Nogal snel geirriteerd

ik ben vanmezelf al best mondig en altijd me woordje klaar… en die hormonen versterkte dat heel erg. En ik denk ook dat dat niets met respect te maken heeft… het gebeurde gewoon.

Heel vaak zei ik dan ook daarna meteen sorry…

@Heksje wrote:

:think:

maar houden jullie jezelf niet in dan?

weglopen of gewoon je mond houden ?

ik had ook van die buien maar daar heeft mijn man weinig van mee gekregen :hand:

je hebt toch genoeg respect voor elkaar om elkaar netjes te behandelen hoe je je ook voelt?

zelf tijdens de bevalling bleef ik netjes tegen omstanders terwijl ik verder krijste als een speenvarken :shifty:

maar als iemand iets zei of vroeg…even diep ademhalen en vriendelijk antwoord geven…die ander kan er toch ook niks aan doen :think:

Het zullen mijn hormonen wel zijn maar ik word hier wel een beetje boos van. Bij mij is licht geïrriteerd echt hét understatement van het jaar.

Dát is nou de kracht van hormonen.

En waarom inhouden?

Dat komt er gewoon uit hoor en dat hou je niet tegen. En ik kan heel wat hebben, maar dit keer is het heel anders dan bij de zwangerschap van mijn dochter.

En dat heeft níks met respect te maken. Respectloos is het wat mij betreft pas als ik niet achteraf netjes mijn excuses maak (en mijn hormonen de schuld geef ;-))

Ik kan me van mijn schoonzus haar eerste zwangerschap nog zo het verhaal van mijn broer herinneren… :lol:

Hij had de kaas op een ander schap in de koelkast gelegd waardoor zij het niet meer kon “vinden”…

Ze is toen zo vreselijk boos geworden dat mijn broer zich opsloot in de badkamer en daar in paniek mijn moeder belde, omdat hij niet wist wat te doen…

Mijn schoonzus had (achteraf) de gedachte: Nou mens, doe niet zo raar, maar ze kon het niet tegenhouden…

Denk dat het zeker de hormonen zijn en die zijn nou eenmaal moeilijk te ontlopen…

Ik heb het zlef ook wel eens en dan zonder ik me wat af, wat ook weer opvalt…

Zolang je naderhand het maar uit kunt praten, moet je partner er maar mee leren leven :wink:

ik ging eens uit verveling oude topics lezen kijken of ik iets kon leren over zwanger zijn…

nou gelukt :mrgreen:

ik heb nu al de naam boos meisje van mijn vriend gekregen…

we hebben nooit irritaties of ruzie’s normaal…

maar nu :twisted: …ik moet er zelf soms echt om lachen…hormonenmonster aanwezig!!

Hey Teun, wat zit jij nou te koeren in zo’n topic van 2007 :lol: :lol: :lol:

Dat is toch wel achterhaald zeker? Wij hebben toch helegaar geen last van dit soort ouderwetse kwalen zeker!

Sjaggerijnig zijn en boos op hubbie, hoe komen ze erbij :shock:

Dit is allemaal zóóó ontzettend 2007 :hand:

:liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar:

Zet dit soort dingen maar gewoon in ons eigen topic hoor lieve Teuntje :mrgreen: :-* :mrgreen: