NSJ

Wie is er naar North Sea Jazz geweest? Hoe was het?



Wij vinden het zo duur, maar willen toch een keer gaan. misschien volgend jaar? Een paar jaar geleden ben ik wel geweest (nog in Den Haag) maar het was daar wel heel erg druk.

Ik niet, ken het ook niet… ja sinds een paar dagen geleden, werd het genoemd in een boek die ik las, vond het wel grappig dat het dus echt bestaat.

Hihi sweetlove, sinds 1976 al :mrgreen:

Ben er nooit geweest hoor, maar ik ken mensen die er echt vrij voor nemen.

ja, die zijn er hoor. mensen die er naar toe leven en een boel geld betalen voor een kaartje voor 3 dagen. Stiekem lijkt mij dat ook wel leuk. Gewoon het hele weekend een hotelletje in R’dam en dan elke dag van de beste jazz/soul acts genieten.

NSJ! :inlove:



Ik wilde dit jaar gaan maar was even niet te combineren met kind etc. Vriend van me zat net al te pochen over het optreden van Prince, toch maar proberen of volgend jaar wel gaat lukken (mits de line-up de moeite waard is) :slight_smile:

De line-up is eigenlijk elk jaar wel de moeite waard. ik heb wel weer net via vrienden begrepen dat de grote zaal, waar de grote bekende toppers komen, eigenlijk te druk is om leuk te zien.

Ik ben er elk jaar wel een avond is altijd top. Zoland de echte “mannen” nog leven blijf ik gaan!

@meisje1974 wrote:

De line-up is eigenlijk elk jaar wel de moeite waard. ik heb wel weer net via vrienden begrepen dat de grote zaal, waar de grote bekende toppers komen, eigenlijk te druk is om leuk te zien.




Die vriend waar ik het over had ervaart dat heel anders, dus dat is geheel subjectief natuurlijk. :slight_smile:

@D. wrote:

@meisje1974 wrote:
De line-up is eigenlijk elk jaar wel de moeite waard. ik heb wel weer net via vrienden begrepen dat de grote zaal, waar de grote bekende toppers komen, eigenlijk te druk is om leuk te zien.




Die vriend waar ik het over had ervaart dat heel anders, dus dat is geheel subjectief natuurlijk. :slight_smile:




zeker weten. Iedereen ervaart dat anders. Het heeft er natuurlijk ook mee te maken hoe je de betreffende dag in je vel zit.

Ik heb er ooit nog eens een keer gewerkt op het NSJ.



Ruud, is het nu nog steeds hetzelfde nu het niet meer in den Haag is?