Ilse… wanneer komt er een nieuw deeltje, deze gaat zo rap :mrgreen:
Hé, ik ben een keer peuter geworden… geen idee wanneer, maar het valt me nu op 8)
Hey Mell, kom er gezellig bij. Marije trakteert straks met ovenfrietjes. :mrgreen:
Oh wat gaan de andere meiden dat leuk vinden als ze zoveel pagina’s moeten bijlezen. :liar: :shifty:
:lol: :lol: :lol:
Ken je die zwart-witbollen/salmiakbollen? Nou, die heb je nu ook met dropsmaak… dropbollen dus 8)
Zou het kunnen dat je peuter bent sinds je 500 berichten hebt. :think:
Zeg heb jij je aangemeld sind snovember of was je hier al langer aan het rondzwerven? :think:
Ach, het zijn maar korte berichtjes, dat scheelt
@Cathy S. wrote:
:lol: :lol: :lol:
Ken je die zwart-witbollen/salmiakbollen? Nou, die heb je nu ook met dropsmaak… dropbollen dus 8)
:shifty: :shifty: nee :wall:
haha wat een combi dropbollen met friet!! maar als je dan toch trakteerd…
Ja, is nog leuk lezen :lol:
Oh en een nieuw deeltje met 50 pagina’s. Dus da zal morgen wel zijn zeker. :lol:
Even kijken hoor… o, ik zie dat ik vanaf sept 2006 aangemeld ben. Maar heb vnl meegelezen hiervoor, even meegeschreven met de novembermoeders 2007, toen ik even zwanger was.
Ben wel jaren terug ook aangemeld geweest, toen ik zwanger was van Elske, maar na anderhalf jaar vond ik er niet zoveel meer aan en ben ik gevlucht naar een privéforum :mrgreen:
@Mell wrote:
haha wat een combi dropbollen met friet!! maar als je dan toch trakteerd…
Hé en als je daar nu nog eens augurken zou bijdoen. :think: :drool: :sick:
als we nou een beetje ons best doen halen we die 50 pagina’s vandaag nog wel joh
oow… en jeeeeej :dance: marije = peuter!!
:naughty: :naughty: :naughty: Nu niet meer vluchten hoor of ik kom je halen. :mrgreen:
De dropbollen liggen dus nog netjes in de kast hoor… voor jullie echt helemaal verkeerd over me denken :naughty: :mrgreen:
Maar goed,ik eet geen frikandellen :mrgreen:
Augurken… nee, maar heb net wel rijst in wijnbladeren (of zijn het nou vijgebladeren?) gehad… lekker joh!
Ja, wat zijn 3 pagina’s nu eigenlijk nog :mrgreen: :mrgreen:
Hé Mell, jij bent van Vlaardingen. :dance: :dance: Zie ik nu pas :oops:
O ja, zou kunnen dat ik met 50 berichtjes peuter ben geworden
Nee, ik vlucht niet meer, vind het hier veel te gezellig met jullie :dance:
@Cathy S. wrote:
Maar goed,ik eet geen frikandellen :mrgreen:
Ik wel :drool: :drool: :mrgreen:
hihi klopt… net als liekkie, voordat ze verhuisde
heey en ik ben nog baby,… wanneer wordt ik peuter dan?? bij 500 berichten pas?? :shock:
Mell, als je nou een beetje doortypt ben je ook zo peuter :mrgreen:
@Cathy S. wrote:
O ja, zou kunnen dat ik met 50 berichtjes peuter ben geworden
Of met 500 :wink:
oeps… dat bedoel ik ja, nulletje vergeten :mrgreen: