ze waren even vet van kleur!! :mrgreen:
ik ga er gewoon voor :mrgreen:
hai hai
zo, weer terug van vakantie hoor!
Die stomme kruitvat testen koop ik niet meer, heb alle 5 de testen gedaan en alle 5 waren ze positief! Niet bepaald geloofwaardig he!
De cb gaf dinsdag positief aan, dus toen was het ff verplicht klussen :mrgreen: HEEL naar…grijnzzz
Dusss…nu is het weer afwachten he, tekenen die er op kunnen wijzen dat ik zwanger ben vertrouw ik niet meer, dus het is nu echt een kwestie van wachten…het is niet anders.
Hoe is het bij jou ineke??
groetjess Jiska
Nou, ik had deze maand testen van een ander merk, waren een euro goedkoper…en ook bij deze testen 4 dagen positief, zo frustrerend!! Volgende maand gewoon weer mijn ‘eigen’ merk. (mits het niet toch gelukt is deze maand…) geen idee wanneer mijn NOD is.
We wachten maar weer af!! :thumbup:
nou hier zijn de duvels weer tevoorschijn gekomen hoor…pfff. Ik had toch wel goeie hoop deze maand, maar weer heeft mn lijf me dus goed voor de gek gehouden
nou ja…hopelijk heb jij meer geluk ineke.
Op naar de volgende ronde…
groetjess Jiska
Helaas hier ook al de tekenen…oud bloed…
Ga dus de testen van sensitest weer bestellen, ze hebben ook nog een aanbieding ook 'omdat in oktober veel vrouwen zwanger willen worden zodat ze in de zomer uitgeteld zijn…'zucht, zucht, zucht.
Jij ook weer suc6!
ow goed te weten, ga ik dan ook maar eens bestellen (maar daarnaast ook nog een maandje CB hoor, vind ik wel heel duidelijk).
Nou…mn duimen draaien weer voor je meis!!
groetjess Jiska
Nou, wat een belachelijke opmerking op die verpakking: “…zodat ze in de zomer uitgeteld zijn”! Dat kan echt niet!!
Ik vind die van ClearBlue ook zeker het fijnste en duidelijkste! Inderdaad wel duur, maar dan heb je iig geen twijvel.
Ineke en Jiska, balen weer voor jullie (ik ben ook alweer op dag 4)!!! Vooral de eerste 2 dagen is het super KL…! maar daarna vergeet ik het gelukkig weer een beetje… (gaat tegenwoordig beter).
Sterkte en succes allemaal!
Groetjes, An :thumbup: :thumbdown:
hai an,
he balen joh bij jou ook niet dus! Nou word dubbel duimen draaien hoor, ook voor jou!! Je bent ong. net zo lang bezig als ik denk ik (alleen heb jij nog een miskraam tussendoor gehad, ik gelukkig niet).
Nou meiden, veel plezier weer met klussen deze maand :mrgreen: (onze mannen hebben iig weinig te klagen haha)
groetjess Jiska
Hi Jiska,
Ja, het is elke keer wel even slikken, maar op de een of andere manier ben ik niet meer verbaasd als ik weer ongesteld word. Het is al zo lang achter elkaar elke maand hetzelfde, dat ik haast niet meer kan voorstellen dat het wel een keer raak is…
Heb jij dat ook?
Sinds wanneer hebben jullie de wens voor een tweede?
Wij vanaf januari 2007. In augustus hebben we een miskraam gehad (ik was toen dus snel zwanger geraakt). Daarna niets meer…
Hebben jullie al onderzoeken gehad (en was je snel zwanger van jullie dochter?)?
Ik heb dinsdag het HSG onderzoek, spannend! Ben benieuwd of het pijn doet en naar de uitslag natuurlijk.
Er zijn bij ons nog geen afwijkingen gevonden. Dat is soms best frustrerend, want dan snap je helemaal niet waarom het niet lukt…
Nou, toch nog een fijn weekend (lekker weer!) en tot later!
Groetjes, An
hai an,
onze wens voor een tweede was er al toen sanne net 6 weken oud was :shifty: Maar we zijn begonnen om voor het echie te klussen toen ze een jaar was, officieel mei '07 dus. Ben helaas geen 1x zwanger geweest, maar dus ook gelukkig geen miskraam (lijkt me echt vreselijk nl.)
Ik ben idd ook niet meer verbaasd dat ik ongi word, maar de ene maand kan ik het beter hebben dan de andere maand (vorige maand heb ik echt zitten janken).
Ik ben nog niet bij de huisarts geweest hierover, maar moet woensdag voor onderzoek baarmoederhalskanker (ja ik heb de geweldige leeftijd van 30 ook bereikt) en heb gelijk aangegeven dat ik even wil praten over het zwanger worden (het niet zwanger worden dus). Dusss…ff afwachten wat hier uitkomt en dan kijken we wel weer verder. Ben ook begonnen met ovulatietesten dus ik weet wel wanneer het extra moeten is zeg maar! :mrgreen:
Ik was trouwens van Sanne met 10 maanden zwanger incl. ontpillen, dus dat was netjes binnen het jaar.
Heel veel succes dinsdag, hopelijk heb je niet teveel last ervan!! en dat je een goeie uitslag hebt!!
Groetjes en ook een fijn weekend (het is inderdaad zaliggg weer!)
Jiska