Nog steeds heerlijk voeden!

Krijg zo vaak de reactie’geef jij nog steeds bv???



En JA en vind het nog heerlijk ook.

Ze staan je dan raar aan te kijken want dat is toch helemaal niet handig als je werkt en zo?

Als je toch eens niet stevig in je schoenen zou staan.

Was 2weken geleden op het cb en vertelde dat mijn avond voeding wel terug liep door het werken begon ze meteen over een afbouwschema.

Ik had tenslotte toch al de eerste 3maanden gegeven en die zijn het belangrijks :shock: kon dat mens wel voor der kop slaan.

Kian krijgt nu heelijk nog een beetje afgekolfde melk 's avonds als hij niet genoeg heeft aan mijn borst en dat gaat prima zo.



Nou heb ik vorige week maandag een flinke griep gehad en hield niks binnen dus bv zo goed als weg want Kian had het ook te pakken en wilde niks meer drinken.

Haalde er na 3uur nog maar 25cc uit.

Dinsdag cb gebeld wat het beste te doen begonnen ze weer meteen over kv :evil: .

Nou dan verzin ik het zelf wel.

Ben om de 2uur gaan kolven en 'snachts weer de wekker gezet en sinds vrijdag zit ik weer op mijn volledige produktie :dance: :dance:



Heb mijn eerste zoon niet zelf kunnen voeden doordat ik achteraf ook veel meer op mijn strepen had moeten staan.

Ben dus zo trots en blij dat het dit keer wel gaat en wil er dan ook het maximale uithalen en zo lang mogelijk door gaan.

Hartstikke goed van je!

En tjsa, het cb… het lijkt wel of bv gevende moeders daar alleen maar ellende meemaken… ze doen het vast ook wel eens goed hoor, maar af en toe word je er zo moe van da je jezelf continue moet verdedigen terwijl ze je juist zouden moeten steunen… :evil:



In elk geval: lekker eigenwijs blijven en gewoon doorgaan hoor! :thumbup:

Mirjam, top hoor!



Hier ook een cb, dat met ogen zo groot als schoteltjes keek toen ik zei dat ik nog bv gaf.



Kreeg allemaal goed bedoelde adviezen van: Denk wel aan je zelf hoor, het moet niet ten koste gaan van jou gezondheid, enz…



Terwijl ik dacht, ik zat pas op 4 maanden voeden, dus moet nog zeker 2 maanden om de voorschriften van de WHO te halen, wat nou stoppen???



Op dit moment ook weer zo blij met de bv, Wessel is enorm verkouden en snotterig en zit compleet vol met slijm. Hij kreunt en steunt de hele dag, maar op het moment dat hij drinkt bij mij is hij rustig en ontspannen, ondanks dat hij elke keer los moet laten om adem te halen.

Ik had nog wat bv in de koeling staan, maar uit het flesje drinken lukte hem nu dus echt niet.

Jeetje, geef jij NOG STEEDS bv? Da’s toch hartstikke overbodig! :wall:























geintje natuurlijk :lol: ‘Fijn’ zo’n cb dat met je mee denkt. :doh: Wat is eigenwijsheid toch een goede eigenschap :mrgreen: :clap:

tja cb :roll: :wall:



En je mag zeker trost op jezelf zijn hoor. En als je hulp nodig hebt dan helpen ze je hier wel.



Hopelijk mag je er nog lekker lang van genieten.

:clap: heel erg goed van je!



meid , geniet ervan zolang je wilt en kunt…



kijk naar mn onderschrift…die :roll: heb ik al heel lang om me heen :mrgreen: en ik word er alleen maar trotser door :inlove:



wel zorgen dat ie voor zijn 18e naar andere borsten kijkt he :wink: :lol: 8)