Heb een test gedaan van matcare (die je 6 dagen voor NOD kan doen) en daar zie je een heel vaag lijntje.
Daarna kon ik me niet bedwingen en heb nog een andere test gedaan maar die was negatief.
Moet toch nog maar afwachten :shifty:
Maar ik heb gelijk een vraag aan jullie. Stein heeft waterpokken. Kan dat verder kwaad als ik zwanger blijk te zijn???
Heb een test gedaan van matcare (die je 6 dagen voor NOD kan doen) en daar zie je een heel vaag lijntje.
Daarna kon ik me niet bedwingen en heb nog een andere test gedaan maar die was negatief.
Moet toch nog maar afwachten :shifty:
Maar ik heb gelijk een vraag aan jullie. Stein heeft waterpokken. Kan dat verder kwaad als ik zwanger blijk te zijn???
volgens mij als je zelf vroeger de pokken hebt gehad kan het geen kwaad
en een dikke :hug: voor stein
alweer ziek :hug: :hug: :hug:
en wel met de zelfde test dan testen hoor
en lijnje is lijntje
evee hoelang hb je vakantie gehad dan?
ik moet maandag ook weer aan hetwerk heb geen zin :?
ben de laatste week zo moe echt moeer als normaal ppfffff :cry:
Liamama ik ben ook zo moe volgende week heb ik een lange week werken ppff dat wordt elke avond heel vroeg op bed.
Jah ik heb de cb test gedaan, en hij gaf 3+ aan dus ben wel meer dan 5 weken zwanger gelukkig dus de 6 wk en 3 dgn kunnen gewoon kloppen gelukkig ondanks ik zo laat posi teste. Bij Yeline werd ik 2 weken terug gezet met de echo en was nu ook ff bang dat ik toch korter zwanger was maar gelukkig scheelt toch weer eigenlijk.
nou ik ga ff tv kijken leuke film op sbs6 :mrgreen:
Liamama ik ben ook zo moe volgende week heb ik een lange week werken ppff dat wordt elke avond heel vroeg op bed.
Jah ik heb de cb test gedaan, en hij gaf 3+ aan dus ben wel meer dan 5 weken zwanger gelukkig dus de 6 wk en 3 dgn kunnen gewoon kloppen gelukkig ondanks ik zo laat posi teste. Bij Yeline werd ik 2 weken terug gezet met de echo en was nu ook ff bang dat ik toch korter zwanger was maar gelukkig scheelt toch weer eigenlijk.
nou ik ga ff tv kijken leuke film op sbs6 :mrgreen:
nou ik ben eigenloijk wel benieuwd hoe we allebij zitten
want we wisten allebij niet onze cyclus hahaha
en oowww wordt er niet goed van van die moe heid
ik ben het normaal wel gewent
heb insonomi
houd in dat ik niet lang in de diepe slaap kom
en snschs onbewust eel wakker wordt waardoor ik niet uitrust
Jannigje waterpokken :hug: , hopelijk is hij er snel weer vanaf. Hopleijk voor jou over een paar dagen een positieve test.
Evee, fijn dat ze bij jouw kleine alweer bijna weg zijn.
Hier begint het weer te kriebelen om te testen, want ik heb best wel wat zwangerschap verschijnselen die ik de vorige keren ook had. Ik heb afgesproken met manlief nog even te wachten, want als ik het weet kan ik toch mijn mond niet dichthouden. (uskyld jij bent de eerste die het nieuws hoort via de telefoon als het raak mag zijn)
Sanne is niet fit, ze is weer flink verkouden en slaapt maar heel licht. Hopelijk hoef ik dinsdag niet met haar de dokter omdat ze zieker is geworden.
voor iedereen een mooi, gezond en vooral vruchtbaar 2009!
Chantal gefeliciteerd!
onze kerel is aan de beterende hand, maar nog wel slapjes en moet heel erg van mama afkicken. hij slaapt nu alleen in z’n eigen bed! hoera! kan mama eindelijk weer eens achter de computer.
mijn NOD is 30 januari, zal het ook nog ff pb-en
nu nog even bijlezen, misschien vanavond of anders morgen.