Emma had ook altijd wafeltjes, maar nergens last van… maar het is een samenloop denk ik van meerdere dingen, ze heeft al een week koorts, maar niet echt ziek, rochelt hoest en doet wel enzo, dus vandaag ha, luchtweginfectie en ooronsteking, en die oorontsteking waarcshijnlijk door de infectie als gevolg daarvan, dat kan ook de reden zijn dat ze moeilijk insliep, al blijft het wel toevallig net met die luier! Ga het gewoon testen van de week als ze beter is haha!
Het gaat toch echt nog steeds beter… durf het niet hardop te zeggen hoor haha! Nu wordt ze ook nog wel eens wakker maar gaat dan kletsen en alleen huilen als ze een poepbroek heeft. Mocht ze wat mopperen dan is het wat gepruttel meer niet en ze valt gewoon weer in slaap, ongeacht of ze wel of geen schone broek nodig had, gewoon een aai kreeg of we zijn niet geweest. Vanmorgen meldde ze zich vrolijk pas om bijna 7 uur! :dance: Vanmiddag sliep ze van 12 tot 14.15, dat is al maanden niet meer gebeurd! Ik krijg dus weer een beetje rust nu ze de middagdut weer lekker doet!
Zo en nu eerst alles afkloppen!
Lars is meestal om 6.30 uur wakker. Dat is niet om over te klagen. Helaas is hij 's nachts nog vaak aan het spoken. Daardoor krijg ik ook niet voldoende nachtrust. En toch… heeft mijn lichaam na 15 maand minder slaap nodig. Je raakt eraan gewend merk ik. Ik neem overdag gewoon ook gas terug!