Ik weet nog dat ik ongeveer een jaar geleden een topic opende over het feit dat ik zo verliefd was op m’n baby’tje. En dat ik het niet droog kon houden bij “Zo verliefd van K3”. Nou de hormonen zijn weg, maar de tranen niet, het is toch ongelofelijk!
M’n dochter is nu een dreumesje, een heel ondernemend ondeugend zeer actief meisje en o jee wat vermoeiend is ze soms. Maar ik ben nog steeds zo ontzettend verliefd!
Eerlijk is eerlijk, ik tel soms de uren af dat ik haar naar bed kan doen. Vooral als ik aan het opruimen ben zoals net en m’n deugnietje is theezakjes aan het opentrekken en de inhoud aan het verspreiden. Of zoals vanochtend toen we notabene samen in de badkamer stonden (ik was me aan het opmaken) en het poppetje was het prullenbakje aan het leeghalen.
Maar zodra ik haar op bed heb gelegd en de deur achter me dicht doe mis ik haar alweer. Ik kijk nog eens of ze goed ligt, geef nog eens een kusje, vervolgens ga ik (ipv de broodnodige klusjes doen) foto’s van haar kijken…
Ben ik nou gek?
(Beetje wel he :mrgreen: )
Of zijn er nog meer gekken hier?
Hier nog zo’n gek… soms vind ik de dagen erg vermoeiend en denk ik pff ik breng je maar eens een dagje naar oma… maar idd heb net foto’s zitten kijken en :inlove: maar er is ook een traan gevallen…
Een mooi, enerverend jaar om op terug te kijken en mijn baby die is bijna dreumes en ik vind hem schattig maar af en toe even niet is ook wel fijn.
ik herken idd wat je schrijft wel.
Natas
ja heel herkenbaar. Die liefde voor onze kinderen houdt gewoon nooit op.
De liefde die je voelt voor je kind is ook met niets anders te vergelijken. Het zit zo diep vanbinnen. :inlove:
Ja, heel herkenbaar… ik denk ook wel 's “oh meisje, doe 's niet zo vreselijk koppig en bijdehand nu”, maar inderdaad… zodra ze dan in bed ligt en “dag-dag” naar me zwaait… tja, dan smelt je weer van binnen hè :inlove:.
echt herkenbaar…
's avonds… laatste fles… lekker tegen me aan liggen… komt de rust in z’n lijfje…
maar ook: als ie zoooo driftig en wanhopig is…
maar ook: als ie lief alleen speelt
maar ook: als ie staat te dansen
maar ook: als ie…
eigenlijk bij alles… als ik naar hem kijk… dan zie ik niet alleen… dan voel ik… :inlove: :inlove:
ja heeeeeeeeel herkenbaar hoor! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Helemaaaaaaaaaaal niet herkenbaar… :liar:
:mrgreen:
Ik heb dan een mannetje, maar ben mÃnstens nét zo v’liefd… :inlove:
Hij heeft nu ook iets nieuws… Wat je bij kinderen weleens doet op hun buik (blazen en dan zo’n geluid maken), dat doet hij nu ook… :shifty:
Zit ik gewoon op de bank, komt ie naar me toe, trekt m’n shirt omhoog, zet z’n mond op m’n buik… En BLAZEN maar! :lol: De eerste keer dat hij dat deed, lag ik he-le-maal in een deuk… :mrgreen:
En hij geeft ook heel veel kusjes, vindt hij ge-wel-dig! Z’n knuffels, z’n mama… :inlove: Ik zat gisteren in de hal een nieuwe stofzuigerzak in de stofzuiger te doen, komt hij achter me staan, legt z’n hoofd in m’n nek, armpjes om me heen… En hoor ik opeens een kusjes-geluid! :shock: Wilde hij gewoon even lekker met me kroelen en kwam hij even kusjes geven… :inlove:
En ja… Soms denk ik: ‘Wordt eens moe vent, dan heb ik ook even rust…’ :oops: … :mrgreen: Maar zodra ik merk dat hij moe wordt, pak ik hem op en dan begint hij zelf al handkusjes te geven naar iedereen die in de kamer is! :inlove: En dan heb ik bij mezelf zoiets van: 'zucht … Dát is nou mijn mannetje… :inlove:
Ik voel het precies hetzelfde, hoor :inlove:!
Ik ben stapelverliefd op mijn meisje :inlove:! Maar ik ben af en toe ook blij als ik haar ff in bed kan droppen… Ze is erg actief, soms erg ondeugend en erg vermoeiend :roll: :lol:. Maar ook zoooo leuk, lief, schattig en om op te vreten :inlove:!
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Ik herken het ook hoor :inlove: :inlove:
Soms ben ik blij als hij op bed ligt maar tegelijk mis ik hem ook :mrgreen:
Esmie
Ik herken het ook heel erg.
Afgelopen weken was hij niet helemaal lekker (kiesje, prikjes gehad, verkouden en op vakantie geweest wat ook zo zijn naslag heeft) en af en toe erg vermoeiend en soms kan ik hem echt achter het behang plakken maar toch vind ik het ook het heerlijkste kind op aarde. En zijn we allebei echt helemaal stapelgek op hem.
heeeeel herkenbaar
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
en vaak zijn het gewoon van die kleine dingentjes waar ik helemaal van smelt :inlove:
hahaha ja dat heb ik ook qua missen als hij op bed ligt ik kan soms niet wachten dat ik hem eindelijk op bed heb dan denk ik even rust maar daarna gelijk mis ik hebm weer 8)
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: sorry hoor maar hier nog zo’n verliefde moeder :inlove: :inlove: :inlove:
maar ik zit nou dus ook echt te wachten tot ze eindelijk eens wakker word ze slaapt zooooooo veeeeeeeel nog dat ikhet best jammer vind maar ja ze heeft het nodig anders was ze wel wakker maar ik geniet nou nog van elke minuut die ik samen met haar ben :inlove: :inlove: :inlove:
Dit komt me erg bekent voor mijn liefde voor mijn kids echt als ik ze zie en foto`s van vroeger zie dan smelt ik weg
Kan me zoooo goed voorstellen dat je verliefd ben op je kindje… Het is eigen… Het is een stukje van zelf… Heerlijk hoor… blijf maar lekker verliefd !
HEt schijnt over te gaan tegen de tijd dat ze puber worden :mrgreen:
@Yvette wrote:
Helemaaaaaaaaaaal niet herkenbaar… :liar:
:mrgreen:
Ik heb dan een mannetje, maar ben mÃnstens nét zo v’liefd… :inlove:
Hij heeft nu ook iets nieuws… Wat je bij kinderen weleens doet op hun buik (blazen en dan zo’n geluid maken), dat doet hij nu ook… :shifty:
Zit ik gewoon op de bank, komt ie naar me toe, trekt m’n shirt omhoog, zet z’n mond op m’n buik… En BLAZEN maar! :lol: De eerste keer dat hij dat deed, lag ik he-le-maal in een deuk… :mrgreen:
En hij geeft ook heel veel kusjes, vindt hij ge-wel-dig! Z’n knuffels, z’n mama… :inlove: Ik zat gisteren in de hal een nieuwe stofzuigerzak in de stofzuiger te doen, komt hij achter me staan, legt z’n hoofd in m’n nek, armpjes om me heen… En hoor ik opeens een kusjes-geluid! :shock: Wilde hij gewoon even lekker met me kroelen en kwam hij even kusjes geven… :inlove:
En ja… Soms denk ik: ‘Wordt eens moe vent, dan heb ik ook even rust…’ :oops: … :mrgreen: Maar zodra ik merk dat hij moe wordt, pak ik hem op en dan begint hij zelf al handkusjes te geven naar iedereen die in de kamer is! :inlove: En dan heb ik bij mezelf zoiets van: 'zucht … Dát is nou mijn mannetje… :inlove:]
rood = :inlove:
verder ben ik ook smoorverliefd op dat eigenwijze, ongelovelijk stuk ondeugend mannetje dat hier de boel op stelten heeft gezet…
wat moeten we nog zonder hem :inlove:
Ik vind dat je het heel mooi omschrijft…ik schiet er dan ook gelijk van vol en kan 't alleen maar beamen :inlove:
O, wat heerlijk die verhalen. En wat fijn dat ik niet de enige gek op KOK ben :mrgreen:
Had net weer zo’n vlinders-in-de-buik-momentje…
Binnen 5 minuten nadat we in de woonkamer waren vanmorgen lag er al een glazen kaarsenhoudertje in tweeen. De dader? M’n kleine blauwoogige snoetje. Zucht… even tot 10 tellen en dan maar opruimen. Maar hoe kan ik boos blijven als ik zo’n klein handje op m’n arm voel, en hoor : “Mama? Kaars! Oh oh… weg! Daaaaag kaars…”
Hoe moet ik nou serieus opvoeden als m’n hart smelt elke keer als ze wat ondeugends doet!
Nou ja Bella, wat jij zei, het schijnt over te gaan tegen de tijd dat ze puber worden…
Ik hoop dat m’n dreumes altijd zo mooi en schattig blijft, dan zal ze nog veel bereiken in het leven…
Groetjes