Vanochtend werd ik om 7.45 wakker en Bram had ik nog steeds niet gehoord. Ongeruste moeder, dus maar snel gaan kijken. In diepe rust (na een hand op buik check) lag meneer te slapen. Om 8.15 nog diepe rust dus ben ik maar even onder de douche gegaan. Na het douchen nog niet wakker! Eindelijk om 8.45 bedacht meneer maar eens wakker te worden. Nou ja, lui ding! De afgelopen weken werd hij tussen 6 en 7 wakker dus ik was al iets anders gewend! Morgen weer???
:mrgreen:
Lekker toch dat langere slapen. Alyssa heeft dat ook sinds een maand soms ligt ze wel tot 9 uur te slapen. Dus ook een slaapkop. Geniet er lekker van.
Groetjes Ellen
Geniet ervan :thumbup: lijkt me ook wel lekker. Kirsten slaapt met horten en sprongen door. Nu dus weer niet.
Lekker zeg zo uitslapen enhelemaal als je dat niet gewend bent!
Maar ook wel weer eng he als je dan om de normale tijd niks hoort.
Heeft Yara ook wel eens een morgen dat ze uitslaapt maar mamma vertrouwd dat ook nooit en gaat geregeld kijken!
Wie weet morgen weer!
Hier ook eentje: vanochtend 9 uur…terwijl ze al maanden rond 6 uur half 7 klaarwakker was…
:oops: :oops: :oops: en hier ook een ongeruste mama die toch gaat dubbelchecken of het wel klopt :oops: :oops: :oops:
Heerlijk he dat moedergevoel :mrgreen:
Lekker, toch? Moet je van genieten, hoor!
Ik ben écht gezegend volgens mij… :think:
WANT… Quentin slaapt -als ik vrij ben- vaak uit tot een uur of 11.00-12.00-13.00… :eh: … :shifty: … :mrgreen:
tjeeee zeg wat een slape koppie die Quentin!!! :shock: :shock:
Lekker zeg en zo kan mamma dus ook lekker bijtanken!
@schoen wrote:
tjeeee zeg wat een slape koppie die Quentin!!! :shock: :shock:
… :mrgreen: … Ik weet… :dance:
@schoen wrote:
Lekker zeg en zo kan mamma dus ook lekker bijtanken!
… :eh: … Nou ja, dat wil zeggen… Ik heb nog niet zo heel lang een nieuwe relatie, dus echt al te vroeg slapen ofzo zit er nog niet zo heel erg in… … :lol:
Lekker hoor Listte.
Maar 8:45 is hier ook een normale tijd voor Lucas op m’n vrije dagen. Ik kan me niet herinneren dat hij ooit voor 7.30 uur wakker was uit zichzelf.
Op werkdagen maak ik hem om 7 uur wakker. Als ik dan wegloop en terugkom slaapt hij weer… :?
@Yvette wrote:
Lekker, toch? Moet je van genieten, hoor!
Ik ben écht gezegend volgens mij… :think:
WANT… Quentin slaapt -als ik vrij ben- vaak uit tot een uur of 11.00-12.00-13.00… :eh: … :shifty: … :mrgreen:
Heerlijk he doet mijn zoontje afentoe ook en mama kan dan heerlijk bijslapen :mrgreen:
Gelukkig doet Kian het ook wel eens, doorslapen tot een uur of 10.00 maar wel als hij ervoor een drukke dag heeft gehad of er niet zo heel vroeg in lag.
Ik ben benieuwd hoe het dit weekend gaat met het verzetten van de tijd. Zal je zien dat hij opeens om 07.00 uur wakker is (en dan is het dus eigenlijk pas 06.00 uur :shock: )
Handig alvast voor de wintertijd!!
Ik heb wel eens 's ochtends als ik te werk ga en Lis zich nog niet gemeld heeft (meestal wel namelijk), dat ik eigenlijk wel zou willen kijken bij d’r of ze nog leeft. Pas tegen een uur of 10 zijn mijn zorgen weg, ik neem aan dat mijn man dan toch wel eens heeft gekeken hoe het met haar gaat.
Haha raar is dat he? Ik zie nog Jeroen opspringen toen Isabel echt voor de eerste keer een hele nacht doorgeslapen had. :mrgreen: Die dacht dat we haar 's nachts gewoon helemaal niet gehoord hadden… :mrgreen:
Wow Yvette…
Wat een luxe!!
Hihhii… echt een slaapkoppie dus…