November 2008 stoppers, 6 zwanger, we duimen voor Jannigje!!

Hoi hoi :lol:

Evee fijn dat het al beter met je gaat. Waar in het noorden woon jij?? ik nieuwschierig hahaha, ik woon op het randje van groningen/drenthe.

Hier nog niet zo druk met de Sint, ga de komende dagen de cadeautjes inpakken en vrijdagavond is het zover. Mn ouders, opa en oma en mn zusje en dr vriend komen hier thuis wordt vast gezellig.

Olle leuk dat je ventje zich vermaakt heeft met logeren. En het woord Boef :inlove: volgens mij heeft Yeline dat ook geleerd bij dr opa en oma hihihi.

Liamama fijne avond :mrgreen:

Hier gaat ook alles goed eigenlijk, heb me vanochtend toch een buikkrampen gehad :shock: net als menstruatiekrampen. Voelde niet zo fijn mn buik was zo gespannen en opgezet maar vanmiddag was het weer over en nu heb ik nergens geen last meer van. Misschien was het mn ei :think: want die zou ook rond 2 a 3 december komen als mn cyclus van 28 dagen klopt dan. Scheelt gisteravond flink geklust en vanavond weer dus heb mn kansen benut als dit mn ei was.

:-*

Hoi meiden.

Liamama: Ik zit nu in ronde 1. Heb trouwens expres geen banner onder mijn naam omdat ik anders gek van mezelf word :oops: :roll:

Ik zeg wel dat ik binnen nu en 6 dagen ongesteld moet worden.

Wij vieren morgen sinterklaas. Dit vooral omdat we morgen toevallig allemaal vrij zijn.

Hier is sinterklaas ook erg vrijgevig :roll: :wall: :mrgreen:

goede morgen

filmpje gisteravond was leuk :mrgreen:

had safe de last dance mee genomen

maar hebben safe the peddel gekeken

dus vanaaf mijn filmpje maar :mrgreen:

jannigje

nou ik wordt met of zonder banner al gek

hahaha ik ben er nog nooit zo mee bezig geweest als nu :?

en dat terwijl ik gewoon weet dat het de eerste ronde toch niet gaat lukken ivm de hoormonen die mijn lijf nog uitmoeten :roll:

maar jah

chantal

ik weet presies wanneer jij je ei zou moeten hebben

1 dag voor mijn :stuck_out_tongue:

maar inderdaat wat jij zecht had ik dus gisteravond ook

onder het spinnen (niet zo pretig dus)

maar ik heb nu al sinds spiraal eruit is een weeig gevoel in mijn buik :?

ben er nu wel klaar mee hoor

een uuhhh mijn ei zou de 4de moeten komen :wink:

zo ik ga ons hier klaar maken en dan ga ik werken

ow ja als het me lukt zet ik straks f liam zijn schoolfoto online

die zijn leuk geworden :inlove: :inlove: :inlove:

Goedemiddag :lol:

Jannigje ik ben nog vrij rustig eronder maar zodra mn nod eraan komt wordt ik zenuwachtig hoor dat weet ik wel heel zeker. Nog minder dan 6 dagen schiet op zeg! ben benieuwd!

Liamama dat had ik ook de afgelopen 1,5 week steeds een weeig gevoel in mn buik, gister erge krampen gehad en sinds gisteravond is dr rust in mn buik gelukkig.

Jah we zitten net een dag achter elkaar :lol:

Ben benieuwd naar de schoolfoto van Liam :inlove:

Vanochtend zijn we even naar de intratuin geweest, nieuwe kerstballen en assorsiores gekocht voor in de kerstboom. Zo leuk :inlove: dit jaar hebben we goud en zilver, heb de afgelopen 5 jaar brons en goud gehad maar dat pas niet echt in ons interieur. We hebben nu alles grijs en creme in huis.

Zal mn meisje ook maar eens showen, alweer een foto van 2 maandjes terug. Wil vanmiddag nog ff foto’s maken voor de kerstkaart hopelijk lukt dat :pray:

:-*

Zie net dat Yeline meedoet met het kindje van de maand verkiezingen hier op het forum :inlove: t’is toevallig dezelfde foto als die hierboven staat. het is de 1e keer dat ze erin staat dus ik best wel een beetje trots :inlove: :inlove:

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

wat een mooie meid heb je daar :inlove: :inlove: :inlove:

en dat rokje geweldig :inlove: :inlove: :inlove: (behang ook trouwens :wink: )

hier nog geen kerst versiering inkopen gedaan komt nog :mrgreen:

weet ook nog niet echt wat voor kleur we gaan doen

ow hier de beloovde schoolfoto’s

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Wat een mooi ventje Liamama :inlove: :inlove:

mooie meid en een lekker ventje!

tijd voor ons eigen showforum?

foto’s van ons zullen nog even op zich laten wachten tot de hele wereld het mag weten :wink:

kerst? eerst Sinterklaas! morgen deel 1 op het kdv, zaterdag deel 2 bij mijn ouders en zondag deel 3 bij vader van hubbie (beetje veel, maarja)

als de Sint terug naar Spanje is, gaat wel meteen de boom erin. tenminste een beetje extra licht in deze donkere dagen. we hebben blauw en zilver (deels nog van mijn oma) dus we kunnen kiezen: blauw-zilver-zilver en blauw.

en natuurlijk elke avond kaarsjes aan (kaars, heet, blazen! aldus onze kerel :inlove: )

vandaag een rustig dagje gehouden met onze kerel, het wordt al druk genoeg dit weekend. ik heb hem leren ‘neuzen’ en nu roept hij dat de hele tijd en gaat dan met zijn neusje naar je toe :inlove:

wat een mooie kids hebben jullie. Echte showmodellen :wink: :thumbup: :mrgreen:

Hieronder mijn kids :inlove:

liamama, hoe heet jou verloskundige :think:

wij waren gisteren op de info avond in het ziekenhuis in venlo en daar was een verloskundige uit de praktijk van tegelen/belfeld/reuver ook bij.

erg leuk mens :mrgreen:

ik dacht : even chekke! :thumbup:

@sabine2 wrote:

liamama, hoe heet jou verloskundige :think:

wij waren gisteren op de info avond in het ziekenhuis in venlo en daar was een verloskundige uit de praktijk van tegelen/belfeld/reuver ook bij.

erg leuk mens :mrgreen:

ik dacht : even chekke! :thumbup:

uuhhhhh :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

ik zou het niet meer weten (f googelen)

ik zou Astrid Coopmans krijgen bij de bevalling

maar dat is dus iemand in het ziekenhuis geworden

zei was trouwens wel oke

alleen ik wil niet meer terug bij die praktijk (alleen bij haar wel dan )

dus ben al een beetje aan het orienteren naar een ander :oops:

welkom

joun kids zijn ook om op te eten hoor :inlove: :inlove: :inlove:

volgens mij nummer 3 straks ook wel :inlove: :inlove:

olle

daar ook al zoveel sint vieringen

ppfff ik zie er hier al tegen op

ow en blauw met zilver lijkt me heel mooi

je brengt me nog op een idee :wink:

alleen dat zal niet echt in onze huiskamer staan

dus toch maar wat anders verzinnen

heb er ook wel al zin in hoor eerste keer dat we een boom gaan zetten :oops: :oops: :oops:

zo kom net bij een vriendin vandaan f filmpje gekeken

duik nu mijn bed in ben heel moe :?

heb nog steeds zoon weeig gevoel in mijn buik :?

zie jullie morgen :-*

liamama, ja, klopt, het was astrid. :mrgreen:

was inderdaad een leuk mens.

Goedeavond november stoppers :mrgreen:

Ik zag een paar mooie kinderen voorbij komen hier :inlove:

Zo wij hebben gister sinterklaas geviert. Vooral omdat we toevallig allemaal vrij waren gister. Vrijdag moeten zowel mijn zus als zwager werken.

Stein is schandalig verwent. Vandaag heeft hij de hele dag lief zitten spelen met zijn nieuwe speelgoed.

Zal zo even kijken of ik er een foto van heb :mrgreen:

schoolfoto van Stein

Tis wel nu een foto van een foto (heb geen scanner)

Stein :inlove: leuke foto

Heb vanavond alle sinterklaas cadeau’s maar ff ingepakt, ben benieuwd hoe Yeline morgenavond reageerd.

Voor diegene die op Yeline hebben gestemd dank je wel :-* :-*

Ik heb vanavond nog ff een kerstkaart gemaakt, was een lucky shot en vind hem wel goed zo, wil ze eind volgende week op de bus hebben dus ik moet ze nu echt gaan bestellen dan.

wat een mooie kindjes komen hier voorbij zeg! :inlove: , mooie kerstkaart chantal!

heb de afgelopen dagen wat slijm gespot, denk dus dat ik voor m’n eisprong zit! als m’n cyclus deze maand weer normaal is (zo’n 29 dg) zou dat ook zo ongeveer moeten kloppen. gisteravond er meteen maar werk van gemaakt :wink:

oké, ga nog even wat doen hier in huis, straks naar m’n moeder die heeft nog wat sintkadootjes voor m’n dochter :slight_smile:

iedereen een heerlijk avondje vanavond :mrgreen:

Chantal wat een mooie kerstkaart, helemaal toppie :clap: :clap:

Lekker guitig koppie heeft Stein.

Hier is het een rare middag met de slaapjes van de kids. Bas sliep de afgelopen 10 dagen in de middag maar een klein uurtje. Gisteren opeens ook weer twee uur en nu lgt hij er al 2 1/2 uur in en Sanne is maar steeds aan het ophuilen, maar Bas wordt er niet wakker van :think:

Gisteren was Bas echt niet fit, veel pijn aan zijn oor, dus misschien moet hij vandaag bij slapen en uitzieken?? Sanne blijft maar spoken, dus die zal dadelijk als ze uit bed komt wel erg rommelig zijn. Ze wilde vandaag ook nauwelijks uit de borst drinken en eigenlijk is dat al dagen. Mijn buik is rommelig, zou ik zwanger zijn??? Tja testen doe ik voorlopig niet, dus kijken we het maar gewoon aan.

Welkom: geen idee of je zwanger bent. Kan best wel…of niet :think:

Ik heb een beetje een rommel buik en erg last van mijn bekken dus ik zal wel ongi gaan worden vanavond of morgen.

Chantal: mooie kerstkaart zeg :inlove:

Hey meiden!

Ik meld me hierbij ook weer even.

Ik heb het enorm druk gehad de afgelopen dagen, vandaar dat het me maar niet lukte iets te typen hier.

Vanavond Tamara haar 1e pakjesavond gevierd.

Ze is schandalig verwend door iedereen.

Allemaal leuke kadootjes gekregen.

Hier volgende week onze 1e klusweek… :inlove:

Toch wel weer spannend, vooral als ik weer op het wachtbankje mag zitten.

Ik zag trouwens leuke foto’s voorbij komen zeg.

Errug cute… :inlove:

Ik laat het hier weer even bij.

Ga zo lekker naar bedje, ben echt bekaf…

Morgen kom ik alle bijlezen en reageer ik wat uitgebreider.

Iedereen nog een fijne avond!

Liefs Elly.

Leuk lijstje trouwens!

Maar mijn NOD is op 24 dec ipv 23 dec.

Kun je dat nog even aanpassen?

wow stein :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

wat een heerlijk koppie

chantale leuke kerstkaar :thumbup: :mrgreen:

dus er zijn er al met gerommel in de buik ik ben zeer benieuwd

oei welkom kindjes ziekjes :hug: :hug: :hug:

dat ze maar snel beter zullen worden

bleg ik wordt gek :?

als na het weekend nog steeds dit gevoel in mijn buik heb ga ik de ha belen

volgens mij is er iets niet goeds daar

sinds het spiraal eruit is een raar weeig gevoel

nu ook pijnlijk

zo pijnlijk dat ik gisteren mijn ei had en we niet geklust hebben omdat ik pijn heb

dus de eerste ronde kan ik al afstrepen

hier net sint geviert was iets anders uitgevallen als ik geplant had maar wel leuk

morgen bij mijn oma

en dan zondag komen william zijn vader en stmoeder hier heen

en dan zondag middag naar william zijn ouders

ppfff ben blij als deze dagen voorbij zijn :silenced: