Nog steeds niet ongesteld.....

Mijn dochter is nu ruim 11 weken en ik ben nog steeds niet ongesteld. Ik ben bevallen met een ks en geef geen bv. Wanneer moet ik me zorgen gaan maken of er iets mis is? :think:

Het verschilt enorm per persoon als ik dat zo links en rechts hoor.

Maar ik was meteen 28 dagen na de bevalling weer ongesteld.

Zorgen maken zou ik me dus zo wie zo nog lang niet doen als ik jou was.

hoi sisil,

ik was met 6 weken weer ongi dus dat verschilt per persoon.

en als je je het afvraagd bel je toch effe de vk of ha.

liefs bianca

Is was het pas na 4,5 maand weer

Hier door middel van de pil met 3 maanden weer ongi geworden.

Hoi Sisil,



Ik ben ook nog steeds niet ongesteld geworden hoor ( af en toe twijfel ik ook wle eens of dit normaal is ).

Nu heb ik in het begin wel borstvoeding gegeven, maar hij zit nu al een poos aan de fles.



Groetjes Chico.

heerlijk toch? Ik ben na de bevalling alweer 5 keer ongi geworden en de 6e keer zit er weer aan te komen :evil: Bel anders je ha, die weet er vast meer over te vertellen.

hoi



ik ben drie weken geleden pas voor het eerst weer ongi geweest en Claire is al 7 maanden.



ik geef overigens wel BV.

Sisil ook ik ben al 2 keer ongesteld geweest. Ik zou ook de huisarts bellen. Ik heb wel tot een week of 5 bv gegeven en ook ik heb een ks gehad.

Hoi Sisil,



Ben ook met ks bevallen en geen bv gegeven. Simone is nu 3 maanden. Verwacht dat het binnenkort wel zal gebeuren. :twisted:



gr. lolifant :smiley:

Daan is inmiddels 4.5 maand… en ik ben ook nog niet ongesteld geworden hoor… heb wel 3.5 maand bv gegeven…

Moet eerlijk zeggen, vind het wel lekker zo hahahah…

@lolifant wrote:

Ben ook met ks bevallen en geen bv gegeven. Simone is nu 3 maanden. Verwacht dat het binnenkort wel zal gebeuren. :twisted:

Kijk! Daar heb ik echt wat aan. Dat het met bv lang kan uitblijven weet ik, maar hoe lief ook aan die antwoorden heb ik dus niets. Ik geef geen bv.

Ik ben inmiddels bij de ha geweest en hij gaat zich over 3 maanden pas een beetje zorgen maken zegt hij. Omdat ik voor de zwangerschap verder geen problemen had met de menstruatie en de cyclus verwacht hij dat het wel op gang zal komen. Hij kon me ook pillen voorschrijven zodat ik over 12 dagen ongi ben, maar daar heb ik voor bedankt. :mrgreen: Ik mis het totaal niet, ik wilde alleen weten of er een medisch iets achter kan zitten dat het langer duurt. Want ik heb een dossier zo dik als de Van Dale dus ik hou overal rekening mee. :eh:

Hoi Sisil,



Ik ben het ook nog steeds niet, en die eerste week bv is te verwaarlozen.

Ik had het ook nog nagevraagd aan een vk, en zij vertelde dat het gemiddeld na 8 weken weer begint, maar kan dus ook wat langer duren.



Ik wacht het ook maar af en als Jorrit een half jaar is en er is dan nog geen menstruatie te bekennen dan ga ik ook maar naar de huisarts.



Groetjes Chico.

Ik heb ook een ks gehad, geen bv gegeven en na 10 weken was ik nog niet ongi geweest. Ik ben toen weer aan de pil begonnen (dat kon geen kwaad zei de gyn) omdat ik toch echt goeie anticonceptie wilde gebruiken (ik wilde toen absoluut nog niet zwanger worden… :hand: ).



Nu bevalt de pil me eigenlijk niet meer dus ben er ongeveer half maart mee gestopt. M’n echte ongi (dus geen pil-ongi) kwam meteen een maand erna, omstreeks 18 april. (Bij m’n volgende ongi ga ik beginnen met de nuvaring.)



Wat ik met dit hele verhaal eigenlijk wil zeggen is dat de menstruatie na verloop van tijd meestal weer vanzelf op gang komt. Ik weet niet welke termijn ervoor hoort te staan, maar volgens mij is het echt niet vreemd dat je het eerste jaar na een bevalling nog wat ontregeld bent!

Als ik jou was zou ik het inderdaad even aankijken tot na een half jaar, grote kans dat het zich vanzelf opgelost heeft!