Novemberstoppers 2007 (deel 4)

nee blijven in vld. al onze familie woont hier… dus willen niet weg!!

oow idd dat is nog een paar dagen he?? :dance:

maar goed… we zijn op pag. 50… ik g nu echt ff schoonmaken!!

doeiii :-*

Weet je dat wij eigenlijk echt 5 pagina’s vol gebabelt hebben. :oops:

@Ilse81 wrote:

Weet je dat wij eigenlijk echt 5 pagina’s vol gebabelt hebben. :oops:

oeps… :oops:

Oké, doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, ik ga effe frisse neus halen buiten en dan ook iets zoeken om te doen. :mrgreen:

meiden meiden hebben jullie niks beters te doen? :wink:

alles goed met iedereen?

hier ben ik ook eens even weer :oops:

hier gaat het prima.

ik wou even een hele dikke knuffel aan BRITT en SIMBA geven :-

en de rest natuurlijk ook :-

verder hebben wij sinds vorige week don. een nieuwe aan winst de foto zet ik binnen kort wel even op het forum :inlove:

groetjes en veel liefs petra

kletskousen :mrgreen: :mrgreen:

Whahahahaha, jeetje zeg! heb ik gisterenavond rond 10 uur mijn berichtje geplaats, dat was inmiddels al 06.00 uur 's ochtends NL tijd. Nog geen 12 uur verder mag ik ruim 5 pagina’s bijlezen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Jullie meiden zijn echt gek! Maar wel lief :-*

Jullie moeten me alleen niet meer lekker gaan zitten maken met frikandellen, dropbollen, wijnbollen, salmiak knotsen en weet ik het wat ik hier allemaal voorbij zag komen :drool: Dat zijn allemaal dingen die hier niet te krijgen zijn en ik inmiddels al ruim een jaar heb moeten missen :?

Ik moet toegeven, het is ongehoord hé dat Mell en Marije zoveel gekletst hebben. :naughty: :naughty:

Petra: Nu doe ik me net een ontdekking zeg … ik wist niet dat jij Petra heet. :oops: Valt me nu net op. :lol:

Rebecca: Veel van de dingen die hier over eten genoemd zijn, ken ik eigenlijk niet. Behalve die frikandellen :drool: :drool: Maar moet balen zijn als je al meer dan een jaar die lekkernijen niet hebt kunnen eten. :frowning:

@Ilse81 wrote:

Ik moet toegeven, het is ongehoord hé dat Mell en Marije zoveel gekletst hebben. :naughty: :naughty:

:lol: :mrgreen: :lol:

:shock: nou ga maar is 5 pagina;s terug beginnen met lezen :shock:

:mrgreen:

Hihi Simba, je zoeft er zo doorheen hoor, al die onzin… vooral van Ilse hè :twisted: :angel:

Rebecca, ik wil met liefde een pakketje lekkers naar je sturen hoor, roept u maar! :-*

@Cathy S. wrote:

Rebecca, ik wil met liefde een pakketje lekkers naar je sturen hoor, roept u maar! :-*

Ohhhhhhhhh ik kan daar denk ik geen nee tegen zeggen hoor!!! :smiley: Zou ik jou ook ergens mee kunnen verblijden van hier?

hahaha wat heerlijk om jullie geklets te lezen

zat met een grote lach te lezen :mrgreen:

maar die ballen vodn ik ook zo lekker :drool:

en deze waren hier favoriet

salmiakbollen :drool:

:drool: :drool: :drool: :drool:

@Cathy S. wrote:

Hihi Simba, je zoeft er zo doorheen hoor, al die onzin… vooral van Ilse hè :twisted: :angel:

:naughty: :naughty: :naughty: Ilse praat geen onzin :naughty: :naughty: :naughty: :liar: :shifty: :shifty: :mrgreen: :mrgreen:

mmmmmm m&m’s :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:

Ik wil die NU :drool: :drool: :drool: (zegt ze terwijl ze heel snel haar waterijsje in haar mond propt) :mrgreen:

hier trouwens vandaag het “eindgesprek” met de vk gehad

belde ze precies in de vergadering haha zal je altijd zien

maar volgens haar ging alles goed gegaan zo, en mocht ik weeer zwanger zijn krijg ik met 8 weekjes mijn echo

wel fijn zo het contact met hun, ook vorige week na de echo belde ze ook even.

verder is het vloeien bijna weg en ga ik morgen weer tempen

(als ik het niet vergeet zoals vanmorgen :wink: )

@Ilse81 wrote:

mmmmmm m&m’s :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:

Ik wil die NU :drool: :drool: :drool: (zegt ze terwijl ze heel snel haar waterijsje in haar mond propt) :mrgreen:

hihi ik wou de m&m ook al gaan halen nadat plaatje

maaaarr dat waterijsje is ook een goed ideee

zoeft weg naar de diepvries…

heb vandaag mijn nieuwe stofzuiger binnen gekregen en dat ding zuig weer als een tierelier… morgen gelijk goed testen :mrgreen:

Simba: Is nog zo fijn hé een goed contact met de vk. En wel heel lief van haar dat ze de volgende zwangerschap een echo vroeger doen. :wink:

@Simba83 wrote:

heb vandaag mijn nieuwe stofzuiger binnen gekregen en dat ding zuig weer als een tierelier… morgen gelijk goed testen :mrgreen:

Hé kan dat ding ook vliegen??? ik zou anders effe voorstellen dat je morgen hierheen komt vliegen op de stofzuiger en die hier eens uittest. :pray: :pray: