Nou weet ik zeker dat ik een andere baan moet zoeken

Ik zit al jaren bij hetzelfde bedrijf, we hebben geen extra’s, moet mijn eigen pensioen regelen, geen bonus of wat dan ook, minimaal aantal vakantiedagen. Aan een inflatiecorrectie doet mijn baas niet, want opslag moet je verdienen en als je dan een mk hebt gehad en een paar maanden wat minder gezellig rondloopt en vervolgens zwanger wordt je een slag in de rondte werkt t/m 36 weken maar wel een half jaar i.v.m. verlof en vakantie afwezig bent dan verdien je dat volgens hem niet. Tot een hele tijd terug vond ik dat ik het niet slecht had, tot mijn vriendin die ook als secretaresse werkt mij haar jaaropgaaf liet zien, dat scheelt dus gewoon EUR 8.000,-- bruto per jaar :shock: . Ik wilde al een tijdje weg maar nu weet ik het zeker, ik kan beter en verdien beter (en meer 8) ) als ik daar weg ga. Over 2 weken begin ik met reïntegreren en als ik weer helemaal aan het werk ben en het loopt thuis allemaal wat beter ben ik daar weg :snooty: !

Zowheeeeeeee, dat scheelt nogal wat!



Even reintergreren en dan huppakeeeee, nieuwe baan zoeken!

Succes!! :thumbup:

Pffff wat een :silenced: van een vent zeg :x

Groot gelijk dat je weg gaat :hug:

zo’n baas is :thumbdown: zeg :?



wel 1 tip:

het salaris is heel erg wisselend voor secretaresses: werk je internationaal, groot of klein bedrijf, als ambtenaar of op een andere manier voor het rijk…overal ligt het anders.



dus ookal verdiend ze 8000 bruto meer: misschien is ze ouder, heeft ze een andere salarisschaal of meer ervaringsjaren, andere sector, meer verantwoordelijkheden of diploma’s…het telt allemaal mee in het salaris…



succes he!

Loont in ieder geval de moeite om rond te gaan kijken!

en even verder informeren hoe de salarissen van andere secretaressen liggen want daar zit inderdaad nogal verschil in volgens mij!



succes!

muts

Suus hopelijk vindt je snel iets leuks, wat ook nog goed betaald :-*