nu ben ik een paar jaar niet thuis geweest op pinksteren....

maar sinds wanneer komt pinkpop alleen nog maar 's avond op tv??

ik vond dat altijd het leukste van zo’n regenachtige 2e pinksterdag, lekker de hele dag voor de buis met een bak chips

en nu komt het pas vanaf 19.00 uur :?

ik heb vanmiddag een stuk gezien… hoe laat dat was weet ik eigenlijk niet zo goed. Rond 16.00 denk ik

Komt inderdaad vanavond pas. Volgens mij is dat altijd zo geweest maar zenden ze tussendoor af en toe live beelden uit???!!!

Ja zie je…ik zei het al tegen mijn vriend maar die wist het niet meer.

Ik dacht toch dat het altijd overdag kwam. Als ik dan thuis was dan zette ik het altijd op overdag…weet het zeker. Dus ik zei vanmiddag toen we terug kwamen, zet pinkpop maar even op. Niet dus, vanavond pas (dadelijk dus om 19.00)

nou ik kan me ook nog herinneren dat het `s morgens al werd uitgezonden en dan de hele dag door. Tenminste dat was een paar jaar geleden wel zo.

ja flauw he?

vroeger was het wel gewoon de hele dag.



Zag je ze daar in de regen en jij lekker warm thuis voor de buis :mrgreen:



nou ja zo maar weer ff verder kijken.

Hier hele weekend pinkpop op… 2 voor 12 zendt wel 3 dagen uit!!!

ja vroeger begon het altijd om een uur of 12



nouja, balen

heb er nu trouwens geen geduld meer voor ben ik net achter gekomen :mrgreen:

Ik zat ook al te zoeken wanneer het nu begon en was ook wat verbaast pas om 19.00 uur, was dus niet de enige.

Jullie hebben dus ook ineens naar kabouter plop gekeken en de wawa’s wachtende op pinkpop :mrgreen: . Hier wel tenminste :lol: .

Ach Maaike vond het wel leuk zo en 's avonds pinkpop ook trouwens :wink: .

S’middags was het wel pinkpop hoor, op ned 2 is het zeker een uur of 2 uitgezonden geweest.

Heb om mijn werk met de tv op de achtergrond zitten kijken.

Vorig jaar was ik er live bij maar dit jaar ging dat niet dus op deze manier nog een beetje zitten meegenieten.