Nog meer Wii Agatha Christie spelers? Help, kom niet verder.

Zoals de titel al zegt, zijn er hier nog meer verslaafde aan Wii Agatha Christie? Ik vind het geweldig, maar snap er eigenlijk geen drol van. Ik zit in het tweede hoofdstuk en weet niet wat ik moet doen om verder te gaan.

Iemand die me een tip kan geven :mrgreen: ?

misschien kan je googlen op “walktrough” en dan wii en de titel van het spel?

Ik had het al een keer geprobeerd zonder walktrough, toen niks bruikbaars gevonden. Ik zal het eens proberen. Wie weet word ik wijzer. Het is zooooooooo verslavend.

Yesssssssssss :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: Ik heb bruikbare info gevonden!!! Thanks voor de tip Guusje.



Voor alle wii-ers, dit is echt een tip, als je van het boek/stuk van Agatha Christie houdt MOET je dit echt spelen.

:smiley: veel plezier :dance:

Wat is het doel van het spel dan?

Agatha Christie kennende moet je een moord oplossen 8)

Oooohhhh…ik be jaloers! :mrgreen:

Dat is ook het eerste spel wat ik koop als ik een nieuw spel ga kopen.

Lijkt me helemaal super!

Kennen jullie het boek? Of het stuk? Ik heb het toneelstuk ooit gezien, gaat over 10 mensen die op Shipwrek Island vast zitten, ze kennen elkaar geeneen van allen en zijn door iemand uitgenodigd die ze zelf nooit gezien hebben. Door de storm kunnen ze niet van het eiland af, één voor één worden ze vermoord. In het Wii-spel ben je de 11e persoon, iemand die dus niet in het boek voorkomt, je moet uit gaan zoeken wie de moordenaar is. En blijkbaar kan het spel op verschillende manieren aflopen (zover ben ik nog lang niet), en is het ook niet hetzelfde als het boek (anders is het voor iemand die het boek binnenstebuiten kent natuurlijk niet leuk). Het spel duurt zo’n 20 uur staat ergens beschreven. Ik geloof dat ik er veeeeeeeel langer over ga doen. Elke keer als ik niet weet wat ik moet doen om verder te kunnen komen ben ik een hele tijd aan het ‘zoeken’ wat ik moet vinden om door te kunnen gaan. Echt verslavend.

Klinkt erg leuk Femke, maar ik ken het boek niet moet ik die eerst gaan lezen om het verhaal te snappen of is dat niet nodig?



Oh en nog een vraagje wat is de volledige titel van het boek?

@Femke Fataal wrote:

Kennen jullie het boek? Of het stuk? Ik heb het toneelstuk ooit gezien, gaat over 10 mensen die op Shipwrek Island vast zitten, ze kennen elkaar geeneen van allen en zijn door iemand uitgenodigd die ze zelf nooit gezien hebben. Door de storm kunnen ze niet van het eiland af, één voor één worden ze vermoord. In het Wii-spel ben je de 11e persoon, iemand die dus niet in het boek voorkomt, je moet uit gaan zoeken wie de moordenaar is. En blijkbaar kan het spel op verschillende manieren aflopen (zover ben ik nog lang niet), en is het ook niet hetzelfde als het boek (anders is het voor iemand die het boek binnenstebuiten kent natuurlijk niet leuk). Het spel duurt zo’n 20 uur staat ergens beschreven. Ik geloof dat ik er veeeeeeeel langer over ga doen. Elke keer als ik niet weet wat ik moet doen om verder te kunnen komen ben ik een hele tijd aan het ‘zoeken’ wat ik moet vinden om door te kunnen gaan. Echt verslavend.




Ik ben helemaal Agatha verslaafd. Maar toen ik je verhaaltje begon te lezen dacht ik ships: dat boek heb ik al tien keer gelezen :wall:

Tohoooott: dat het dus op 10 verschillende manieren kan aflopen.

Wij hebben een Wii, ik ga dus eens kijken waar ik dit spel kan kopen :dance:

Je hoeft het boek niet te lezen. Ik heb het boek ook niet gelezen, alleen het stuk gezien.

Ik ga nu weer ff aan mijn verslaving. Ik ben nu bij hoofdstuk 3. Ik heb geen idee hoe ik als speler invloed heb op de afloop en speel maar hoe ik denk dat het moet.

Het is sowieso anders als het boek lijkt me, want je bent zelf de 11e speler, die niet in het boek voorkomt.

Het spel en boek heten And there were none. Maar ik weet niet hoe het in het Nederlands heet.

Vlug naar de wii

@Femke Fataal wrote:



Het spel en boek heten And there were none. Maar ik weet niet hoe het in het Nederlands heet.

Vlug naar de wii




Tien kleine negertjes :wink: