noujaa....

ik heb nu het zandkasteel op staan… en een carnavalsnummer wordt gezongen… het is gelukt, er is een drolletje uitgedrukt??? :shock: :shock: :shock: had altijd een hoge pet op van dat programma maar dit???

Ze zingen dat liedje vaker hoor, vooral als zaza (?) op de wc is geweest…zie het als een ‘zindelijkheidstraining’.

zingt mama hier ook wel eens :mrgreen: 8) :angel: :oops:

tis voor het eerst dat ik het hoorde… vond het zoo raar… maar ja in de vorm van zindelijkheidstraining… maar om eerlijk te zijn… ik zou het hier nooit zingen :eh:

als ik op het toilet zit praten we echt wel over wat ik aan het doen ben…lekker ontspannen houden al die lichaamsfuncties…hij pret “mamam water geluidjes…mama plassuh” en dan emmeren met toilet papiertjes…het hoort er gewoon bij he…en tsja als ie dan "plons! :smiley: " roept dan zing ik wel eens het liedje :lol: :oops:

en als papa op het toilet zit roept ie keihard…papa poepuh :inlove: :lol:

Ik hoorde het net ook ja! :lol: :lol:

Tja, ik had ook zoiets van :shock:

Maar Robin bleef gewoon normaal kijken.

Voor hem waarschijnlijk de normaalste zaak van de wereld.

Ik had zoiets van, laat maar gaan…

Als ik nu raar ga doen, denkt ie straks dat poepen raar is ofzo…

En ben blij dat hij het nu helemaal zelf op de wc kan.

Kinderhumor denk ik… :lol:

ik zat het ook te kijken met Cleo en ja dat liedje :shock: :eh:

maar ik begrijp het wel met het oog op zindelijk worden dat het iets normaals is

Ik vind dat er niks mis is met het liedje. Er is toch niks mis met “drolletjes uitdrukken”? Gewoon een vorm van zindelijksheidstraining :wink:

Ik was juist erg blij met het liedje!

Onze dochter is doodsbang om op het toilet te poepen ook al kan ze het wel!

Nu ze dit heeft gehoord lukte het haar gisteren wél weer en ze zong het daarna zelf! :inlove:

Ik vind hem erg grappig.

Zing hem geregeld voor en met Jesse,

en ook mijn nichtjes lagen dubbel toen ik het hun leerde, inclusief mijn zus.

Wat is er mis mee dan?

Ik snap eigenlijk ook niet wat er vreemd aan is… als ze nu zeggen, je hebt flink zitten schijten… jaaaa… maar een drolletje uitdrukken, zeg ik hier ook wel eens… :mrgreen:

@faizaa wrote:

Ik snap eigenlijk ook niet wat er vreemd aan is… als ze nu zeggen, je hebt flink zitten schijten… jaaaa… maar een drolletje uitdrukken, zeg ik hier ook wel eens… :mrgreen:

:lol: :lol: :lol:

@Anneke wrote:

@faizaa wrote:

:lol: :lol: :lol:

En DAT heb ik ook weleens gehoord, weet je… :mrgreen: DAN denk ik echt: :shock:

Whaha!

Nou, ik zelfs hier!

Robin was zelf op het potje geklommen, en toen ik dat zag vroeg ik heel blij “Wat ben jij aan het dooeen…?”

En verwachtte ik een schattig antwoord, krijg ik “Ik zit te schijten!”

:shock: :shock:

Van wie heb jij dat?

Papa…

:twisted: :twisted:

Anneke :mrgreen:

Nou ik moet zeggen dat ik het ook vrij netjes gezongen vind eigenlijk.

Hier staat Ian altijd met een rood aangelopen hoofdje achter de bank. Roep ik wat ben je aan het doen. Komt er kreunend uit “poepppppp”.

Ach maar zo ontspannen mogelijk mee omgaan hoor!

Nou dat is toch heel netjes ! Snap de verwondering niet…

Toch heel normaal dat je naar de wc moet? Vind het wel goed,

en héél netjes moet ik zeggen. (moest ook wel lachen hoor…

helemaal blij ! Hoera het is gelukt er is een drolletje uitgedrukt :lol: )

@Anneke wrote:

Whaha!

Nou, ik zelfs hier!

Robin was zelf op het potje geklommen, en toen ik dat zag vroeg ik heel blij “Wat ben jij aan het dooeen…?”

En verwachtte ik een schattig antwoord, krijg ik “Ik zit te schijten!”

:shock: :shock:

Van wie heb jij dat?

Papa…

:twisted: :twisted:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ge-wel-diggg… echt waar… :angel:

@gismolo wrote:

Anneke :mrgreen:

Nou ik moet zeggen dat ik het ook vrij netjes gezongen vind eigenlijk.

Hier staat Ian altijd met een rood aangelopen hoofdje achter de bank. Roep ik wat ben je aan het doen. Komt er kreunend uit “poepppppp”.

Ach maar zo ontspannen mogelijk mee omgaan hoor!

Ogen helemaal aan het tranen, of niet… :mrgreen:

Ik hoorde mijn zoontje schaterlachen en toen ik ging luisteren wist ik waarom. Ik kon er ook wel om lachen eigenlijk. Ik dacht dat het in het kader van carneval was ofzo.

Na de :shock: moest ik eigenlijk ook heel hard lachen.

Heb dat dus maar even in de keuken gedaan. :lol: :lol: