Nou weet ik het echt even niet meer...

Weet even niet waar ik het moet zetten, dus maar even hier…



Na een half jaar gedoe en ellende met Sem en vorige week echt een hele slechte week (na introductie bijvoeding en ook meteen weer mee gestopt)wil de ka dan eindelijk onderzoeken gaan doen om te kijken waar Sem toch zo’n last van heeft. A.s. donderdag worden er maagdarmpassage foto’s gemaakt om te kijken hoe voeding vanuit de maag naar de dunne darm gaat. Als daar niks uit komt gaat de ka contact opnemen met een arts in het WKZ om verder darmonderzoek te doen. Nou komt het mooie, sinds afgelopen dinsdag slaapt hij ineens een stuk beter, wordt niet meer zo vaak wakker van de krampen en ook 's avonds slaapt hij weer redelijk. Aan de ene kant zit ik al zo lang te wachten op onderzoeken omdat mijn angst is dat hij iets aan zijn darmen mankeert, hij heeft na 2 dagen een eetlepel bloemkool een week lang last van zijn darmen gehad en dat is niet een normale reactie, aan de andere kant wil ik het hem niet aandoen om die vervelende onderzoeken te moeten ondergaan terwijl het weer wat beter lijkt te gaan. Aan de andere kant stel dat we na 27-11 weer beginnen met bijvoeden (dan afspraak met diëtiste) en hij weer zo’n last krijgt, zal het toch noodzakelijk zijn.



Met andere woorden, ik weet het gewoon echt niet meer, ik wil het allemaal graag om iets uit te sluiten maar aan de andere kant wil ik mijn mannetje het allemaal niet aandoen… maar ook niet de boel nu afblazen om het na een paar weken toch alsnog te moeten gaan doen… ik word er zo onzeker van… De kans is dus groot dat er uit die foto’s niks komt omdat ik denk dat het echt van zijn darmen komt (en voor mijn gevoel de dikke darm omdat het altijd 's avonds en 's nachts hommeles is en hij 's ochtends vaak poept) dus dan zal er een endoscopie gemaakt worden. Wat moet ik nou?

Gewoon ff een paar dagen afwachten…

Je weet niet wat er kan gebeuren. Nu gaat het weer even goed…natuurlijk :pray: dat het zo blijft.

Maar het kan ook weer de andere kant opgaan :?

Wat nu erg belangrijk is: Laat je nu niet zo gek maken en geniet van je kleine mannetje nu het weer goed gaat! :mrgreen:

Ik begrijp dat je wilt weten wat er aan de hand is dat je ventje zo heftig reageert en ook begrijp ik heel goed dat je hem die vervelende onderzoeken wilt besparen… Maar als het pas over iets minder dan een week is, het 1e onderzoek, dan kun je toch beter eerst sowieso het weekend even aankijken of het zo goed blijft gaan en dan eventueel maandag je ka bellen met dit hele verhaal? Hij zal ook niet staan te springen om dit soort onderzoeken als je kindje het nu goed doet en mss zegt hij zelf wel dat je beter even kunt afwachten hoe het verder gaat en als het alsnog de verkeerde kant weer dreigt op te gaan dat je dan belt en dat je dan zonder omhaal alsnog op kunt komen voor het onderzoek met je ventje?! Ik hoop in elk geval dat hij “gewoon” wat langer heeft gedaan over het rijpen van zijn darmpjes en dat het nu gewoon de goede kant op gaat!!! Maar ik zou gewoon na het weekend je ka bellen als het sowieso dan nog goed gaat en je twijfels over dit alles even bij hem neerleggen.



Succes en geniet lekker van je mannetje(s) verder :inlove:

Ik zou ook voor de onderzoeken gaan. Hoe moeilijk het ook is.

Stel dat je het niet doet en alle ellende begint weer als je weer met hapjes mag beginnen. Dan moet het alsnog en duurt alles nog weer langer. Je zegt zelf al dat je het graag wilt om dingen uit te kunnen sluiten, volgens mij zegt dat al genoeg :wink: .



:-* Heleen