nog mensen die er in juli 2007 aan willen beginnen?

hallo,

ik zou graag in juli of augustus terug willen zwanger zijn, dan heb ik een lentebeebje en da’s lekker leuk. Zijn er nog vrouwen die er dan voor willen gaan?

En als dat nou niet lukt. Wacht je dan een jaar met weer proberen?

Ik kan mij voorstellen dat je misschien een voorkeur hebt. Net zoals je een voorkeur kunt hebben voor een meisje of een jongen.

Ik denk alleen dat het voor velen zo is dat ze allang blij zijn dat ze zwanger zijn en er dan echt geen rekening mee houden in welke maand je dan waarschijnlijk gaat bevallen.

Zo was het vorig jaar een vreselijk hete zomer. Niet bepaald ideaal om hoogzwanger te zijn. Dat ik precies een jaar later ongeveer dezelfde tijd ben uitgerekend is dan ook verre van ideaal. Ook zeker de gedachte dat ik dan rond de datum van Jeltes* geboortedag weer zal bevallen is verre van ideaal. Maar dat was zeker geen reden om een maandje over te slaan en condooms te gebruiken. Dat vond ik zo dubbel. Je wilt zwanger worden, maar dan ff niet.

En tada het bleek gewoon ook mijn maand te zijn. En ik moet zeggen dat ik dolblij ben dat ik weer zwanger ben. Dat het niet ideaal is, och. Dat is dan maar zo.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Zonneschijn,

Ik begrijp dat je zo reageert, dat er velen veel moeite moeten doen om zwanger te geraken, maar ik had nu eenmaal het geluk direct zwanger te geraken dus infeite kan ik het iets of wat plannen wanneer ik er wil voorgaan, versta je?

Tja het heeft allemaal zijn voor en nadelen hé, enne ik zou niet hoogzwanger zijn in de zomer hé, als ik in juli zwanger ben of in augustus dan is de bevalling voor april mei 2008 hé

heeel even…

vrienden van ons waren van de 1e ook in 1 keer zwanger, de 2e keer duurde het 7 rondes en werd een mk… Inmiddels is weer zwanger en gaat alles gelukkig hartstikke goed!

dus tja… ik denk niet dat als het je de 1e keer in 1 keer is gelukt dit de 2e keer ook zo gaat. Het kan natuurlijk wel.

In elk geval heeeel veel succes met het zwanger raken van jullie 2e kindje!

:-* Annette

het is bij mijn tweede zwangerschap ook direct gelukt, dus ik ga er vanuit dat ik heel erg vruchtbaar ben, het kan natuurlijk altijd anders uitdraaien hé :stuck_out_tongue:

:shock: :roll: excuus

maar succes met ( snel) zwang terug raken.

Groetjes bianca.

En ms is het beter , ( heb je meer kans op mensen die aansluiten bij je stopmaand) om je topic te openen bij forumonderdeel “Gestopt met…” en niet bij zwanger worden, das een "speciaal"plekje er voor zeg maar en dan is ms leuk als er meer mensen mee kletsen,

@Merel1978 wrote:

het is bij mijn tweede zwangerschap ook direct gelukt, dus ik ga er vanuit dat ik heel erg vruchtbaar ben, het kan natuurlijk altijd anders uitdraaien hé :stuck_out_tongue:

Tja, de eerste was bij ons gelijk raak. De tweede keer was de tweede maand raak. Nu zijn we in ronde 3 na de miskraam. Dus al bijna een half jaar bezig voor ons tweede kindje. Ik ben ook erg vruchtbaar, maar garanties heb je niet meid en die kan niemand je ook geven

@Merel1978 wrote:

Zonneschijn,

Ik begrijp dat je zo reageert, dat er velen veel moeite moeten doen om zwanger te geraken, maar ik had nu eenmaal het geluk direct zwanger te geraken dus infeite kan ik het iets of wat plannen wanneer ik er wil voorgaan, versta je?

Tja het heeft allemaal zijn voor en nadelen hé, enne ik zou niet hoogzwanger zijn in de zomer hé, als ik in juli zwanger ben of in augustus dan is de bevalling voor april mei 2008 hé

Ik neem het je ook niet kwalijk ofzo hoor! Maar bij mij rest wel gelijk de vraag als het niet gelijk in 1 a 2 rondes lukt, ga je dan een jaar wachten? Of dan toch maar in de zomer… of herfst… of winter bevallen? (maakt het dan toch niet meer zo uit, als je maar zwanger wordt?)

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

@Merel1978 wrote:

hallo,

ik zou graag in juli of augustus terug willen zwanger zijn, dan heb ik een lentebeebje en da’s lekker leuk. Zijn er nog vrouwen die er dan voor willen gaan?

Misschien is je woordkeuze niet echt gepast…!

Ik zou graag elke maand zwanger willen zijn, wat maakt mij het uit wanneer het kindje komt…!

Alsof je een kind op bestelling kunt krijgen…

mischien kun je inderdaad beter naar gestopt met gaan.

en sorry dat ik moet zeggen, mischien un je vortaan je woorden iets beter kiezen?

sommige woorden kunnen nogal kwetsen overkomen.

is niet kwaad bedoeld naar jou toe hoor, maar meer een suggestie :wink:

Tsja als je kan plannen kan je natuurlijk plannen helaas is dat niet voor iedereen weggelegd, maar het zou natuurlijk wel bijzonder zijn dat het je lukt.

Succes in juni 2007, ik ga voor herfst beepje ook leuk :wink:

merel voe l je niet aangevallen , ms komt het nl wel zo over :oops:

weet je het is idd een verkeerde woordkeuze maar ms bedoel je het niet zo en komt het helemaal verkeerd over hier bij sommige ( en ik ) meiden.

Had je al gedacht er aan om een topic bij de pilstoppers te openen? tis leuk hoor daar een kluppie te hebben als je dra samen gestopt bent en begint aan de zwangerschapswens.

Kun je vers je verhaal doen opnieuw starten en gezellig kletsen met "lotgenoten"ook beetje vreemd woord, maar met mensen die in het zelfde schuitje als jij zitten ,

iig alle succes bianca :-*

hallo,

mja ik zal er maar niet mee beginnen om het ook maar te proberen uit te leggen, het heeft toch geen zin :cry:

ik zal bij dat cluppie eens gaan kijken, waar is dat ergens?

Als ik vlgd maand zwanger zou raken wordt het een sinterklaas of kerstbaby. Dat heb ik ook nooit gewild, maar ben nu inmiddels al zover dat ik een gat in de lucht spring als het vlgd maand zou lukken.

Ik ben heel blij voor jou dat het misschien zo makkelijk zal gaan, maar realiseer je dat er hier op het forum echt mensen zullen zijn die je kwetst als je het op deze manier omschrijft (mij niet hoor, ben vrij nuchter en kan het wel relativeren), het is maar even een tip. :wink:

Succes komend voorjaar, bij deze alvast veel :thumbup: voor je

@Merel1978 wrote:

hallo,

mja ik zal er maar niet mee beginnen om het ook maar te proberen uit te leggen, het heeft toch geen zin :cry:

ik zal bij dat cluppie eens gaan kijken, waar is dat ergens?

uitleggen mag altijd,

in het forumgedeelte pilstoppers kun je altijd een nieuw topic openen.

En dan Pilstoppers…( vul zelf in welke maand/periode…)

@Wawa wrote:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1012931&highlight=#1012931

Errug vreemd, dat je in oktober 2006 bij de mei-mama’s schrijft dat je een miskraam hebt gehad, terwijl je hier zo vruchtbaar bent!!!

Als je een miskraam hebt gehad, ben je ook zwanger geweest en dus juist vruchtbaar toch, ook al is het daarna mis gegaan? Zelf zeg ik ook altijd vruchtbaar te zijn, één keer met goede afloop en één keer helaas een miskraam.

Meiden, dat er net zo iemand als Passie is geweest op het forum, wil toch niet zeggen dat ‘iedereen’ zo is?

Merel schrijft hier alleen dat ze er voor wil gaan, graag zou willen. En er zijn vrouwen die idd snel zwanger worden (en blijven). Ik zeg ook wel eens dat ik een voorjaarskindje geweldig zou vinden :inlove: lijkt me gewoon een mooie tijd om een kindje te krijgen. Wie weet gaan wij er ook voor, maar als het met sinterklaas wordt geboren is het ook prima :thumbup:

Ik denk dat Kroes het heel goed omschrijft :thumbup:

Dames ik snap dat jullie wat argwanend zijn, maar het is toch niet de bedoeling om zo te reageren op iemand? Als jullie een vermoeden hebben dat er wat is met een account, pb dan een modie. Zelf speuren zonder de juiste info lukt niet en zorgt alleen maar voor een hoop onrust. Wij houden het ook goed in de gaten allemaal.

Misschien allemaal even heel diep adem halen en tot 10 tellen?

Merel de stoppers kun je hier vinden:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewforum.php?f=6

Ik zie dat je daar ook al een vraag hebt gesteld. Die verplaats ik even naar dit onderdeel Zwanger Worden.

De stoppers zijn groepjes vrouwen die in de zelfde maand gestopt zijn met de pil en hopen zwanger te worden. Hier bij Zwanger Worden kun je allerlei vragen stellen over zwanger worden.

Ik hoop dat alles zo duidelijk is en dat jullie niet iedereen kritisch gaan bekijken. En nogmaals, vertrouw je het niet, pb dan even een modie.

Bedankt dames! :-* :-* :-*

Edit: op verzoek even wat opgeschoond. Zal ik dit topic maar op slot doen?