Nou ja zeg!!!!!!!!!

:? wordt ik net door een collegaatje gevraagd of ik soms iets ben vergeten te vertellen op mijn werk.

Ik dus :think: nee niet dat ik weet.

Vraagt ze ben je niet zwanger dan, ikke lachen en nee hoe kom je daar nou bij.

Ok ben niet een van de slanksten en het laatste jaar weer ietsie aangekomen maar toch.



Zegt ze nou ja ik zag dat je op je hyves ook een hyve van kindje op komst hebt.



:smiley: :smiley: dus zo komen de praatjes in de wereld.



[/b]

Dat vroegen ze nou ook bij :lol:



Heb wel een buikje gehouden, maar zwanger no way!

WHAHAHAHAHA herkenbaar :lol: :lol: :lol:

Een meid wat hier om de hoek woont die had ik toegevoegd op hyves,toen vroeg ze ook,enne weer een kindje op komst :lol: :lol: :lol:

Whaahaa, ik werd pas geleden aangehouden voor een blaastest (kwam net van mijn werk en zat enigszins uit te buiken in de auto blijkbaar). Ik schoof dus de zooi (speelgoedjes) aan de kant op de stoel naast me om in m’n tas te kunnen graaien voor de papieren, zegt de agent heel vriendelijk; allemaal speeltjes, kan zien dat er regelmatig kinderen meerijden, u heeft er 3 zie ik (stoeltjes) en eentje op komst? :shock: Ik; ehh, nee, overblijfsel van de laatste, ik moet duidelijk nog even verder op dieet :mrgreen: . Man voelde zich een beetje opgelaten geloof ik :smiley: .



Yvonne

@yvon wrote:

Whaahaa, ik werd pas geleden aangehouden voor een blaastest (kwam net van mijn werk en zat enigszins uit te buiken in de auto blijkbaar). Ik schoof dus de zooi (speelgoedjes) aan de kant op de stoel naast me om in m’n tas te kunnen graaien voor de papieren, zegt de agent heel vriendelijk; allemaal speeltjes, kan zien dat er regelmatig kinderen meerijden, u heeft er 3 zie ik (stoeltjes) en eentje op komst? :shock: Ik; ehh, nee, overblijfsel van de laatste, ik moet duidelijk nog even verder op dieet :mrgreen: . Man voelde zich een beetje opgelaten geloof ik :smiley: .



Yvonne




oohh wat zal die agent zich lullig hebben gevoeld (en heb je die blaastest nog moeten afleggen??)



maar renee, wel lullig om zo idd nog eens praatjes in de wereld te helpen :oops: en hoe ze dat ook zegt, alsof je al een tijdje zwanger bent :naughty:



ik had het trouwens vande week wel met de leidster van de psz waar lucas naar toe gaat…ze zag er wel erg zwanger uit vond ik, dat dacht ik tenminste te zien aan haar…maar ja bang voor dit soort recties heb ik maar niks gezecht…tot dat we donderdag avond naar school moesten voor de surprisers maken…was zij daar ook

ik kon het niet meer laten, en heb haar op een plekje waar niemand ons kon horen, gevraagd…sorry hoor, maar ik durf het bijna niet te vragen, zie ik nou goed dat je zwanger bent :silenced:

jhaaa zei ze al 10 weken :o

ik zei oohh gelukkig ik was al bang dat ik weer eens teveel vroeg :mrgreen:

gelukkig kon ze het wel waarderen hahahahahaha(kan ze mooi zeggen nu ze zwanger is :angel: :wink: )



dat mag ik wel hihihihihi

@kimmetje23 wrote:

@yvon wrote:
Whaahaa, ik werd pas geleden aangehouden voor een blaastest (kwam net van mijn werk en zat enigszins uit te buiken in de auto blijkbaar). Ik schoof dus de zooi (speelgoedjes) aan de kant op de stoel naast me om in m’n tas te kunnen graaien voor de papieren, zegt de agent heel vriendelijk; allemaal speeltjes, kan zien dat er regelmatig kinderen meerijden, u heeft er 3 zie ik (stoeltjes) en eentje op komst? :shock: Ik; ehh, nee, overblijfsel van de laatste, ik moet duidelijk nog even verder op dieet :mrgreen: . Man voelde zich een beetje opgelaten geloof ik :smiley: .



Yvonne




oohh wat zal die agent zich lullig hebben gevoeld (en heb je die blaastest nog moeten afleggen??)



maar renee, wel lullig om zo idd nog eens praatjes in de wereld te helpen :oops: en hoe ze dat ook zegt, alsof je al een tijdje zwanger bent :naughty:



ik had het trouwens vande week wel met de leidster van de psz waar lucas naar toe gaat…ze zag er wel erg zwanger uit vond ik, dat dacht ik tenminste te zien aan haar…maar ja bang voor dit soort recties heb ik maar niks gezecht…tot dat we donderdag avond naar school moesten voor de surprisers maken…was zij daar ook

ik kon het niet meer laten, en heb haar op een plekje waar niemand ons kon horen, gevraagd…sorry hoor, maar ik durf het bijna niet te vragen, zie ik nou goed dat je zwanger bent :silenced:

jhaaa zei ze al 10 weken :o

ik zei oohh gelukkig ik was al bang dat ik weer eens teveel vroeg :mrgreen:

gelukkig kon ze het wel waarderen hahahahahaha(kan ze mooi zeggen nu ze zwanger is :angel: :wink: )



dat mag ik wel hihihihihi


het lijkt me zó’n giller als iemand jóú zo heel voorzichtig apart neemt met de vraag: sorry kimmetje dat ik het vraag, maar ben jij toevallig weer zwanger? :mrgreen:



(ik heb het zelf 1 keertje gehad dat ik een excollega tegenkwam, die zei: ow wat leuk, je hebt een kind, en nummertje twee alweer op komst zie ik… :cry: )

oh ja fijn dat soort dingen…



Anna Sofie zegt vanmiddag terwijl er bezoek was: Mama mag niet roken want ze heeft een baby in haar buik



:think: :think: :snooty:

aaah dat is niet leuk :evil: .

Lydia wat zei de visite? :mrgreen:



Ik had het een paar maanden geleden ook op het KDV :evil: . Nam de leidster van de babygroep mij ook even apart om te vragen of ik nu zwanger was :evil: .

En dan ook niet sorry zeggen hè maar gewoon alleen maar doorgaan over WAAROM ze dat dacht :wall: ja leuk!

Mamalien, ik werk ook op een KDV en heb 1x de fout gemaakt om onterecht te vragen aan een moeder of ze weer zwanger was… :wall: :doh: :wall: :doh: :wall: . Heb mezelf beloofd dat noooooit meer te doen, tenzij ze het zelf zeggen. Al lopen ze met een gigantische toeter, :silenced: mij zul je niet horen. :snooty:

Sasja vertelde thuis doodleuk dat een leidster zwanger was. En hield dit een paar weken vol. Toen heb ik dat dus maar tegen die leidster gezegd…“Sasja zegt steeds dat je een baby in de buik hebt, is dat zo?”. Maar eht was niet zo, was een andere leidster en sasja had w.s. weer eens iets opgevangen en zelf geïnterpreteerd…

He renee vertel je nu nooit iets aan je vriendin wat een grap ja zo krijg je de roddels in de wereld :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: