Nou lekker dan geld verloren.. Is gelukkig weer terecht....

Nou wat een geweldige dag vandaag…



Sta ik bij de Aldi om wat boodschapjes te halen…

Allebei de kids uit de auto in de wandelwagen…



En dan kom ik tot de ondekking dat de €40,- niet meer in mijn broekzak zit… (tja weet dat het stom is om het in mijn zak te doen maarja)



Dus gewoon verloren… :wall: :wall: :wall: :wall:



Hopelijk ligt het dadelijk als ik de jongens in bed heb gelegd in de auto, anders baal ik wel enorm…



Moest het ff kwijt…



Gr, Renaat

Ohw dat is balen :wall: Ik hoop dat het geld alsnog in de auto ligt

(of misschien op de wc?)

hey mutsie,



Ik was niet naar de wc geweest.



Mijn man gaf mij het geld in de auto en deed het in mijn broekzak. Daarna hebben we hem afgezet op zijn werk.



En ben ik dus van de bijrijdersstoel naar de rijkant gelopen. Maar hier heeft mijn man hem niet gevonden.



Daarna snel naar huis omde wandelwagen te halen, (hier heb ik net ook gezocht maar daar lag het ook niet)



En daarna naar de Aldi gereden en daar de jongens uit de auto gehaald en in de wandelwagen gezet en toen kwam ik er dus achter dat het er niet meer is…



Dus idd hopelijk zo nog in de auto…



Oh en het is ook zoveel geld gewoon…

Oh dat is balen :frowning:

Ik hoop dat het in de auto ligt :hug:

Nou hahah het is weer terecht…



Ik liep naar de auto toe, en toen kwam onze buurman (is normaal echt een eikel 1e klas…) naar me toe en vroeg of wij toevallig geld verloren waren…



Dus ik zeg ja €40,- en hij had het dus gevonden…



Het was dus uit mijn zak gevallen toen ik de wandelwagen in de auto ging leggen…



pfff wat een opluchting en ik had echt nooit verwacht dat hij, juist hij dit zo zou terug geven…



Dus soms is hij dus geen eikel hahahah

Gelukkig maar toch nog eerlijke mensen op de wereld

ja he… daar ben ik echt heel blij om… dus dadelijk als de jongens wakker zijn maar opnieuw terug naar de Aldi hahahahah

Wauw, dat is eerlijk, super!

Oh, wat fijn!! Is ook een best groot bedrag, dus dan baal je flink! Je gaat dan op de raarste plekken lopen zoeken, zelfs waar je helemaal niet bent geweest…



Wat goed van je buurman dat hij het heeft terug gegeven. Ik vind dat vanzelfsprekend, maar helaas zijn er mensen die het lekker in eigen stak steken…



En nou niet in je zak stoppen he? :mrgreen:

Hey,



hahaha nee ik ga het niet meer in mijn zak stoppen hahahaha



En ja dat is misschien wel een idee…



Tja vind het ook echt grappig, want normaal hebben we ruzie met hem…



Ik zag hem en wilde hem ook net vragen of hij zijn auto iets verder van die van ons wou zetten want ik kan er 's morgens bijna niet uit gewoon… Maar dat heb ik nu maar niet gedaan hihihi lol…

Hihi, een lekkere reep is idd wel een leuk idee (als hij geen suiker heeft oid? Maar dat weet jij ook niet denk ik: het gebaar is leuk!)



En daarachter: ohja, nu ik u toch zie, zou u heel misschien de auto een klein stukje verder van mijn auto afzetten, ik ben echt geen held in parkeren of uitrijden, en ben zo bang dat ik uw auto beschadig…’ :angel: :liar:

gelukkig, het is terecht!

Wat een aardige buurman als het hierom gaat :lol: :lol:

hahaha muts das echt weer iets voor jou lol.

Wel super van die buurman zeg zo zie je maar dat t meestal degene zijn waar je t niet van verwacht.

Wat 40 euro (verliezen) al niet kan brengen…

beter contact met je buurman :wink: !



Fijn dat het weer terecht is! :thumbup:

En dan? Een lekkere reep chocolade mee voor je buurman om hem te bedanken? Echt super van hem!! :thumbup: