nog meer ...

die een kind van 10 hebben en die in groep 7 zitten ?

sorry, ik heb een kind van net 10 die in groep 6 zit. gaat na vakantie naar groep 7. Volgend jaar kunnen we dus samen kletsen :wink: dan is het tenslotte groep 7 en 8?

Of “mag” dat nu ook al?



Zal ik me even voorstellen :wink:

Ik heet Esther, heb 2 kinderen, een dochter van 10 en een zoon van bijna 7. Mijn dochter heet M.ilou en mijn zoon heet Y.annick.

Vertel eens iets over jezelf?



“serieuze modus terug aan”



Hoe is het met je?

Ik heb een dochter van net 10. Vraag me niet in welke klas ze zit :roll: Ze zit in de bovenbouw van leonardo. Als ze op het reguliere onderwijs was gebleven had ze nu in groep 7 gezeten, want ze heeft groep 2 overgeslagen. Haar niveau is wel van groep 7/8, dus meestal lees ik hier mee.

hoi Esther van mij mag je hoor :smiley:

Ik denk probeer eens even of mensen zin hebben om hier te schrijven



Zal ik mij dan ook maar even voorstellen ?:mrgreen:



Ik ben Jildau, een zoon van 10 jaar en 2 stiefzoons van 9 en 11

Jan zit dus in groep 7 (is van eind oktober)



Jan zit sinds dit schooljaar op een nieuwe school.

En eerlijk gezegd, is hij hier veel en veel beter af.

Er wordt hier veel meer gekeken naar wat een kind kan ipv wat de groep kan

Hoi, ik ben Bianca. Ik heb 2 dochters van (net) 10 en 5. De oudste zit sinds 2 jaar op een leonardo school. Een hele opluchting voor haar en voor ons.

Mijn dochter is nu nog maar 6…Als ze 10 is zit ze ook in groep 7…Als ze in het reguliere onderwijs blijft zal ze zelfs met 10 waarschijnlijk al in groep 8 zitten…

wat vind jou kind het leukste/minst leuke op school ?

Ze vindt wiskunde (wiskid) het leukste. Rekenen is altijd al haar favoriete vak geweest. Ik denk dat gym het minst leuk is, hoewel het er aan ligt wat ze doen. Haar meest favoriete vak is het zeker niet.