Novemberstoppers 2007, al 5 zwanger!! (deel2)

jeetje marije dat is ook balen dat je vaatwasser er nog niet is

nou nog 2 daagjes met de hand wassen dan maar :wink:



hupke, meid was helemaal vergeten dat het ook jou nod was vandaag :oops: :oops: en en???

hoi anijs! welkom!! :smiley:



@ marije, hupke & sabine: ik duim voor jullie :pray:



@loes; balen die ongi :evil:



@ rebecca, super die fotoā€™s van vegas!! al die lichtjes!!



@ simba, hopen op een positieve test over 2 weken :smiley: :pray:



ik had vandaag een dagje vrij, lekker uitgeslapen, en even naar de markt geweest! me vriend heeft late dienst, dus home alone vanavond :frowning:



fijne avond nog!!



xx

hoi meiden,



loesje: op naar de volgende ronde meid :smiley:



sabine: hoe is het nog geen ongie te bekennen spannend hoor ik zal voor je duimen :pray:



hupke: hoe gaat ie ook nog geen ongie te bekennen? ik zal ook voor jou duimen :pray:



cathy: voor jou ook het zelfde hopen dat die testen snel binnen zijn :wink:



rebecca: lijkt me ook geweldig om daar een keer heeen te gaan.



marije: das echt balen dat het er nog niet is.



ik wens iedereen een fijne avond toe



simba: nee ik heb niet echt kunnen uitrusten vanacht om half twee komt de oudste bij het bed ā€œmag ikke bij jou slapen?ā€ en om twee uur "mama mama "dat was de jongste flesje drinken gegeven kinderen waren om 6 uur wakker dat was nog niet zo erg maar ze hadden een echte zeur dag vandaag.

ze moeten nu echt nog ecen bij komen van al die drukte met de feestdagen denk ik.

want normaal zijn ze niet zo.

nou ze liggen nu lekker te slapen, ik ben vandaag weer even lekker alleen man lief is aan het werk dus ik ga vanavond lekker voor de buis hangen met een bakkie koffie :slight_smile:



groetjes petronella :-*

Hallo dames,



Anijs welkom, wat heeft je zoontje een prachtige naam GRIJNS (hier loopt nog een tristan rond)



Marije, pfffffff wachten op de vaatwasser EN de testen grrrrrrr, hopelijk komen ze morgen binnen dan!?!?

Ben nu wel benieuwd hoor bij jou, stiekem hoop ik voor je dat t gewoon raak is :wink:



Ik kwam verder alleen even langs om te vertellen dat mn ongi netjes op tijd is gekomen. Had het al wel verwacht en ben gewoon wel blij dat deze mooi op dag 28 is gekomen, dat geeft wel een goed gevoel, geen wachten en onzekerheid en gewoon een nette cyclus!



Dus als ik verder op niemand reageer sorry, heb een beetje haast tis bijna half negen en dan begint ncsi hihihi



Ohja verder gaan we nu 1 of misschien wel 2 maanden even veilig vrijen. Puur om de practische reden dat we nu wel gewoon lekker op zomer vakantie willen en stel ik zou komende ronde zwanger worden dan ben ik als we vakantie houden 7mnd zwanger, dat vind ik dan zelf een beetje minder, vandaar even de stop zodat ik dan maximaal een 5 a 6 maanden zwanger zou kunnen zijn :slight_smile:

Sja een beetje plannen als kan doen we toch, hoop dan wel zwanger te zijn maar helaas is dat dan weer niet te plannen :wink:



Dus ik doe ff voor spek en bonen mee :stuck_out_tongue:



fijne avond allemaal

ps de banner verander ik morgen wel, dus niet denken dat ik overtijd ben :wink:

Hoi meiden,



Mag ik nog even ā€˜inbrekenā€™ā€¦?

Ik lees nog steeds met jullie mee :oops:



Simba, nog steeds geen ongi :think:

Ben benieuwd hoe het verder gaat.



En Sabine vandaag je nod :pray:



Ben ook heel benieuwd voor jou Marije en hoop stiekem voor jou dat je toch zwanger bentā€¦zou toch wel bijzonder zijn, precies nuā€¦



Hoop niet dat jullie het erg vinden dat ik een beetje met jullie meedoe?

Ben dus niet officieel een novā€™stopper, maar voelt wel een beetje zo omdat we er sinds die maand (ongeveer) wel weer echt voor gaan (ik weet niet of ik dat al geschreven had, dat we na Aron niks meer gebruikt hebben, omdat we Aron ook via IVF hebben gekregen.)

A.s. maandag heb ik een afspraak bij onze gyn (orienterend gesprek). Ik dacht namelijk dat we automatisch weer voor IVF moesten (als ik niet spontaan zwanger word), maar Ewout (mā€™n man) dacht dat we eerst weer IUI zouden mogen. Ik dus nagevraagd en we mogen idd eerst weer 6 X IUI :dance:

Ik ben daar zo blij mee, dat betekent dat we 6 kansen erbij hebben en dat we niet meteen ā€˜het hefstigsteā€™ weer hebben. IUI is ook wel heftig, maar minder.

Maar goed blijf hopen dat het niet nodig isā€¦zit vandaag op dag 14ā€¦ :inlove:



Ik ken nog niet iedereen zo goed van dit groepje, vandaar dat ik nog niet op iederen heb gereageerd :oops:



Lfs. M-tje

O ja, ik zal kijken of ik even een foto kan plaatsen in het sf, dan heb je een beetje een idee wie er steeds ā€˜meespiektā€™ :wink:

gezellih hoor marietje dat je meespiekt!!



mag ik vragen wat IUI is??



xx

Hoi Mell, tuurlijk mag je dat vragen.



Officieel staat IUI voor Intra Utereine Inseminatie.

Het is zeg maar de 1ste stap in de medische wereld, waarbij het zaad van de man bij de vrouw hoog in de baarmoeder wordt ingebracht (om de lange weg voor de baarmoeder te overbruggen). Bij ons is nooit een oorzaak gevonden, alles was goed uit de tests en dan is de 1ste stap IUI. Ik moest daar toen hormonen voor spuiten. Bij de 5de behandeling raakte ik zwanger (na 3 jaarā€¦), maar dat ging na 10 weken mis en verloor ik het kindje. Daarna mochten wij ā€˜gelukkigā€™ wel weer 6 behandelingen (je krijgt er 6 vergoed van de verzekering) omdat wij in feite voor een 2de zwangerschap gingen. Helaas werd ik die 6 keren niet zwanger en toen zijn we verder gegaan met IVF (2de X zwanger).



Maar nu mogen we dus eerst weer IUI. En dat is een stuk minder zwaar dan IVF.

Beetje lang verhaal, maar ik hoop zo ook een beetje duidelijk.



Lfs. M-tje

hoi marietje,



Oke, nu snap ik wat het is!! :slight_smile: veel succes met je behandelingen! ik hoop dat je snel zwanger mag raken!!



aan de rest van de meiden, een fijne dag vandaag, ik ga weer snel verder!!



kus mel

Hallo meiden,



Ben hier ook weer eens. :mrgreen: Is de laatste dagen nogal druk geweest hier in huis. :wink: Daarmee dat ik er even niet was.



Marietje: Als je wil mag je hier gewoon meeschrijven hoor, dan hoef je niet meer in te breken. :mrgreen: Kijk maar effe naar ons lijstje en dan pb je me maar even met je gegevens?



Hupke: Doet ook effe deugd hƃĀ© dat je ongi op tijd is, al vind ik het wel jammer dat je niet zwanger bent. :frowning: Maar nu kan je uitgaan van een 28 dagen cyclus hƃĀ©. En begrijp het hoor dat je nu effe voor ā€˜veiligā€™ gaat. Zo kan je lekker op vakantie. Want hier zit ik met een vakantieprobleem. :think: Vroeger gingen wij altijd naar de Ardennen op een camping. Maar toen ik zwanger was van Lucas wilde ik niet gaan, daarna konden we niet omdat we aan he tverbouwen waren. En nu kunnen we ā€¦ maar ga ik al 16 weken zwanger zijn. :shifty: We hebben nu besproken dat we even wachten en zien hoe ik op dat moment ben. Als ik me goe dvoel, dan gaan we voor een dag of vier in plaats van 10 dagen. En voel ik me nei tgoed, dan ga ik niet. :mrgreen:



Sorry als ik verder even niet op iedereen reageer, kan het effe niet bijhouden. :oops:



Zondag dan mag Lucas zijn t-shirtje aan en dan zeggen we het aan mijn ouders en broer en schoonzus. :dance: :dance:

Ah en Anijs ā€¦ welkom hier bij ons cluppie. :dance: Je mag me gegevens doorsturen via pb hoor, dan zet ik je in ons lijstje. :wink:

hoi marietje gezellig dat je er ook bij bent.

en heel veel succes!!!



hoe is het met onze NODers?

is er al wat te bekennen :twisted:



hupke jammer voor je op naar de volgende ronde.

een zwangerschap plan je niet maar je kan het wel een beetje sturen.

ik wens je veel succes!





groetjes petronella :-*

hallo allemaaal!!!



Ben ook heel benieuwd naar onze NODā€™ers deze maand!!!

Is er al nieuws te melden??? Of misschien stiekem al een testej hier en daar???



@marietje welkom hoor, en vanf nu gewoon gezellig meekletsen!



@hupke Tja beetje jammer natuurlijk dat je niet zwanger bent, maar wel heel prettig dat het allemaal zo op tijd is gekomen, de ongi dan!



@ilse Lekker kijken hoe het er mee gaat, voor hetzelfde geld voel je je hartsikke lekker en dan kun je gewoon lekker genieten!



@Simbaā€¦ hoe gaat het met je??? Nog steeds geen ongi??? Zo nee heb je al contact gehad met de dokter?



Nou allemaal vanavond lekker voor de buis! Drukke week achter de rug en morgen lekker vrij!

Was vanmiddag bij een ā€œvriendinā€ op de thee en die vroeg me zo plompverloren ineens:'zo en hoe zit het, ben je al zwanger???"

Vond het nogal raar omdat zo te vragen. Ze weet wel dat ik zwanger wil worden, maar alsof ik dat dan zo op die manier tegen haar zou zeggen! Uiteraard niet!! Kies dan mij eigen moment wel natuurlijk!

Nou ja zowieso een beetje een vreemde tante hoor! Maar dacht wel, van laat dat lekker even bij mij!

Nu ja moeste even zeurenā€¦





xxx loesje

Jeetje, het wordt hier steeds drukker! Hoe meer zielen hoe meer vreugd zeggen ze toch? :mrgreen:



Marietje en Anijs, welkom bij ons clubje! Marietje, blijf gewoon lekker met ons mee schrijven, dan hoef je niet iedere keer ā€œin te brekenā€ :wink:



Ilse - Inderdaad gewoon even aankijken hoe je e rond de vakantie tijd voelt. Hoop dat het toch wel lekker gaat, zodat je er even een paar dagen tussen uit kunt. Dat is ook wel eens lekker! En spannend dat Lucas zondag zijn shirtje aan mag! Ben benieuwd naar de reacties!



Simba - Hoe is het met je?



Marije - Is de vaatwasser er inmiddels al?



Loesje - Wat raar dat die vriendin dat er zo uitgooid. Als het zo zou zijn, dan zou je dat zelf toch wel zeggen? Sommige mensenā€¦ :roll:



Een vriendin van mij weet ook dat we bezig zijn, maar ze vraagt nooit of ik al zwanger ben. We praten er wel over enzo, maar meestal komt dat dan van mijn kant af. Ze is wat dat betreft heel begrip vol en dat vind ik wel fijn :wink:



Wij ā€œklussenā€ deze week wat af :wink: :wink: uitgaand van een 28 dagen cyclus zou ik vandaag of morgen geloof ik zo een beetje mijn eisprong hebben, dus ik ben benieuwd!!



Hoe staat het met de dames die hun NOD inmiddels hebben?

Hallo allemaal! :inlove:



Hier nog niks: geen bloed, geen testen (grrr!) en geen vaatwasser (komt morgen).

Ben nu best wel zenuwachtig hoor, of ik zwanger ben of nietā€¦ gisteravond was ik er van overtuigd dat ik vandaag ongesteld zou zijn, maar ben het niet, het gevoel is ook weer weg. Hoop dat ik voor het weekend nog kan testen, want zaterdag gaan we een fles champagne openen (heeft mijn lief van zijn werk gekregen) en daar wil ik graag van meedrinken, maar niet als ik zwanger ben natuurlijkā€¦ Als de testen zaterdag niet binnen zijn haal ik er denk ik eentje in de stad.



Sabine, hoe is het bij jou? Al ongesteld? Al getest?



Hupke, ha, jij doet ook even voor spek en bonen mee :stuck_out_tongue: Wel knap dat je zo verstandig kan zijn! :-



Marietje, ik vind ook dat je gewoon gezellig mee moet blijven schrijven hoor! Nou ja, als je het zelf ook wil natuurlijk, maar ik vind het gezellig!

Ik hoop dat je snel zwanger bent!



Ilse, o wauw, zondag is dƃĀ© dag! Ben heel benieuwd naar de reacties!

Ben je nog zo misselijk en moe?



Ik raffel het snel even af, Benten huilt, moet even bij hem gaan zitten in de hoop dat ie dan snel in slaap valtā€¦





:-

dag lieve dames :mrgreen:



ik ben vandaag ongesteld geworden :? en flink ook nog eens, bah!



het winkelen gisteren viel flink in het water.ik kreeg bij het uitstappen uit de trein een flinke migraine aanval.ik voelde me echt beroerd.

toen dacht ik al:ik ga ongesteld worden.met paracetamols ben ik de dag door gekomen maar het was niet leuk.lag ook vroeg in bed vandaar dat ik nu pas reageer.

snap niks van die migraine; die kreeg ik door de hormonen van de pil en het spiraaltje.ik kan toch na 2 maanden geen hormonen meer in mijn lijf hebben?

7 februari is mijn volgende nod.ga het meteen even aanpassen.

heb nog niet de rest gelezen,sorry! :oops:

heb een k*t dag gehad op mijn werk. zou vandaag een gesprek hebben,ging niet door.hele nacht van wakker gelegen,gaat het niet door. vanmiddag hadden we een spoed vergadering over mijn vertrek en over die brief.

inmiddels zijn er al 3 anonieme brieven geschreven! echt te gek voor woorden!

waarschijnlijk zijn 2 daarvan van een ouder.mijn manager heeft ze allemaal voor gelezen.

die eerste brief was vreselijk om aan te horen.ik werd er in afgeschilderd alsof ik vreselijk labiel was!

er stond letterlijk in, dat ik binnen kort een burn-out zou krijgen!

ik ben zo kwaad he! wie doet zoiets!

we krijgen nu allemaal een brief thuis waarin je vriendelijk wordt verzocht je dringend te melden als je de schrijver bent.

het hele kdv staat op zijn kop! iedereen loopt beschuldigingen te maken! het is een vreselijke chaos daar.

en ik werd net voor ik naar die vergadering moest ongesteld dus dat was een grote teleurstelling.

toen die brief werd voor gelezen begon ik te janken.kon er niks aan doen.

er komt te veel bij elkaar nu.wat een dag zeg!

ik zal hier alles bij lezen als ik wat gekalmeerd ben,voel me even te bizar nu,sorry!

tot gauw weer dames!

dikke kus aan allemaal!

jeetje sabine, dat is ook niet leuk zeg

ik snap ook niet dat iemand dat kan doen en dan vervolgens niets zeggen, wees dan eerlijk!!

en dan ook nog ongesteld worden :frowning:

een dikke knuffel voor jou :hug:



@marietje, net als de andere meiden al zeggen, blijf gezellig meekletsen, als je dit leuk vind natuurlijk :wink:

fijn dat je toch eerst iui mag doen, ik hoop dat het snel raak is.



@rebecca, veel plezier met klussen deze week :mrgreen:



@marije, kan me goed voorstellen dat je er zenuwachtig van wordt!

hopelijk komt morgen alles binnen!!



@ilse, o leuk meid dat je het zondag gaat vertellen!!



@loesje, wel een beetje een rare reactie zeg van je vriendin

sommige denken er echt niet over na wat ze zeggen



@hupke, jammer meid dat je niet zwanger bent, wel fijn dat je cyclus weer goed is.



hier weer een lekker dagje gewerkt, daarna wezen eten bij mijn zusje

hier nog niets te zien en niets ā€œgeksā€ meer gevoeld

ik begreep van internet, dat je na je eisprong ongeveer 14 dgn later ongesteld wordt, dus ik wacht tot volgende week zondag en daarna bel ik pas met de huisarts.

ik heb nog een beetje hoop dat mijn eisprong nu geweest is en ik nu vanzelf ongesteld wordt



ik ga even house verder kijken!

jeetje sabine :hug:

klinkt als een flinke puinzooi op je werk!

Wel heel jammer dat er zo achter je rug om over je geschreven wordt. En er geen rekening met je gevoelens gehouden wordt. Maar als ze denken dat ook ouders brieven hebben geschrevenā€¦ gaat t management dan niet eens nadenken over de omstandigheden daar??

(ook raar dat ze hardop voor worden gelezen, wat willen ze daar mee bereiken?!?)

En balen dat je dagje winkelen in t water viel!!

ik zou eigenlijk niet weten of je na 2 maanden nog hormonen van de pil in je lijf kan hebben. Komen met de ongi ook geen hormonen vrij, waar t van kan komen?



@loesje: nou idd raar van die vriendin zegā€¦



@ hupke, wel verstandig hoor! kan je tenminste lekker op vakantie!



@ rebekka: klus-ze deze week!! hopen dat t raak is!!



@ marije; spannend meid!! ik blijf duimen voor je!!



@ simba; weet je al wat meer??



xx



kus mel

@Mell wrote:



@ simba; weet je al wat meer??


nee weet nog niet veel meer, wacht rustig af :wink:

hoe is het verder met jou??/

Ha meiden,



oke, oke, meidenā€¦ik geef me gewonnen :wink:

Nee hoor, vind het wel leuk om met jullie mee te schrijven.

Ik schrijf ook met de oktā€™06 mamaā€™s (dreumessen) vanwege Aron, maar ja, aangezien ik hier steeds ā€˜inbreekā€™ doe ik het liever legaal :mrgreen:



Ilse, ik pb je mijn gegevens wel even.



Marije, wat balen dat je nog steeds niks binnen hebt (geen vaatwasser en geen testenā€¦). Hoop dat je morgen naast je vaatwasser ook je testen binnen krijgt.

Vraagje, waar bestel je eigenlijk zoiets?? Ik kocht ze altijd bij de drogistā€¦



Sabine, :hug: balen van je ongi en dan ook migraine als je wilt winkelen :wall:

Ik zat echt met zulke ogen :shock: je berichtje over je werk te lezen. Vind ik echt heel raar (en dat is zacht uitgedrukt!!) Ik hoop echt dat er snel duidelijkheid is zeg, dit lijkt me de werksfeer aardig beinvloeden!



Loesje, idd raar van die vriendinā€¦ zoiets zeg je naar mijn idee niet :silenced: . Misschien als het je beste vriendin zou zijn, maar dat lees ik duidelijk niet in je berichtje.

(ik had ooit een vriendin die een hele foute opmerking maakte toen wij met IVF begonnenā€¦ā€œnou meid, doe er nu meteen maar 2, ben je in 1 keer klaar en heb je meteen de schade van de afgelopen jaren ingehaaldā€¦ā€ :shock: :evil: Dat was niet lang mijn vriendin meerā€¦



Rebekka klus-se van de week!!



Simba, je weet het wel spannend te houden zegā€¦

Ik hoop dat je OF gewoon toch lekker zwanger bent en anders dat je volgende week wel gewoon ongesteld wordt, zodat je cyclus weer wat op regel is.



Hupke, ookal doe je nu even ā€˜niet helemaalā€™ mee, je bent en blijft toch een nov.-stopper. Dus straks gewoon weer mee klussen :inlove:



O ja, Anijs, ben ik dus niet de enige ā€˜nieuweā€™ hierā€¦gezellig :-*



Nou, bij ons kwam er niet veel van klussen de afgelopen 2 dagen. Aron begon precies toen wij naar bed wilden te huilen. Heeft de laatste tijd veel last van nare dromen en dan zijn we wel een uurtje zoet met 'm.

Ik zei nog ā€œAron als je een brusje wilt moet je nu weer lief gaan slapenā€¦ā€

Maar hij snapte me geloof ik niet :think: :mrgreen: ā€¦

Nou, we zullen vanavond nog een poging wagenā€¦



Wie weet tot morgen.



Marietje