november stopper maar december klusser

hallo!!!



nou het verlossende woord is er uit!!!

we gaan proberen zwanger te raken en op 28 november slik ik mijn laatste pil en dan in december gaan we beginnen voor het echte werk.



knuffel meis

zijn er nog meer dames die dan aan de slag gaan???

lijkt me erg gezellig om elkaar op de hoogte te houden.

:smiley: :smiley:





knuffel meis

even iets vragen???(klinkt vast erg dom).

maar hoe kan je nou uitzoeken hoe je cyclus is???

ik heb er naar gezocht op internet maar ik kan geen site vinden die het duidelijk uitlegt. :oops: :oops:



knuffel meis

Hoi hoi

Je cyclus uit zoeken kun je alleen maar doen door het over je heen te laten komen.

Je cyclus begint op de dag dat je ongesteld wordt en eindigd op de dag dat je weer ongi wordt.

Een gemiddelde cyclus is 28 dagen maar kan ook korter of veel langer duuren.



Bijvoorbeeld:

3 augustus begin ongi 31 augustus weer ongesteld geworden, deze cyclus is dan 28 dagen.

31 augustus dus ongi 27 september werderom ongi deze is dus 27 dagen.

ect ect…



Ik hoop dat het zo wat duidelijk is, succes

yona, bedankt voor je berichtje en ja nu is het me wel wat duidelijker geworden.



ik zal mijn hier ook nog even voorstellen,



Mijn naam is nathalie en ik kom uit dronten(flevoland).

ik woon al drie jaar samen met mijn vriend en onlangs hebben wij een eigen woning gekocht ook hier in dronten.

wij krijgen de 25 ste van deze maand de sleutel en wij hopen te verhuizen op de 1ste van december.

de reden dat wij pas 28 november stoppen is dat ik liever niet ziek wil zijn van of de zwangerschap of de menstruatie.

ik wil al mijn energie stoppen in het opknappen van ons huisje.



nou dit ben ik in het kort en wie weet tot snel bij een andere topic.



knuffel meis

Succes met het opknappen straks van je huis.

Haha en straks natuurlijk met zwanger worden :wink:



Toevallig ik woon ook in flevoland, maar dan in almere.

ik heb me vergist in de datum sniksnik

het word 28 november!!!

Moeilijk om zo lang te wachten maar je heb wel gelijk.

Wij zouden in Januari voor het eggie gaan maar het is naar voor geschoven.

Nu gaan we volgende maand ervoor :dance:

:-* jentel

Hoi Meissie!

Spannend voor je joh! November is al snel, toch? Ik moet nog even wachten tot januari dan gaan wij voor het echie… :wink:

Ik ben al in juli gestopt met de pil, zodat mijn lichaam even kon wennen aan het pilloos bestaan, hihi.

Wij gaan ook een huis kopen en willen net als jullie wachten met zwanger worden totdat we in het huis zitten. Om dezelfde reden ook!

Wij hebben ons huis verkocht en moeten er eind jan. uit.



Spannend allemaal he? Huis kopen en zwanger worden?

Succes verder en er komen vanzelf wel meer mensen kletsen met je die in dezelfde maand stoppen als jij! :smiley:

ja want wat kun je zenuwachtig zijn zeg voor het kopen van een huisje.

we hebben eerts goed rond gekeken en we hebben erg goed nagedacht over wat we wel wilde en wat niet.

uiteindelijk hebben wij ons huisje gevonden en ik kan nu niet wachten om te beginnen met schilderen en zo.



als het af is dan zijn we helemaal klaar voor kinderen.hahah

nu ook wel hoor!!! :mrgreen: :mrgreen:



knuffel meis

de laatste septembermama is bevallen vanacht!!!

een vriendin van mij schreef daar ook in mee en is ook vorige maand bevallen!!! :inlove: :inlove:

erg leuk en lief allemaal maar wel een hoop geregel zeg.

want wanneer moet je nou de voogdij gaan regelen en vanaf wanneer mag je gaan erkennen(voor mijn vriend). :wink: :wink:



ik ga nu mijn ontbijtje even opeten en dan ga ik mij klaar maken voor mijn werk(heb niet zo heel veel zin vandaag) :mrgreen: :mrgreen:



knuffel meis