@britt wrote:
Aha, ik heb het gevonden. Jij bent echt wel erg Ilse!!
Ik ben erg … euh erg lief, erg mooi erg groot, erg vrolijk, erg vriendelijk, erg dom, erg zot, erg … noem maar op hoor. :lol:
@britt wrote:
Aha, ik heb het gevonden. Jij bent echt wel erg Ilse!!
Ohw :think: Misschien toch je maandstonden, maar deze keer neit zo erg of zo. :think:
maar zou dat kunnen zo weinig???
Hej zeg waar is Petra naartoe. :twisted: Ongehoord, ze is toch gaan pitten hoor. :wall: :mrgreen:
Denk het wel. Voroal als het helder bloed is, dan is het nieuw bloed hé. Wie weet.
ik wacht het rustig af
Groot gelijk
Aha Petra staat er wel nog tussen, dus ze is niet gaan pitten. Ofwel is ze wel gaan pitten en heeft ze haar pc open laten staan op kok. Kan ook hé. :think:
@Ilse81 wrote:
Hej zeg waar is Petra naartoe. :twisted: Ongehoord, ze is toch gaan pitten hoor. :wall: :mrgreen:
Wat goed dat je er zo rustig onder kunt blijven! Ik zou helemaal gek worden van die onzekerheid!!
Komt er vanavond nog wat leuks op televisie trouwens?
jeetje mineetje ik ben nog maar net eventjes weg en ze kunnen nu al niet zonder mij :think: :inlove:
@britt wrote:
Wat goed dat je er zo rustig onder kunt blijven! Ik zou helemaal gek worden van die onzekerheid!!
Oh ik dacht dat je twee kids al op bed lagen. :oops:
Jaa, hie ris het straks cold case op kanaal twee, maar dat hebben jullie neit, dus jullie kunnen niet kijken. :shifty:
Ik heb vanmiddag bij de Tuinen een zakje gedroogde ananas-stukjes gekocht. Best lekker!!! Doet veel gezonder aan dan een bakje nootjes…hoewel hier ook suoerveel suiker in zit volgens mij.
Tja…loze informatie!
nou ja door dat geklets van jou/jullie ben ik de tijd vergeten :oops:
klinkt wel lekker, die ananasstukjes
ik zit een stroopwafel weg te werken
dat is minder gezond
@britt wrote:
Ik heb vanmiddag bij de Tuinen een zakje gedroogde ananas-stukjes gekocht. Best lekker!!!
dat si ook erg lekker, verse ananas :drool: :drool:
ik heb hier net ook verse frambozen gehad,
zo van het land :drool: