Nu al 4 weken verkouden!!

Hallo,

Sinds we thuis zijn van het zkh is Sergio al verkouden.Zijn gehoortesten waren de 1e 2x ook niet goed hier door.De 3e gelukkig wel.

Maar het word niet minder maar erger :?

Hij ligt nou lekker te slapen en ik hoor hem nou niet piepen pf knorren.Maar tijden het drinken heeft hij het best benauwd.

Hij drinkt zijn flesjes wel leeg.

Ik heb al neusspray gehaalt(zoutoplossing) maar dit mag je maar 5 dagen gebruiken.

Moet ik de ha bellen?

Esmie

Ik zou wel even richting Ha gaan…Hij is nog zo jong…Gewoon even voor de zekerheid alles laten nakijken zoals zijn longetjes etc…

Esmie laat het ff checken meis, je kent het verhaal van Tes :wink:

Drinkt hij zijn flessen wel leeg? Of is hij daar tevermoeid voor?

Beterschap :hug:

Bianca hij drinkt ze gelukkig wel leeg.

Ik zou toch even bellen meid, hij is nog zo klein…

Ja het stomme is dat de praktijk vandaag gesloten is :?

Naar de huisartsenpost bellen vind ik ook zoiets.

Moet ik gewoon wachten tot morgenvroeg?

:-*

Wat zegt je gevoel? Als je er verder geen “onderbuikgevoel” bij hebt zou ik wachten tot morgenvroeg en als je het niet vertrouwd gewoon de HAP bellen, of de waarnemende huisarts.

Nee hoor, niet afwachten, gewoon nu bellen. Want je bent nú ongerust, niewaar? :wink:

Leg je vraag voor aan de dame die opneemt. Die overlegt waarschijnlijk even met een arts. Weet je in ieder geval zeker dat je af kunt wachten tot morgen.

Het zal wel niks ernstigs zijn, dat zeg je ook tegen die dame, maar je wil het gewoon zeker weten. Begrijpen ze bij de HAP ook! Dus gewoon DOEN :thumbup: (zelf ook gedaan toen zoontje lang diarree had en huisarts net even een vakantie ging doen).

zoutoplossing mag je langer dan 5 dgn gebruiken.

maar als je t niet vertrouwd, de hap bellen.