Nog nooit patat gegeten, de enige?

Lotte is nu net 3 en thuis heeft ze nog nooit patat gegeten. Ze krijgt het af en toe wel aangeboden, maar wil het niet eten. Op het KDV heeft ze een enkele keer met lange tanden zitten eten. Ze is ook nog nooit bij MacDonalds geweest. Is zij de enige of zijn er meerderen van haar leeftijd? Ik zie het zeker niet als probleem, maar ben gewoon nieuwsgierig!



Groetjes,



Viratine

Peter lust ook geen patat hoor… hij gebruikt er 1tje om de tomatenketchup op te lepelen en thats it. :mrgreen:

Frikandel en kipnuggets enzo vind hij wel lekker… maar die patatekkes…

nope.



Aniek eet ze wel, die vind het zalig

met “mamanaise” :angel:

Anne lust het ook niet, met moeite eet ze een paar van die kleine hardgebakken stukjes. Kipnuggets of een bamihapje gaan er wel in, een frikandel lust ze ook niet en kom al helemaal niet aan met mayonaise :sick: :mrgreen:

Merijn eet het ook niet. Hij vindt een frikandel wel heerlijk, maar dat lijkt op een worstje en daar is hij gek op.

Ook kroketjes kan hij nog wel waarderen. Maar patat niet

Tycho is gek van patat…zo gauw hij vaste voeding mocht eten kreeg hij gewoon ook een paar patatjes als wij het aten…hij kan er echt zo heerlijk van zitten smikkelen…is dan helemaal van de wereld…

Luna is gek op patat

ikzelf luste nooit patat tot ik in verwachting was van Luna :roll:

@Cell wrote:





Aniek eet ze wel, die vind het zalig

met “mamanaise” :angel:




:inlove: :inlove: :inlove: Schattig!



Amy eet wel “tatjes”, maar dan moet er geen sate ofzo bij zijn, want dan zeurt ze je gek om “vlees” (net d’r vader, ook zo’n karnivoor :wink: )

Kaylee wil alleen koude frietjes :shifty: Dus wel goed gebakken, maar dan pas drie kwartier nadat ze klaar zijn of zo vindt ze ze lekker :sick:



Mayo, ketchup, al dat soort ongein wil ze niet eens proeven…



Je doet mijn meidje veel meer plezier met puree, spinazie en fishsticks, dan met een bord frietjes.

Hier lusten ze beiden, met uitzondering van chips, allebei niets wat van aardappel is gemaakt. Met friet doe je ze ook geen plezier.

Wij eten ook heel weinig patat of frituur thuis, naar de Mc Donalds gaan we zelden en als we gaan, spelen de meiden daar meer dan dat ze eten. :mrgreen:

Arwen is gek op frietjes :lol:! Ze krijgt ze niet vaak, hoor. Ik maak zelden zelf frietjes, hebben meestal op zondag iets van aardappelwafeltjes of zo, en die maak ik dan in de oven. Als we ergens gaan eten, dan krijgt ze natuurlijk wel frietjes, of ook op vakantie. En als we zelf patat halen, dan mag ze er ook een paar mee pikken. Ze vindt het dus lekker, maar ze krijgt het met mate.

Noa lust helemaal niks wat van aardappels is. Geen naturel chips maar de rest wel.

Nee, vroeger gebruikte ze een patatje om de mayo op te maken maar dat doet ze nu met haar kaassoufle.



Met de mac doen we haar ook geen plezier, alleen de kipnuggets vind ze lekker.

mac donalds ook 1 keer geweest,pappa en mamma met tegenzin mee (want die vinden het NIET lekker)

Maar na de bestelling zag Yara de glijbaan en ballenbak en weg was ze,lekker spelen met de andere kindjes. En wij moesten de patatjes maar opeten zei ze :shock: :shock:

Dus 1 keer en nooit weer.

En thuis als we patat bakken dan vind ze het geweldig en springt en zingt de hele tijd onder het klaar maken.

Eenmaal aan tafel,drukt ze een paar keer flink aan de ketchup fles en haalt er 1 of 2 patatjes door en dat was het dan weer :? :?

Dus nee niet echt een liefhebber hier.

Mariano vind het wel lekker.Hij eet het samen met een frikandel speciaal :mrgreen: Wij eten 1x on de week patatjes.

hahaha dave is echt GEK van tatjes…



hij mag ze wel eens bij opa en oma eten… dus als ze bellen of hij komt eten dan is het TATJES??? (meestal nee :wink: maar op zaterdag eten ze altijd patat dus dan is het raak)



verder ook de frikandellen kroketjes appelmoes ketchup



mayo niet





echt vette hap dus :mrgreen:





ach af en toe is het ook lekker… :wink: