Nu al 3 maanden lang paar x per nacht wakker worden

Hallo,



Ik begin er al aardig moe van te worden.

Sergio sliep vanaf ongeveer 4 maanden gewoon door maar vanaf dat hij 6 maanden is word hij telkens wakker.Eerst dacht ik aan een sprongetje ofzo maar duurt nu wel erg lang :think:

Ik heb nog gedacht aan de fles voor het slapen gaan met pap zonder pap helpt allemaal niks.Hij heeft geen honger ofzo.

Vaak is het speen erin ff troosten en dan slaapt hij weer maar soms ook niet :zzz:



Wat kan er aan de hand zijn , ik heb ook weleens zin om weer gewoon de klok rond te slapen :wink:



Esmie

Ik ken het :cry: , vannacht heeft onze zoon voor het eerst in 3 maand weer doorgeslapen , dit terwijl hij pas met 6 maand zijn eerste doorslaap nacht had.



Ik weer wat het is, maar heb geen tips. Ik wist soms ook niet meer wat te doen, boos blij niets…



Dus :hug:

Hier precies het zelfde probleem gehad, elk geval… het word minder.



Wij geven hem ritme, wat jullie ongetwijfeld ook doen, dus groente/bad/slapen.

Hij krijgt om 19.00 een fles van 160 waarhij vaak nog bij laat staan omdat groente nog is, om 23.00 maken wij hem wakker, want de nacht rond slapen doet hij niet.

We geven hem avondpapje van bambix, daar 2/3 van, en nog gewone pap bij.

Dit om het iets voller te laten overkomen, sinds we dat doen slaapt hij wel door zo goed als.

Wel horen wij hem nog snachts af en toe over de baby foon heen, eerst dachten we bang in het donker, dus hebben we nacht lampje gekocht, maar dat werkt niet, donker is beter, dit omdat hij van het lampje wakker blijft.

Wij zitten nu enige probleem dat hij snachts wel slaapt, maar savonds vaak wakker word overstuur.