

Das dan vast een Ruud de wild grapje. Ik weet nog dat hij ‘vroegah’ bij 3 FM elk jaar een aftel jingle maakte met: hoeveel dagen tot de kerst? Wellicht dat je dat zo hoorde?

Mss, niet de jingle, maar het was vást een Ruud geintje. Wellicht dattie nu elke ochtend een kerst liedje gaat draaien vast… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@marloes vip wrote:

haha dan kom ik vast helemaal in de stemming. Ben dol op kerst en kan niet wachten tot de boom staat en het huis versierd is. :mrgreen:




Hier idem!!! lamakomme!!!

Ditto. Ik kijk er nu echt naar uit. Geen idee of we een boom opzetten dit jaar. Ava is gestoord genoeg om er in te klimmen :?

@Nefarious wrote:

Ditto. Ik kijk er nu echt naar uit. Geen idee of we een boom opzetten dit jaar. Ava is gestoord genoeg om er in te klimmen :?




Dan zou ik een ladder optuigen :slight_smile:



Ruud de wild altijd met zn kerst. Hij heeft ooit een geweldig nummer gemaakt: kt het wordt weer kerst :slight_smile:

Echt een nummertje voor mij…

Ik hou niet zo van het hele verplichte gedoe met kerst. Maar dit jaar wordt het anders. Ik heb geen contact meer met mijn familie dus eindelijk een stressloze en gezellige kerstmis

Dus ruud de wild, geen k
t het wordt weer kerst, maar Yes het wordt weer kerst :smiley:

Hier 1 dag met de hele familie, en 1 dag lekker met ons zelf. Waarschijnlijk winkels afstruinen voor deals en uitverkoop.

Hij is een paar weken geleden al voorbij gekomen in het foute uurtje :lol:

ik heb helemaal niks met kerst, word er zelfs altijd een beetje melancholisch van :shifty: :oops:



Maar Las Christmas kan ik dan weer wel waarderen :mrgreen:

Kersttheedoeken…



:lol:





Ik heb ooit een man op tv gezien die een beetje was doorgeslagen. Die had er zijn hele huis 365 dagen mee vol staan.

Hij had zo veel kerstmannetjes dat ze zelfs op de trap stonden, op elke tree eentje!



De hobby was begonnen bij zijn vrouw, maar die was helaas overleden, en hij had het voor haar voortgezet.



Vraag me dan altijd af hoe mensen dat schoonhouden. Sowieso, met elke verzameling.

Ga je dan elke beeldje en popje oppakken en afstoffen…?

NU al :shock: Vind het een prachtig nummer, dara niet van, maar tis nu nog wel heel vroeg… :think:

Hmm, zou hij dan het hele liedje draaien als jingle?



ik heb trouwens wel mee zitten zingen. :mrgreen:

haha dan kom ik vast helemaal in de stemming. Ben dol op kerst en kan niet wachten tot de boom staat en het huis versierd is. :mrgreen:

Oh heerlijk. Boompje met veel lichtjes, verlichte stal er onder, lampjes buiten in de conifeer, tape langs de ramen, veeeeeeeeel te veeeeeel decoraties overal, kerstkleedjes op de tafels, bergen kandelaars, spuitsneeuw op de ramen en het liefst zou ik zo’n lichtgevend ding aan de voorgevel hangen met heel groot en heel fout Merry x-mas er op, in gekleurde neonlichtjes :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



ik hou van kerst. sommige mensen mijden ons huis in december omdat het dan veel te vol staat, zelfs op het toilet wordt het versierd en ik heb kersttheedoeken. En als ik nou nog eens leuk kerstbeddegoed tegen kom zie ik mezelf er voor aan mijn bed daar mee op te maken :mrgreen: