Hey,
Ik weet het nog steeds niet helemaal zeker, maar ik vermoed dat ik een vroege mk heb gehad (voor degene die in mn topic hebben gereageerd kennen het hele verhaal )
maar mijn probleem is dat ik natuurlijk blijf hopen dat het niet zo is, en ik heb met mezelf afgesproken dat ik nu (on)geduldig mijn ongi ga afwachten en als die gewoon komt dan weet ik natuurlijk genoeg en als niet …nja, laat ik maar niet te vroeg hopen natuurlijk op iets wat er misschien niet meer is, maar goed,
terug naar mn probleem :oops: :
ik weet nog steeds niet zeker of het een pilbloeding is geweest (want ik was aan de pil, maar had hem iets van 3 dagen niet meer genomen en toen werd ik een soort van ongi, naar mijn idee minder dan normaal, maar wel ánders’…héél veel bruin), maar ik had wel behoorlijke krampen enzo en de pijn in mn borsten leek verdwenen te zijn en mn buikpijn werd ook minder, maar nu zit ik alsnog de hele tijd met zon buikpijn in mijn onderbuik en pijn in de onderrug…is dit normaal na een mk?
want het voelt als menstuatiebuikpijn zeg maar, maar als ik gewoon ongi was geweest dan zou die buikpijn enzo nu weg moeten zijn, namelijk en ik heb wel gelezen dat het soms ook kan zijn dat je lichaam wat aan de hormonen gewend is geraakt waardoor de klachten sterk kunnen afnemen :?..
dus heeft iemand hier ervaring mee?
helaas geen ervaring hiermee, maar je weet dat ik je volg en ik hoop dat je snel wat meer weet!!
tjeetje meis…nog steeds geen duidelijkheid?
ik hoop dat er meiden zijn die hier ervaring meehebben en je willen helpen…
:hug:
Ik heb twee keer een mk gehad. De eerste moest ik vanwege heftige bloeding gecurreteerd worden. Na de operatie had ik geen pijn meer. De tweede keer had ik van te voren heel veel pijn en tijdens het bloedverlies ook, maar toen het weer schoon was, had ik gelijk geen pijn meer.
tja over een MK kan ik wel meepraten maar ik kan me niet meer herinneren hoelang de symptomen aanhielden :S
weet je al meer meid?
bedankt voor jullie antwoorden
nee, ik weet nog steeds niets
als het klopt dan zou ik volgende week vrijdag ongi moeten worden en ik ga daar maar gewoon braaf op wachten want ik ga echt geen testjes meer doen…niet nog een keer :?
wel echt vreselijk dat ik er elke dag mee geconfronteerd word…niet alleen heb ik er vannacht weer over gedroomd, maar plotseling zie en hoor ik álles wat met baby’s te maken heeft :shock:
en nu weet ik niet of ik me gewoon niet zo lekker voel of dat het wat anders is, want ik ben de hele tijd weer misselijk, mja, we wachten af
en zodra ik wat weet krijgen jullie het gelijk te horen
:-*
trouwens, ik heb gister een baby-uil van de dood gered in het bos, zo’n schattig ding echt niet normaal :shock: !
sorry…dat moest ik gewoon even kwijt want zoiets heb ik nog nooit meegemaakt…een echte wild uiltje haha :oops:
hmm…ik voel me best ongi…dus misschien dat het er echt aan zit te komen vrijdag
:hug:
Ben nu 4 dagen overtijd, dus ik wacht het nog een week af denk ik…
he verdorie, als ik ongi ga worden dan zou ik willen dat ik het nu werd, dan was ik er tenimniste allemaal van af en hoefde ik jullie niet zo lastig te vallen haha :wall: :oops: :lol:
wie valk ons lastig ?? JIJ niet… andere die ik ken wel maar jij niet hehehe
4 dagen overtijd … jeetje meid … zou je neit nog eens een testje doen? kijken wat erop staat? er moet toch een verandering in de streep moeten zijn tegen deze tijd hoor
:-*
ja klopt, misschien moet ik het gewoon maar doen, ik ben gewoon bang voor wat er uit komt, maarja, dan heb ik denk ik wel zekerheid zucht
wat een moeilijk gedoe ook allemaal :lol:
ik ben wel blij dat het weer heel mooi is, dan word ik tenminste vrolijk