nog niks gehoord (psz)

ik heb mijn zoontje lucas opgegeven voor een psz hier in de buurt, toen hij anderhalf was

en ze verwelkomde mij dat ik met lucas na de schoolvakanties, van harte welkom was

maar nu beginnen 4 sept de scholen weer, en ik heb nu nog niks gehoord,

kregen jullie ook zo vroeg van te voren bericht of zal het bij mij weer eens zijn mis gegaan

ik zou ook niet weten waar ik heen moet bellen eigenlijk (de school zelf zit nog dicht ivm de vakantie periode), ik ben er toen gewoon heen gegaan heb een formulier in gevuld en heb nooit weer iets gehoord

ja je krijgt maar 1 bericht

bij mij was ook mis gegaan

psz zijn alleen tijdens de schooltijden op-en. er is dun nu waarschijnlijk niemnad om de brieven te versturen. dAt hadden ze dus voor de vakantie moetne doen.

Ik vrees dus voor je dat het mis is gegaan :think:

Heb je bij de inschrijving geen informatieboekje gehad met daarin een telefoonnummer van iemand van de administratie die je zou kunnen bellen?

Volgens mij wordt het gemeentelijk geregeld hier in enschede de psz, en valt de psz onder een overkoepelend orgaan. Misschien even bellen naar de gemeente en dan zeggen om welke peuterspeelzaal het gaat. Volgens mij regelt de stichting Alifa dit. Tenminste dat was wel het geval bij c. haar psz. s6 er mee!

ja ik moet donderdag naar het cb en zal daar eens vragen ben daar ook aan het nummer gekomen van de psz

ik laat het jullie nog wel ff weten



tanx alvast

Ik heb ook nog niets gehoord van de PSZ,

maar van mij hoeft het nog niet zo snel, dus ik wacht wel lekker af :wink: !

He kimmetje is het nog goed gekomen met de psz??

@Marite wrote:

Ik heb ook nog niets gehoord van de PSZ,

maar van mij hoeft het nog niet zo snel, dus ik wacht wel lekker af :wink: !




Volgens mij werd ik de dag daarna gebeld door de peuterjuf, dat Thomas maandag 4 september mocht komen… hij is nu 2keer geweest en vind het leuk!





Ben benieuwd of je al wat gehoord hebt wanneer Lucas mag!