Nu al?!?!

We zitten gezellig met z’n tweetjes in bad te spelen met haar handpoppen. Ze legt ze op elkaar en zegt: “kijk mama ze zijn verliefd op elkaar!”

Waarna ze zegt: “ik weet wat mensen doen als ze verliefd zijn, kom eens hier met je oor. fluistert dan gaan ze in bed piemelen”



:shock: :shock: :shock: :mrgreen:



Ik vroeg (natuurlijk) van wie ze die wijsheid heeft waarop ze een meisjes naam zegt die blijkbaar in haar klas zit.



Begint het nu al?? De bloemetjes en de bijtjes?? :mrgreen:

o help shocking!



verliefd (believd ) is sil al sinds de speelzaal net twee en dikke verkering, en ook zoentjes hoorden daarbij maar het bedgebeuren nee hoor daar wist ie nog niks van … dat kwam pas in de picture toen ie op de basisschool terecht kwam :mrgreen:

Zo dan , die is snel! Zou het bewuste klasgenootje misschien is gezien hebben thuis? :mrgreen:

Tja daar gaat de onschuld - ws heeft ze geen idee wat ze zegt en wellicht is het kindje in haar klas een stukje ouder.

Ja dat klopt. dat kindje is een jaar ouder.

Maar ze zei van het weekend weer iets raars over bloeden, over doodgaan en je hoofd eraf. Weer door hetzelfde kindje zegt ze.



Moet ik hier een melding van maken aan de juffrouw :think: :think:

Mijn dochter vroeg laatst of wij in bed kussen, hahahaha dat is dan nog zooooo onschuldig.



Ik vind het wel heel erg raar dat ze daarna met dat andere verhaal aankomt. Ik zou er wel een melding van maken bij de juffrouw.

Piemelen?! :think: 'k Vind het wel een leuk gevonden woord haha



Isabel zit momenteel (pas) erg in de plas/poep/piemelfase maar echt een benul van “piemelen” heeft niemand haar nog ingefluisterd.



'k Vind het een hoop wijsheid voor die hele kleintjes hoor!



Tja en de juf aanspreken… dat zou je kunnen doen als ze door zulke dingen een rare invloed op jouw kind uitoefent…