Nog niet echt aangekomen...

Erm ik heb mezelf gewogen op 30 april en toen woog ik volgens mijn weegschaal 56.05. Vanmorgen woog ik 56.10…

Ik word nu niet alleen misselijk als ik teveel eet maar ook met een lege maag en ik eet wel gewoon, maar steeds kleine beetjes, vaker op de dag. Kan het kloppen dat ik nog niets ben aangekomen? :shifty:

Kan best hoor, ik begon bij mn tweede ook vrij laat met aankomen (tweede trimester) terwijl ik wel al redelijke buik had. Je bent ook nog niet heel lang zwanger, dus dat komt allemaal nog wel :wink:



Maar snap het wel, want bij mijn eerste kwam ik in het begin veel aan en op het einde minder en bij mn tweede was het andersom :slight_smile:

ik ben nu in totaal 1 kilo aangekomen, dus het kan allemaal hoor.

probeer maar zo te denken: alles wat er niet aan komt hoeft er ook niet af.

kleintje neemt wel wat hij nodig heeft.

Bij nummer 2 viel ik eerst zelfs 4 kilo af… dus ook dat kan nog.



Bij de jongste kwam ik in totaal over 40 weken 6 kilo aan.

Kind was bijna 4… dus ja ook die zw.schap ben ik zelf afgevallen (want naast die bijna 4 kilo kind kwam er natuurlijk ook nog vruchtwater, placenta etc etc mee).

Oh okay dan zal het wel loslopen. Bij mijn 1e was ik met 6 weken al iets van 4 kilo aangekomen, in totaal was ik aan t eind van de eerste zwangerschap 33 kilo aangekomen en nu nog niet echt iets noemenswaardigs…



:S

Maar ja over 10 dagen heb ik een echo… :shifty:

33 kilo is wel flink! En 4 kilo vind ik ook wel veel in de eerste 6 weken!



Maar wat knipoogje zegt: wat er niet aan komt hoeft er ook niet meer af :wink: Bij mijn tweede maakte de vk zich zorgen dat ik in het tweede trimester nog steeds amper was aangekomen, uiteindelijk kwam ik wel gestaag aan. Dus mocht je je op een gegeven moment echt zorgen maken, zou je die zorgen ook met de vk kunnen delen.

Ik kwam bij minn eerste ook 30 kilo aan, in de eerste 16 weken 14 kilo :shock:

Volgens de vk had mijn lijf dat vetlaagje gewoon nodig, die maakte zich totoaal geen zorgen. Ik was ook heel snel weer min of meer op gewicht en bij de tweede kwam ik in de eerste maanden juist weer bijna niets aan.

Gelukkig nu niks meer van te zien Lune :wink:

Ik kwam bij beide zwschappen 14 kilo in totaal aan, maar bij de een dus vooral aan het begin en de ander vooral aan het eind.

Ik zit nog steeds een kilo of 15 boven mijn ‘startgewicht’ :wink:

Maaar daar hoef ik ook niet meer naar terug hoor, mag nog wel wat af maar zeker geen tien kilo!

@RainbowR1 wrote:

33 kilo is wel flink! En 4 kilo vind ik ook wel veel in de eerste 6 weken!



Maar wat knipoogje zegt: wat er niet aan komt hoeft er ook niet meer af :wink: Bij mijn tweede maakte de vk zich zorgen dat ik in het tweede trimester nog steeds amper was aangekomen, uiteindelijk kwam ik wel gestaag aan. Dus mocht je je op een gegeven moment echt zorgen maken, zou je die zorgen ook met de vk kunnen delen.






Kwam voornamelijk omdat ik echt vreetbuien had met de 1e… En ik had de hele dag door wel honger… Nu valt dat enorm mee…

Ik zal het sowieso even melden bij de VK dan…

Ik zit nu op de 36 weken zwangerschap, vorige week gewogen bij de gynaecoloog, en daar bleek dat ik pas een halve kilo ben aangekomen.



Kindje ligt overigens goed op schema :slight_smile:

ik zou me echt geen zorgen over maken… Ik ben maar 6 kilo aangekomen! :slight_smile: Ik ben zelfs afgevallen tijdens me zwangerschap terwijl ik goed at.

Met 6/7 weken zou ik me echt nog niet druk maken over nog niet aankomen.

Bij Lynn viel ik de eerste 3 maanden zelfs 12 kg af. Uiteindelijk bleef de teller op +1 maar staan.



Bij Vayènne duurde aankomen ook langer, maar door minder misselijkheid en meer eten uiteindelijk wel +14 :mrgreen:

Ik ben ook maar 6 kilo aangekomen de hele zwangerschap. Kindje zelf woog 4080 gram. Was na de bevalling 15 kilo lichter dan voor de zwangerschap :angel:

Hm nou vanmorgen maar weer eens op de weegschaal gestapt. Weeg nu 56.70… dus iets meer dan een halve kilo erbij… Maar ik eet niet zo goed omdat ik veel misselijk ben dus misschien daardoor…?

Je bent nog maar zo kort zwanger dat het logisch is dat je nog niet zoveel bij bent gekomen. De ene zwangerschap is de andere niet.

Je kindje neemt wel hoor maak je daar maar niet druk om.

Ik viel de eerste weken alleen maar af.

De derde zwangerschap ben ik niets aangekomen.