normale zwembroek?

@Bambi wrote:

Nee hoor, ik dacht eigenlijk dat ze al vrij standaard (en hip :mrgreen: ) waren. Mara goed, wie ben ik…




vraag me dan ook direct af… lopen die mannen dan ook in van die wijde slobber boxers? (want dat vind ik dus echt heul erg lelijk :shifty: ).

Mijn man zwemt ook liever niet in een zgn ‘ballenknijper’ Maar hij heeft dus wel zo’n pijpjesbroekje, als het moet heeft hij die aan. Ik vind het normaal, zo’n strak zwembroekje. Maar ik ben geen man, weet niet hoe het voelt…gezien het woord dat hij ervoor heeft :think:

@WoLa wrote:

Mijn man zwemt ook liever niet in een zgn ‘ballenknijper’ Maar hij heeft dus wel zo’n pijpjesbroekje, als het moet heeft hij die aan. Ik vind het normaal, zo’n strak zwembroekje. Maar ik ben geen man, weet niet hoe het voelt…gezien het woord dat hij ervoor heeft :think:




is die dan niet een maatje te klein :lol:

Het meeste ondergoed zit toch ook gewoon aangesloten?

Lijkt me niet veel anders als het om een zwembroek gaat eigenlijk?

ja klopt, ondergoed zit ook aangesloten. Dus ik weet t niet wat het is met sommige mannen…Misschien voelen ze zich bekeken ofzo?

Tja mijn man ziet het dus niet zitten om in zo’n smal aansluitend geval te lopen, aangezien wij allebei best stevig zijn :shifty: en het behoorlijk afkleed…

Maar ja we gaan wel naar Frankrijk, ik heb geen regels gezien dat ‘grote’ zwembroeken niet mogen dus we hopen er het beste van.



Overigens hingen er bij de C&A nog genoeg zwemshorts dus mijn man zal zeker niet de enige zijn :smiley:



Maar voor een man met een stevige bouw is zo’n ‘billenknijper’ ook in de juiste maat geen succes

Mijn man moet ook nog even die drempel over. Hij is al weken van plan om er een te kopen voor als we op vakantie naar Frankrijk gaan en het dus verplicht is in het zwembad een strakke zwembroek te dragen, maar nee, hoor, “ze hadden ze niet”…In Nijmegen zeker niet? Ik kan zo 10 winkels bedenken :wink: En dat het voor de hygiene is snap ik ook. Mijn man is er dus wel zo eentje die gerust zijn zwembroek als korte broek gebruikt en er vervolgens weer mee het zwembad in gaat. Kes heeft overigens niks anders dan de strakke zwemshorts.



(Enne, dat verhaal van dat meisje met die darmpjes heb ik toen ook gehoord. Dat was volgens mij een Nederlands peutertje dat in Turkije op vakantie was. Zó sneu!)

@mamaMarije wrote:

vinden jullie die pijpjesbroeken dan werkelijk zo raar?

Onze jongens willen niet eens in zo’n wijd geval zwemmen… dat bolt aan andere kanten en zit voor geen meter als je het water uit komt.



We hebben er 2 van en die worden eigenlijk alleen maar als gewone korte broek gedragen en de heren (incl mijn man) gaat in zo’n pijpjesding het water in.



Zie hier eigenlijk nooit volwassen kerels in zo’n wijd geval rondlopen in het zwembad?

Is hier toch vooral aan de pubers voorbehouden als ik zo rondkijk (incl. de meiden, want die lopen dan in bikini met zo’n wijde short er over).




Nee hoor ik ben het helemaal met je eens, mijn man wil ik écht niet in zo’n oversized opbollend shortgeval zien :sick: , gewoon een strakke boxer of onderbroekmodel zwembroek… :thumbup:

Haha en hier juist andersom, ik ken Sydney niet anders dan met oversized shorts… Denk dat ik in de lach schiet als hij opeens met zo’n pijpjesgeval aan komt :shifty: :lol:



Voor Jayden heb ik ook van die grote :inlove: Vind het zo stoer staan :mrgreen:



(haha misschien komt het omdat papa een skater is (halfpipe gedoe en zo) en ook nog een beetje de daarbij horende kledingstijl heeft…)