Nou ja!

Gisteren was het dan eindelijk zo ver, ik verloor 's ochtends het slijmpropje, en had s’miiddags zo af en toe een wee.

En jahoor 's avonds kwamen de weeen goed op gang, zo rond 9.30 belde ik de verloskundige de weeen kwamen toen om de 5 minuten maar hielden volgens de vk te kort aan. Dus ik wachtte af, om 12 uur maar naar boven gegaan, want de weeen bleven kort duren. Toen ik op bed lag werden de ween dus pijnlijker en duurde langer, nog een kwartiertje dacht ik dan moet ik weer bellen. Maar met dat ik dat dacht werden de ween weer erg onregelmatig en tegen 3uur was het bijna helemaal over, kreeg ze toen om de 20 minuten, maarja ik kon dus niet meer slapen, liep door het huis te ijsberen. Ik dacht nogwel zo mooi zijn vandaag precies op de uitgerekende datum, de kleine begon ook uit protest mij te schoppen van he zet nou even door ik wil eruit.! :lol:

Maar nu de ochtend is aangebroken heb ik elk uur nog maar 1 a 2 weeen, dus zal waarschijnlijk weer tot de avond moeten wachten.

He wat jammer, is zo iets toch, denk je joepie het gaat gebeuren en dan houdt het weer op…

Nou maar hopen dat het vanacht wel door zet.

Zo dit moest er even uit, kijken of ik over dag nog wat kan :zzz: want ben er wel moe van geworden.

Altijd jammer zo’n ‘valse start’… Succes en sterkte er verder mee!

Balen idd, zo’n valse start! Ik wens je iig heel veel suc6 en een voorspoedige bevalling toe!

Balen zeg, dat had ik met Annemieke ook.

Maar die is de nacht er na met een enorme weeenstorm alsnog geboren :inlove: .

Hopelijk gebeurt dat bij jou ook :thumbup:

Bij mij was het nog niet zo erg als bij jou, maar 2 nachten geleden heb ik de hele nacht wakker gelegen met regelmatige lichte weeen elke 10 minuten… Overdag werd het steeds minder en minder en nu 2 nachten heerlijk geslapen. Je rekent er dan toch op dat je gaat bevallen en ik vind het dan ook echt balen dat alles verdwenen is.

Succes nog even en hopelijk zet het bij jou snel door!

Ik had bij mijn zoon ook zo’n valse start en toen ik de volgende morgen de vlos belde dat ze weer afgenomen waren moest ik urine laten nakijken bij de huisarts.

Ik bleek een blaasontsteking te hebben(hoef je niet te voelen). Na 1 dag kuur waren de weeen compleet weg en pas 3 dagen later diende meneer zich aan. Wel heel snel, dus wss was er wel al wat voorwerk verricht.

Sterkte!

bedankt voor de opbeurende reacties.

ik heb inderdaad ook een blaasontsteking, de 6de al deze zwangerschap en idd die voel ik niet.

Maar de weeen blijven nog steeds aanhouden volgens de vk komen deze weeen die zo blijven aanhouden niet door de blaasontsteking.

Het wordt nu weer wat heftiger ben benieuwd wat de avond gaat brengen.

Joh, dat is toch geen valse start? Je lichaam is bezig, is zich aan het voorbereiden. Mooi toch!

Neem lekker je tijd en je rust, en wie weet heb je heel binnenkort je kindje in je armen!

Succes met bevallen!

zul je zien dat je ondertussen al mooi een paar cm ontsluiting hebt gekregen…die schelen toch weer als je (echt) aan de slag gaat.

heel veel succes hoor