nu nog zwanger maar hcg te laag, misschien miskraam.

Hallo meiden,

na 4 jaar zijn we na onze eerste cryo tp zwanger MAAR het hcg is erg laag :cry: zondag ( 4 weken 4 dagen) was het 49,8 en woensdag ( 72 uur later) 100, volgens het uz jette was dit niet goed genoeg.

En moest ik rekenen op een miskraam, ben nu zo verdrietig, moet wel doorgaan met de utrogestan, en maandag weer terugkomen voor een bloedafname.

Maar die onzekerheid is zo killing.

Dachten eerst misschien eens een echo te maken, maar ja lees dat dat ook weinig nut heeft ( 5 weken en 2 dagen nu)

Ik weet het ff allemaal niet meer.

sterkte met die onzekerheid!! :hug:

:hug:

weet niets van hcg af…dus kan je niet helpen…

alleen maar duimen dat het goed gaat…

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Die onzekerheid is echt killing inderdaad. :hug:

Heel veel sterkte met afwachten, ik hoop zo dat het toch goed mag gaan!!

:-*

Als je gaat googlen op ‘tabel hcg waarden’ en dan de bovenste site pakt dan kun je daar lezen welke hcg-waarde normaal is bij een bepaalde termijn.

Bij 5 weken (72 uur na 4+4) staat 18 tot 7340 en dan lijkt mij het wel aardig?

Om nu met 100% zekerheid te zeggen dat het goed zal gaan, nee, maar om nu te zeggen dat je rekening moet houden met een miskraam?

Ik hoop dat je binnenkort een echo krijgt en dan weet waar je aan toe bent, want deze onzekerheid is ook niks.

Een vk heeft mij ooit eens verteld dat zij door ivf/iui etc weten dat een innesteling ook

laat kan plaatsvinden en dat je dan korter zwanger bent dan je denkt.

Alhoewel het natuurlijk nooit zeker is of een prille zwangerschap goed zal gaan, kun je

nog wel een beetje hoop hebben.

Misschien kunnen ze maandag wel een echo maken?

hCG verdubbelt bij een goede zwangerschap (zover ik weet) elke 1,5 tot 2 dagen. Bij jou is dat helaas dus niet het geval en is de kans dat het niet goed gaat dus helaas groter dan dat het wel goed gaat. :hug:

Het is bij jou helaas nog een randje geval. Kan goed gaan kan ook van niet. Ze moeten een 3de waarde hebben voor ze meer kunnen weten. :hug: :hug: :hug: Ik heb het zelf ook meegemaakt :hug:

ik ken vrouwen die weinig HCG aanmaken! echt dus meid neem je rust en probeer het te relativeren! Want het is nog geen miskraam! het is nog altijd 50/50. maar in werkelijkheid is dat elke zwangerschap

Wacht je waarde af van maandag, dan hebben ze beter zicht op de zaken.

btw een echo van 5 w en 2 dagen daar zien ze meestal wel wat op, aleen is dat geen garantie of het goed of slecht gaat met de zwangerschap. Maar je zal wel al iets zien, (vruchtzakje en mww een heel klein puntje erin)

Veugje, klopt wat je zegt, je ziet wel degelijk iets wat duidt op een zwangerschap op een echo, alhoewel dat GEEN garantie is dat het goed gaat.

Net beetje bruin/ roze op het toiletpapier.

Dus ik denk een dezer dagen zal het dan wel gaan komen :cry:

:hug: :hug:

Dank jullie wel :cry:

Hee Arzu,

Hoe gaat het nu met je? Hopelijk heeft het bloedverlies niet doorgezet.

Ik ga voor je duimen, dikke knuffel! :hug:

Liefs,

Jippie

laat nog oud bloed zijn :pray:

arzu… :cry: :hug:

Helaas om 17 uur klaar met werken en ging naar het toilet: rood bloed!!

Onze wondertjes zijn dus :vlinder: tjes geworden.

pfff hoe snel geluk tot verdriet kan omslaan.

Helaas.