Ik heb maandag een afspraak bij de tandarts.Maar ik ben nog steeds niet helemaal lekker.Mischien gaat het maandag wel weer hoor maar ze zijn heel streng met afzeggen.Moet minimaal 24 uur van te voren want anders bereken ze gewoon de kosten :think: Hebben ze al een x eerder gedaan.
Bel ik nou heen krijg ik gewoon een antwoordapperaat dus ik kan niet eens eerder bellen dan maandagmorgen.
Maar dan zal ik ze ook wel zeggen dat ik niet van plan ben om te gaan betalen als ze het er over gaan hebben.
Is dit niet raar ik bedoel het is nog maar 13.00 :think:
Esmie
Ik zou dan gewoon een bericht inspreken… knappe jongen die je dan nog kosten in rekening wil brengen.
Hier kan je door de weeks alleen maar bellen in de ochtend van 08.00 to 12.00 en voor de rest nemen ze geen telefoon meer op.
@schoen wrote:
Hier kan je door de weeks alleen maar bellen in de ochtend van 08.00 to 12.00 en voor de rest nemen ze geen telefoon meer op.
Is toch waanzin… en in geval van spoed dan? :think:
Dan mag je een ander nummer bellen :mrgreen:
@ICL wrote:
Ik zou dan gewoon een bericht inspreken… knappe jongen die je dan nog kosten in rekening wil brengen.
maar inspreken gaat meestal niet. Je krijgt een bandje en als die afgelopen is dan wordt er opgehangen :roll:
hier ook alleen sochtends bellen, ik zou dan gewoon antwoord apparaat inspreken…
Dan maar het andere nummer bellen :mrgreen: Een rekening aan je kont is ook niet de bedoeling lijkt me :mrgreen:
Ja wat dat betreft kan je het zeggen onder een spoed :lol:
Misschien dadelijk nog eens bellen, wellicht waren ze met lunchpauze?
Ja ik kreeg 2 andere nummers 1 voor een spoedgeval en de andere was om de afspraak voor die middag bij een student aftezeggen.Maar ik heb geen afspraak bij een student,en inspreken kon ook niet :?
Ik zeg het maandag gewoon maar.