Nou waarom lukt dit niet...

Nu heb ik een hele leuke kerstkaart (bedankt ruud) en wil hem graag af laten drukken, maar nu een probleem, heb er gister de hele avond mee zitten prutsen maar krijg het niet goed.



Als ik het kaartje dus wil af laten drukken dan snijd dat programma’tje dus een deel van de boven kant en van de onderkant af, dus dan mist er aan de onderkant een deel en aan de bovenkant een deel, hoe kan dit nou.



Heb er ook zoveel verstand van :oops: :liar:



Dus waar kan ik mijn kerstkaartjes laten drukken zonder dat er van onder en van boven randjes af gesneden worden, en zonder dikke rand of dikke kader er om heen.



Ik hoop dat iemand mij kan helpen hier mee, want was er gister al behoorlijk chagerijnig van dat het niet wou zoals ik.



Ik zou graag de kaartjes deze week nog in huis willen krijgen om te versturen.

miss heb je een proggie om het iets te verkleinen?

of iemand die het even voor je wilt doen?

succes ermee!

@irry-me wrote:

miss heb je een proggie om het iets te verkleinen?

of iemand die het even voor je wilt doen?

succes ermee!




Yep, dat zou het moeten kunnen verhelpen! Even je foto verkleinen en het is opgelost! In Paint kun je kiezen bij ik meen Bewerken voor uitrekken/hellen. Daar kun je je foto bijv. 25 procent kunnen verkleinen. Maak voordat je dit doet eerst een kopie van de foto om ongelukken te voorkomen!



enne irry-me, ik heb die avatar van jou geprobeerd dood te slaan…kwartje viel pas later :doh: :doh:



:mrgreen:

hahaha! ik blijf jullie reacties leuk vinden hoor! :lol:

lig elke keer weer in een deuk! je bent al nummer 4 die dat probeerde! :mrgreen:

@irry-me wrote:

hahaha! ik blijf jullie reacties leuk vinden hoor! :lol:

lig elke keer weer in een deuk! je bent al nummer 4 die dat probeerde! :mrgreen:




Dan ben ik nummer 5 !!! :oops:

Nette of even geduld hebben tot vanavond dan pas ik de HighRes versie aan naar de juiste afmetingen.



Die mag je me dan even mailen. :wink:

ohohohoh hij is zo irri hihi



weg da beest



Kus celes

ligt aan het formaat van de foto (bron bestand) de ene camera schiet met een verhouding ven 4:3 (meest voorkomende voor digi camera’s) of 3:2 (meeste spiegelreflex camera’s)…

plus de verhoudingen waarmee jouw afdrukcentrale mee werkt qua kerstkaarten (meestal postkaart formaat)… een hoop factoren :slight_smile:

@MammaCellie wrote:

ohohohoh hij is zo irri hihi



weg da beest



Kus celes






hij is weg hoor! :lol:

@Loeksel wrote:

ligt aan het formaat van de foto (bron bestand) de ene camera schiet met een verhouding ven 4:3 (meest voorkomende voor digi camera’s) of 3:2 (meeste spiegelreflex camera’s)…

plus de verhoudingen waarmee jouw afdrukcentrale mee werkt qua kerstkaarten (meestal postkaart formaat)… een hoop factoren :slight_smile:




Klopt Loek



ik heb net het aangepaste bestand verzonden. Was even zoeken omdat op die site niet het gewnste formaar vermeld stond. :wall:

@irry-me wrote:

@MammaCellie wrote:
ohohohoh hij is zo irri hihi



weg da beest



Kus celes






hij is weg hoor! :lol:




jammerrrrrrrrrrrrrrr want ik heb het gemist,las er ergens anders ook al over en was beetje aagje geworden,maar helaas is die weg!

@schoen wrote:

@irry-me wrote:
@MammaCellie wrote:
ohohohoh hij is zo irri hihi



weg da beest



Kus celes






hij is weg hoor! :lol:




jammerrrrrrrrrrrrrrr want ik heb het gemist,las er ergens anders ook al over en was beetje aagje geworden,maar helaas is die weg!




Hier precies hetzelfde :cry:

Ruud heel erg bedankt voor al je hulp, ik heb ze besteld en heb ze vrijdag of zaterdag in huis, dank je wel hoor, je bent :thumbup:

@irry-me wrote:

@MammaCellie wrote:
ohohohoh hij is zo irri hihi



weg da beest



Kus celes






hij is weg hoor! :lol:




jammer, ik vond het cool 8)

hij was ook leuk maar ook zeer iiry hihi